Bylo mi z toho hrozně...
,,Ale teď už je to dobré Tae..."
Pokusil jsem se utěšit ho, ale popravdě, netuším jak se v takových situacích chovat.
,,Změnil se... Když se vrátil, bylo to jiné...
Požádal nás tři, aby jsme se o tom už nikdy nezmiňovali a my o tom opravdu nikdy znova nemluvili."
,,Jak se změnil? A jak je možné, že si to vůbec nepamatuju?"
Byl jsem více než zmatený.
Vždyť jsme spolu pořád, jak mi to mohlo uniknout?
,,Změnil se úplně ve všem... Z roztomilého Chima, se stal Jimin, se vším tím kroucením, pohledy a sex-appealem. Zhubnul, začal se jinak oblékat a využívat toho, jak vypadá. Každou chvíli měl někoho jiného, zvykl si, že pokud někoho chce, dostane ho. I mě dostal, nebudu tvrdit, že ne. Upřímně Kookie, ještě celkem nedávno jsme já a Jimin byli kamarádi s výhodami. Dokonce si i přesně pamatuju na den, kdy jsem ukončil i tohle... A myslím, že i ty by sis byl schopný ten den vybavit..."
,,Kdy to bylo?"
,,Potom co jsme se mi dva potkali ve sprchách, ve studiu. Já a Chim jsme spali v obýváku..."
Věděl jsem přesně o jakém dni mluví a bylo mi z toho divně...
Mlčel jsem...
Absolutně mě nenapadalo nic, co bych řekl.
Já tu noc Jimina potkal na chodbě...
Chtěl jsem jít za Taem, když jsem viděl, že se chystá spát v obývacím pokoji, ale cestou jsem narazil na Chima...
Vždyť je to pár dní...
Ačkoliv se událo tolik věcí, že se mi zdálo, jako by uběhlo několik měsíců, byl to sotva týden.
,,Já vím na co teď myslíš Kookie..."
Řekl smutně.
,,Jen do toho, řekni mi, jak hrozný jsem, já to vím a nehraju si na nevinného a hodného kluka... Ale já ti nechci lhát, nechci před tebou nic tajit... Jasně, riskuju tím, že si celý tohle rozmyslíš, ale víš co, radši tě ztratím, kvůli tomu, jaký jsem, než abych si tě udržel předstíráním."
Podíval jsem se mu do očí.
I když mluvil jistě a odhodlaně, jeho pohled odrážel strach a nejistotu.
Možná, že jsem blázen, ale po tomhle všem, jsem ho miloval snad ještě víc...
,,Všichni máme minulost Tae... Nezáleží mi na tom, kým jsi byl dřív, miluju tě proto, kým jsi teď a víš co?"
,,Co?"
,,Miluju tě za to, čím sis prošel a přesto, tvoje duše... To co je v tobě..."
Pral jsem se se slovy ve snaze neznít jako v pitomém, americkém filmu.
,,Je zkažená stejně jako já? Nejsem si úplně jistý, jestli vůbec nějakou duši mám Kookie."
Pronesl se smíchem, ale já mluvil vážně.
Chytil jsem ho za ruku a on mi ji okamžitě stisknul.
,,Ty máš duši Tae a ta je... Nevinná... Vím, že to zní hrozně divně, ale já to tak prostě vidím. Je jedno čím sis za ty roky prošel, kolik chyb jsi udělal. Tvoje podstata je stejná, jako tehdy, když jsem se... Když jsem se do tebe zamiloval..."
,,Kookie..."
Vydechl omámeně Tae a sklopil pohled.
,,Nikdy mi tohle nikdo neřekl... Potkal jsem lidi, co mě chtěli kvůli slávě, kvůli vzhledu, nebo sexu. Lidi, co mě chtěli jen do chvíle, než jim došlo, že o své zkaženosti nežertuju a myslím to vážně.... Ale nikdo mi nikdy neřekl, že pod tím vším vidí něco nevinného... Děkuju Kookie..."
Překvapeně jsem vzhlédl a viděl jeho upřímné oči, zalité slzami.
,,Za co..?"
,,Za to, že ve mě vidíš to, co nevidím ani já sám."
,,Oh Tae... Miluju tě..."
Rychle jsem se rozhlédl kolem sebe a pak ho políbil.
S láskou a něhou mu zapletl prsty do těch jeho hebkých vlasů a pootevřel rty, abych si mohl polibek užít naplno...
ČTEŠ
Fake love
FanficCo když se zamilujete do někoho, s kým trávíte každý den, do někoho, kdo pro vás vždy byl jako bratr? Co když je vše proti? Riskovat, nebo mlčet? Příběh o lásce, vášni, lžích, slávě... Ale také o přátelství a rodině... Upozornění: Příběh obsahuje se...