Opzoek

13 2 0
                                    

We hadden besloten de politie te helpen tegen de daders van Skydive Gym. Anders gezecht de Gymleaders, de politie zei dat we moesten zoeken in de bergen. Er zat een mijn naar beneden die ze opslot hadden gedaan. Maar, ze hadden het slot lavaheet gemaakt! "Waarom breek je het niet gewoon open?" Vroeg ik aan de politie, "het is een mijn die makkelijk kan instorten, al het gewicht zit op dit ding dus als het gebroken werd kan het instorten en moeten we een niewe/nieuwere Gymleaders vinden en vallen er doden..." Antwoorde hij terug. Ik zat maar rond te lopen tot ik een mijnwerker zag, "heeft u misschien een Pokémon die kan graven?" Vroeg ik aan hem. "Jazeker" zei hij terug, ik legte uit wat er gebeurde en hij liet zijn Pokémon zien die ging graven. Het was ene lange rare mol achtig iets en ik ging hem uiteindelijk scannen.

"Diglett, de mol achtig Pokméon, leeft ondergronds en is moeilijk te vangen om dat hij erg snel kan vluchten, evolueerd in Dugtrio, voorbeeldaanvallen zijn: Dig en Eathquake" zei Dex, zoals  hij zou moeten doen. "Kunt u misschien ons helpen om een gat te maken richting die mijn?" Vroeg ik, "jazeker" antwoorde hij en Diglett ging graven, graven en graven. We liepen erin met zaklampen en wat, "help!" Hoorde ik opeens. "Help!!!" Nog eens, en uiteindelijk herkende ik de stemmen, het was Storm en Skydive!

We liepen er naar toe en zagen hun vastzitten tussen rotsachtige keien. We probeerde de stenen weg te halen tot we... het ging instorten en er viel een keiharde grote kei op Skydive en Storm. "Laat ons niet achter!" Zei Skydive als laatste word, maar het was te laat het alles stortte neer en wij kwamen net oprijd buiten. "Wie word de nieuwe Gymleader?" Vroeg ik ana de Politie, "dat kunnen we nog uitzoeken...

Het is een erg korte hoofdstuk maar dan is het maar zo, het komt omdat het stuk wat hierna komt niet past bij dit hoofdstuk.

En de reis word vervolgd...

Pokemon, de reis door Kanto!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu