20

265 19 3
                                    

Pohľad Terez :

Niekoľko dní sa tu nič nedialo. Jake si odišiel, ja som sa dala na invalidný - to znamenalo, že som bola oslobodená od všetkého varenia, pečenia a upratovania. Takže som vlasne len ležala, pozerala filmy s Danielom, hrala fortinte s Corbynom. Popíjala kafe s Jonahom, jedla som s Jackom. Spolu sme chodili skoro každý deň do iného fastfoodu. S ním to bola sranda. Ale aj tak som sa doma nudila. Doobeda vždy chalani odišli do štúdia, Logan si točil svoje videa. Ja som doobedia trávila v ateliéry fotením pre rôzne značky.
Dnes som sa rozhodla, že pôjdem nakupovať. Keď ste milionáry, a chodíte nakupovať, nechodíte tam preto, aby ste si niečo naozaj kúpili, ale pre ten pocit, že ste aspoň nachvíľu normálny a beháte po obchodoch. Namierila som si to do najväčšieho nákupného centra, tu v Los Angeles. Vystúpila som z auta. Dnes bol teplý deň, takže som na sebe mala jednoduché staro-rúžové šaty. Najprv som si to namierila do Zary. Chodila som tam jak blúdny Holanďan. Nevedela som sa sústrediť na to, na čo sa pozerám. Namiesto toho, som rozmýšlala. Daniel, bol môj úžasný kamarát, s ktorým som ale nechcela mať nič viac. On sa ku mne od začiatku správal lepšie, ako ktokoľvek iný. Dokonca aj lepšie ako moji bračekovia. A keď už sme pri nich, ruka sa mi už skoro zahojila, a nebudem tam mať ani jazvu. Jakeovi som odpustila, lebo za to vlasne ani nemohol. Spravila som si to vlasnou sprostosťou. Koho napadne ísť do bitky so skleneným pohárom. Logan je na Jake stále nasratý. Neviem prečo. Mi nehovorte, že keby Logs dostal takúto zmluvu, nepodpísal by ju. Samozrejme že by to spravil. Máme to v génoch. Je pekné myslieť na rodinu, ale hlavné je myslieť na seba. Znie to strašne egoisticky, a vlasne to aj je. ALE, dobro mňa je v mojom uhle pohľadu dôležitejšie, ako dobro hocikoho iného. Ak máte možno pravú lásku, tak tá je prednejšia, ale ja ju mať nikdy nebudem. Lebo nechcem. Nechcem sa zriekať niečoho, kvôli niekomu inému. Nechcem sa deliť o lásku. O moju lásku ku mne, a moju lásku k druhému. A čo Zach? Hej, bol to môj crush. A stále vyzerá tak ako vyzerá, ale správa sa tak ako sa správa. Vyzerá ako boh krásy, sexuality a ktovie čoho ešte. Ale správa sa jak nadržaný býk, ktorému nestačí jedna krava, ale potrebuje strkať svojho vtáka do každnej ktorá prejde okolo. Jonaha som začala mať strašne rada. Normálne som začala trošku závidieť Tate, že ho má. Je milý, pozorný a výborne sa s ním vždy porozprávam. Ale sú najkrajší pár aký poznám, takže ani keby bol Jonah ako koľvek dokonalý, by som ho nechcela. A hlavne, Tate je jedna z mojich najlepších kamarátok. Corby je taký zlatý. Je síce mimo, ale je zlatý. Je ako chodiaca encyklopédia. Ale nie je taký, že by si potreboval dokazovať stále, že je lepší ako ostatný. Akože vedomostne. Je to proste taký mimozemšťan. Mimozemšťan v ľudskom tele. A s mojím Jackym je snáď sranda stále. Minule, keď sme sa boli spolu najesť, rozprával mi vtipy, a ja som sa skoro zadrhla špagetami.

Našla som pekné šaty. Vyskúšala som si ich. Boli pekné, ale nevedela som, či si ich mám brať, alebo nie. Tak som napísala Jackovi. On mi vždy vedel poradiť.

