Η πόρτα άνοιξε απότομα και μέσα στο γραφείο μπήκε ο πιστός του βοηθός του Σεμπάστιαν κρατώντας τα αποδεικτικά στοιχεία που έψαχναν τα τελευταία 7 χρόνια.
«Τα περισσότερα από αυτά τα στοιχεία δείχνουν ότι ο Έβανσον είναι υπεύθυνος για τον θάνατο του πατέρα σου και μπορούν να τον στείλουν μια για πάντα στην φυλακή!» Αποκρίθηκε χαρούμενα ο Άγγελος και άφησε τους δύο φακέλους πάνω στο γραφείο του Σεμπάστιαν.
Ο Σεμπάστιαν κοίταξε τους φακέλους αλλά δεν έκανε καμία κίνηση να τους πιάσει. Ήξερε ότι επιβεβαίωναν αυτό που γνώριζε ήδη, ο Έβανσον είχε δολοφονήσει τον πατέρα του. Η υπόθεση όμως δεν θα ξανάνοιγε γιατί είχαν περάσει 25 χρόνια από το έγκλημα με αποτέλεσμα αυτό να παραγραφεί και εκτός των άλλων είχε ανακοινωθεί από την αστυνομία ότι επρόκειτο για αυτοκτονία. Ποιός όμως αυτοκτονεί με τέτοιο τρόπο ώστε οι τελευταίες του στιγμές να είναι τόσο επώδυνες; Αυτό ήταν το ερώτημα που βασάνιζε τον Σεμπάστιαν.
Έκλεισε τα μάτια του και σκέπασε το πρόσωπο του με τις παλάμες του.
«Θα τον κάνω να πονέσει όπως πονούσε ο πατέρας μου όταν ξεψυχούσε στα χέρια του!» Δήλωσε έντονα.
Ο Άγγελος δεν μίλησε κατευθείαν γιατί ήθελε να δώσει χρόνο στο αφεντικό του να ανασυνταχθεί, όμως μετά από λίγο είπε:
«Σου βρήκα προσκλήσεις για το αποψινό φιλανθρωπικό γκαλά. Θα βρίσκεται όλη η ελίτ του Λονδίνου και έμαθα από έγκυρες πηγές ότι η κόρη του Έβανσον θα λάβει μέρος στην δημοπρασία.»
«Και φυσικά εγώ θα βρίσκομαι εκεί για να ποντάρω τα περισσότερα χρήματα. Σ' ευχαριστώ Άγγελε, πήγαινε να ετοιμάσεις τα υπόλοιπα για σήμερα.» Αποκρίθηκε ο Σεμπάστιαν και παρακολούθησε τον φίλο του να φεύγει.
Ο άντρας σηκώθηκε από την καρέκλα του και κατευθύνθηκε προς τη μεγάλη γυάλινη τζαμαρία που κάλυπτε περιμετρικά το γραφείο του και από εκεί μπορούσε να δει όλο το Μανχάταν. Είχε καταφέρει πολύ περισσότερα από όσα είχε βάλει σκοπό να καταφέρει και όλα αυτά με μοναδικό κίνητρο την εκδίκηση. Βέβαια τον βοήθησε και το γεγονός ότι ήταν πολύ έξυπνος, στο σχολείο είχε κερδίσει 2 χρονιές καθώς με ελάχιστη προσπάθεια έπαιρνε τους μεγαλύτερους βαθμούς και στη συνέχεια στο πανεπιστήμιο είχε αποφοιτήσει πρώτος και είχε καταφέρει να πάρει δύο πτυχία ένα στην επιστήμη των υπολογιστών και ένα στην διοίκηση επιχειρήσεων. Μόλις τελείωσε το πανεπιστήμιο δημιούργησε μια ιστοσελίδα γνωριμιών, την οποία στην συνέχεια πούλησε και έτσι συγκέντρωσε τα πρώτα χρήματα για να ξεκινήσει την δική του επιχείρηση. Στα πρώτα του βήματα τον βοήθησε ένας ηλικιωμένος άντρας, ο οποίος είχε πιστέψει κατευθείαν στο όραμα του νεαρού αλλά και στις δυνατότητες του καθώς φαινόταν οτι μπορούσε να φτάσει πολύ ψηλά. Ωστόσο, εκτός από τον αγαπημένο του μέντορα μεγάλη επιρροή στην ζωή του είχε και η μητέρα του, η οποία είχε σταθεί στο πλευρό του όταν έχασε τον πατέρα του και με την στοργή της τον έκανε πιο δυνατό και τον βοήθησε να πραγματοποιήσει τα όνειρα του, δουλεύοντας 2 δουλείες για να μπορέσου να τα βγάλουν πέρα. Ο Σεμπάστιαν δεν είχε ακούσει ούτε μια φορά την μητέρα του να παραπονιέται ή να λιποψυχεί. Έτσι, τώρα που κατάφερε να κερδίσει εκατομμύρια πρόσφερε στην μητέρα του την ζωή που της άρμοζε. Όταν ξεκίνησε η επιτυχία του δεν είχε ως κίνητρο την εκδίκηση αλλά την καλυτέρευση των συνθηκών ζωής εκείνου και της μητέρας του, όμως όλα ανατράπηκαν όταν ένας άντρας εμφανίστηκε στο κατώφλι του ισχυριζόμενος ότι γνώριζε την ταυτότητα του ανθρώπου που δολοφόνησε τον πατέρα του και έτσι ο Σεμπάστιαν δεν είχε άλλη επιλογή από το να αρχίσει να σχεδιάζει λεπτομερώς την εκδίκηση του απέναντι στον άντρα που του στέρησε τον πατέρα του.
YOU ARE READING
Πάθος και Εκδίκηση
RomanceΤο μόνο που επιζητούσε ο Σεμπάστιαν Φόρεστερ ήταν η εκδίκηση. Μπορεί οι αρχές να δήλωσαν τον θάνατο του πατέρα του ως αυτοκτονία αλλά εκείνος ήξερε ότι ήταν δολοφονία και γνώριζε καλά οτι άτομο που την διέπραξε ήταν ο Φρέντερικ Έβανσον. Έτσι είχε σκ...