Merhabaaaa... zaman buldukça atmaya çalışıyorum ama araya zaman giriyor bende biliyorum, hakkınızı helal edin olur mu? Neyse çol uzatmadan bölüme başlamak istiyorum... istemiyorum başlıyorum...
&&&
Yazardan:
Kurtulmuştu nefes... son anda x kişisi kurtarmıştı onu... x dediğime bakmayın tahir değildi o... her hangi bir insandı... ama hala nefesin hayati tehlikesi devam ediyordu... ameliyathanedeydi kendileri... kalbinin durmasıyla defibrilatörü elektirik yükleyip çaktılar... bunu bir kaç kez tekrarlayınca nefesin kalp atışları eski haline dönmüştü... ameliyattan çıkıp normal odaya aldılar nefesi... hayati tehlilesi kalkmıştı...
Nefesten;
Gözümü açtığımda karşımda kaleli ve zorlu ailesi duruyordu... herkes mutluluktan ağlıyordu... sebep? Bende bilmiyorum! Haaa doğru ya en son suya düşmüştüm... beyaz ışığı bile görmüştüm... vay anasını vay vay vay... ses kalabalığından rahatsız olup taksit taksit gelmelerini istedim... önce annem ve babamla konuştum, sonra murat, ablam ve berrak, sonra fatih ve mustafa abi, tahir!? Tahir neredeydi peki?! Pehhh... her zaman ki gibi yoktu... her zaman ki gibi beni yanlız bırakmıştı... hani nikahta sorar memur... "iyi günde kötü günde" tahir benim iyi günlerimi zehir etmiş, kötü günlerimde de yanlız bırakmıştı... o hıyatın bir yararı yoktu ki bana... beni üzmekte başka bi fışki yaptığı yok anam yok!
&&&
...2 gün sonra...
Gözümü güneş ışığıyla açtım, koltukta oturmuş sinir saçan gözleriyle tahiri beklemiyordum... bir anda bağırdı...
Not: büyük harfle yazılı olan bağırışmalar yüksek sesle bağırma, küçük harfle yazılanlar normal bağırma
Tahir: NEDEN LAN?! (bağırarak)
"Efendim?" (Kızgın ama bir o kadar da sakin bir şekilde)
Tahir: NEDEN İNTİHAR ETTİN!? (bağırarak)
"İntihar falan etmedim ben!" (Bağırarak)
Tahir: GÖZLERİMLE GÖRDÜM NEFES! AÇTIN KOLLARINI ATTIN KENDİNİ SUYA!
"madem gördün! Neden beni sen değilde x kişisi kurtardı! Neden lan neden! Gözlerinin önünde ölmem bu kadar mı zevk veriyo sana!"
Tahir: nef-
"Ya bi siktir git ya! Çık git odamdan yoksa güvenlik çağıracam!"
Gitti pezevenk... bu gün taburce olacağımdan kıyafetlerimi giymek için hastane dolabına yöneldim...
Üstümü giyinip yavrumun çıkış işlemlerini yapmasını bekledim... işlemler bittikten sonra muratla beraber eve döndük... derken beni götürdüğü yerle ağzım açık kalmıştı...
&&&
Bölüm sonu
Yorum ve vote
❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Macun || NefTah
Fiksi Penggemar©Tamamlandı "Zengin Fakir Fark Etmez. Ben Seni,Sensin Diye Sevdim. Kişiliğini Sevdim. Kocaman Yürekli Kalbini Sevdim. Ben Seni Çok Sevdim Tahir" Merhaba bu benim ilk kitabım o yüzden yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın. Birde takibe takip yapa...