Terka❤️🍑 - Mám ich kúpiť alebo nie?Jacky❤️🍌- Schmatni ich, aj Zach ich pochválil

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Terka❤️🍑 - Mám ich kúpiť alebo nie?
Jacky❤️🍌- Schmatni ich, aj Zach ich pochválil.
Tereza❤️🍑- Jasné, úplne najviac ma zaujíma práve jeho názor
Jacky❤️🍌- Práve sa urazil
Terezka❤️🍑- Mne to nevadí
Jacky❤️🍌- Aj keď, on pochválil len prdelku, nožky a prsia a nie šaty..
Terezka❤️🍑- Že sa čuduješ😂
Jacky❤️🍌- Ale chcela si názor na šaty, nie na prsia či?
Terezka❤️🍑- Na šaty😂😂idem ich teda kúpiť.
Jacky❤️🍌- Cawko

Zobrala som teda šaty, a šla ich zaplatiť. Z mojim nákupom som sa vybrala do kaviarne. Inak, neznášam Starbucks. Kávu majú pripálenú ako nemecký dôchodca na dovolenke. A to neni dobre. A navyše neznášam tie instagramové fotky zo Starbucksom v ruke. A akože nie som úplne ekožena, ale keď sa dá, tak si ten plast nezoberiem, čo je presne príklad dobrej kaviarne. Pekne si sadnete, donesú vám veľkú porcelánovú šálku dobrej kávy.
Objednala som si cappucino. Chvíľu som sa porozhliadala po obchode. Očami som prechádzala po ľuďoch čo tu sedeli. Až kým sa mi oči nezastavili. Uvidela som svoju malú piču = moju najlepšiu kamarátku. Netuším čo tu robí. Práve teraz, by totižto mala byť v škole vo Fínsku.
Vyzerala príšerne. Asi sa ponáhľala. Vlasy mala dobre že nie na punkáča. Na sebe mala pyžamo s rúžovými macíkmy, ktoré som jej pred rokom dala na Vianoce. Bola bez makeupu, takže vyzerala ako monštrum. Ale ja som ju mala neuveriteľne rada. Po chvíli čo som sa na ňu uprene pozerala, otočila hlavu mojím smerom. Zbadala ma. Chvíľu vyjavene civela, a potom sa za mnou ako tornádo rozbehla. Poliala sa kávou, rozsypala obsah svojej kabelky, ale bola pri mne. Skočili sme si do objatia.   ,,Biaaaa!!" ,,Terezooo!" ,,Čo tu preboha robíš?" Bola som strašne šťasná. ,,Jonah ma pozval na prázdniny." Odvetila mi s úsmevom. ,,Ty sa s ním poznáš?" Začudovala som sa. Nevedela som o tom, že až toľko mojich kamarátov a kamarátiek sa priatelí s WDW. ,,Je to môj bratranec, ty piča." Zazubila sa. Ja som jej dala akože pohlavok a obraňovala som sa. ,,Jak som to asi mala vedieť? Kurva!" ,,Telepatia." Rukami gestikovala výbuch v hlave. Teda myslím že to bol výbuch. V jej podaní to mohlo byť hocičo. Sadla si oproti mne na stoličku, a objednala si. ,,No čo? Ako sa ti páči u chlapcov?" Spýtala sa ma. Ja som si len odfrkla. ,,Prosím ťa. Jeden horší jak druhý." Bia si zamiešala kávu. ,,Teda až na Daniela." Začala sa smiať ako postih. Teda tie že by nebola. Ja som sa začala smiať na tom, ako sa ona smiala. A vlasne to skončilo tak, že ja som sa smiala na tom, ako sa ona smeje na mne, lebo som sa smiala na nej, a ona sa prvá smiala na mne. ,,Takže Terka a Daniel. To nieje zlá predstava. Ale čo tvoj crush?" Pregúľala som očami. ,,Akože, nie že by som ho nemala rada, ale kebyže horel, a ja by som mala vedro z vodou, radšej ho vypijem." Zase sa spustila vlna smiechu. ,,A čo ty a Jack? Nejaký náznak?" Tentoraz pregúľala očami ona. ,,Ale prosímťa! On je tak oddaný tej svojej Gabriele, že keby pred neho prišla nahá Selena, tak by si zakryl oči rukami a prežehnával by sa." ,,Hmmm. Ale Bianka moja zlatá, ty nie si nejaká Selena. Ty si Biana z rodu Jonahovho. A navyše on s ňou už nieje."  Usmiala sa na mňa . ,,Terii. Ty si vždy taká úprimná." ,,Veď preto ti teraz vravím, že sa môžeš ísť zakopať, lebo keď nemá šancu ani Selena,  nemáš ju anu ty. Veď sa na seba prosím pozri. Vyzeráš otrasne." Ona nahodila ten svoj výraz ,,To si akože nemusela,, , a začala si chlípať kávu, ktorú jej medzičasom doniesli.



Pre moju najdrahšiu, najvtipnejšiu, najkrajšiu, naiprsnatejšiu lásku Bibik23 ❤️❤️❤️❤️


🌹

Why Is So Hard To Say | ZACH HERRON | SKDove le storie prendono vita. Scoprilo ora