Okula yeni başlayacakken okulun babası adını alan bir çocuğun partisi vardı ve gidecektim.
Bu yüzden dolabımı rahatlıkla açmıştım, ordan elime geçen yırtık siyah dar kot ve buz mavisi gömleğimi giydim.
Banyoya yavaş adımlarla giderken ayağımın püsküllü halıya takılmasıyla düşme tehlikesi atlatmıştım ve minik minik kahkahalar atıyordum.
Banyoya girdim ve dişlerimi fırçaladım, gözlerime eyeliner çekerek dudaklarımı derince gösterecek hafif kırmızı nemlendirici sürdüm.
Aynada kendime bakmaya başlamıştım, gömleğimin düğmelerini yavaşça açıyordum, ilk 3 iliğini açmıştım, göğüs uçlarımdaki piercingler görünsün diye.
Tekrar odama koştum ve cebime cüzdan, anahtar ve sakız koyarak evimin dış kapısına ilerledim, kapıyı açtım ışıkları kapatarak kapıyı da örtüp spor ayakkabılarımı giydim.
Balonun yolunu tutmuştum, çoğu kişi maskeli olacaktı, ben olmayacaktım elbette, Baloya yürürken dudaklarımı birbirine sürterek içeri girdim sanırsam herkes bana bakıyordu, kötü mü kokuyordum ki... Derin düşüncelerim bedenimi ele geçirmişti.
Siyah maskeli bir adam devamlı olarak bana bakıyordu, ya da içtiğim içki gerçekten kafa yapmıştı. Bu sebepten dolayı tuvalete ilerliyordum. Minik ve hızlı adımlarla, sevişen adamları es geçerek lavabonun karşısına geçtim ve yüzümü yıkıyordum kafamı kaldırdığımda o maskeli adamı görmüştüm.
Bana bakıyordu, aynı zamanda boynuma ardından sıcacık ellerini belimde hissetmemle birlikte ağız kısmını maskeden çıkarttı, sert bembeyaz sivri dişlerini boynuma bastırarak kanamasına sebep oldu..
Gözlerimden hafif hafif yaşlar akarken ellerimle onun ellerini itmeye çalışıyordum, bir süre sonra beni kendisine çevirdi, ellerini lavaboya koyarak dudaklarıma uzandı.. Ne yapıyordu bu adam?
Sıcak dudaklarını benim dudaklarımla birleştirmişti... Gözlerimi kapatmıştım fakat korkuyordum bu nedenle onu iterek ordan kaçmaya kalkıştım.
Hem ağlıyor hemde koşuyordum, evime geldiğimde cebimden anahtarımı alel acele çıkarttım, kapıya takarak kapıyı açtım. Gözlerimi ovuşturarak odama gittim, üstümdekileri atarak dağınık bir şekilde yerde duran kıyafetlerimi alarak onları giydim.
Yatağıma girdim ve uykuya daldım...
Sabah'a ne kadar yakın olsa da güzel bir uyku çekmiştim, gözlerimi yavaşça açtım ve yataktan doğruldum tekrar dolabıma ilerledim ve kıyafetlerimi elime ayarak onları ağır ağır giydim, okul kıyafeti tabikide.
Banyoya gittiğimde boynumun morarıp yara olduğunu fark etmiştim, tanrım ne kadar da kötü.. mutfağa doğru giderek buzdolabının üst tarafında olan buz kalıplarından bir parça buz çıkarttım ve boynuma doğru tuttum. Elimdeki az kalan erimiş buzu çöpe atarak saçlarımı düzeltmek adına tekrardan banyoya gittim.
Aynada kendime bakıp şarkı söylerken saçlarımı düzelttim, gece gözlerimi silmeden yattığımdan pekte kötü görünmüyordum, bütün eşyalarımı okul çantama tıkıştırdım ve okula yürümeye başladım..
10-15 dakika sonra okuluma gelmiştim, sınıfıma girdim ve duvar dibinde bir yere oturdum. Kulaklıklarımı takmış bir boş defter çıkartıp ona resimler çizmeye başladım, yanımda bir gölge belirmişti, ama bakmıyordum.
"Güzel çiziyorsun." Diyerek çantasını çantamın yanına koydu ve derin bir nefes aldı, bende geri kaçarak ona teşekkür ettim. Ders öğretmeni gelince ayağa kalkmıştım, ders bitimine doğru çok fazla sıkışmamdan dolayı tuvalete gitmek için hocanın yanına koştum ve izin alarak tuvalete gittim, her hangi bir kabine gittim, işimi hallettim.
Arkamdan içeri birisi girmişti, o da kimdi öyle tek dolu kabin benim olduğumdu, dışarı kafamı çıkarttığımda kimseyi görmemiştim, aynaya doğru ilerlemiştim ve ellerimi yıkadım. Arkamdan gelen öksürme sesiyle sıçrayarak suyu kapattım, arkamı döndüğümde maskeli birisi olduğunu görmüştüm.
Bana doğru geliyordu dış kapıya ilerliyordum, hızlı adımlarla fakat kapının kilitli olduğunu fark ettim, çığlık atarak ağlamaya başladım..
Ellerimi bir eliyle sımsıkı tutan adam beni keni etkisi altına almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhtimaller
VampireYoonkook, yeni bir başlangıç için yeni okula giden Jungkook... Ah başına belalar alacak gibi değil mi?