-Hmmm... Keter Winchester.. Igen emlékszem rá..
Mondta az idős úr.
Mit tudna elmondani az esetről?
Kérdezte a közrend felügyelő droid.
-Az elején kezdem..
Keter mindig is fura gyerek volt. Mondjuk ezt megértem, hisz az apja Jedi volt. A Jediknek köztudottan nem lehetett családjuk.. ezért az Eccudor bolygóra rejtöztek El.. az ifjú Winchester is itt született.. Az apja Euclid Winchester csak fél évente tért haza, akkor is csak pár napra. De a fiú ennél többre vágyott, akart egy apát, akit nem kaphatott meg Jedi rend miatt. Teljes szívből gyülölte a Jediket. Nem voltak barátai, hisz ki akarna barátkozni egy olyan emberrel akiből a gyűlölet szaga áramlott , és a legjobb hobbija éjszaka kiülni a ház elé és csak bámul... és vár...
-Uram, kérem térjen az esetre.
Szólt a biztonsági droid türelmetlen hangszinten.
-Várjon már, értenie kell az egész történetet.
Mondta az öreg , majd folytatta:
Ketert mindig is érdekelte az ismeretlen, sokat elmélkedett ezen, mi van a sűrű ködbe ami őt annyira vonza? Talán az apja? Erre a kérdésre nem kapott választ egészen addig amíg egyik éjszaka sűrű fekete köd szállt Rotten falucskájára , mindenki bezárkózott. De Winchester megszökött otthonról, és belevágott az ismeretlenbe, ami őt mindig is foglalkoztatta. Barangolhatott már egy 10perce , mire azt vette észre hogy eltévedt és már nem a kihalt silány utcákat járja. Egy erdőbe volt, de nem esett pánikba. Ismerte az erdőt mint a tenyerét. És hallott hangokat egy bizonyos irányból, elindult hát hogy utána járjon. Követte a hangokat egészen a tóig. A tó körül tiszta volt minden. A köd a partot 5méteres körben elkerülte. Megérkezett a hívas forrásához, de nem lelt ott senkit. Majd ismét hallotta a hangokat... És belenézett a tó vizébe, ahol saját magát látta, mint a hang forrása. A hangok benne voltak. A fejébe.
-Uram térjünk a lényegre, nem érek rá!
Szólt a biztonsági droid agresszív hangon.
- kérem, minden részlet fontos.
Szólt az idős úr. Majd ismét rázendített.
Reggelre hazakeveredett. A hangok lettek a barátai. Fél évig beszélgetett velük.. Míg egy napon az apja hazatért. Eltelt a nap.. és jött az éjszaka. A hangok felébresztették a 17éves ketert , mondták neki. Öld meg.. Itt a lehetőség.. A fiú besétált apja szobájába, aktiválta a fénykardját. Az apja szívébe szúrta.. Hátra fordult, és látta hogy az anyja a küszöbön áll, és nézi. Az anyja felé indult, aki ki akart futni a házból, de minden zárva volt. Az ifjú Winchester utol érte. És így az anyját is a végzete. A fiú felgyújtotta a házat, apja fénykardját magával víve, elment a bolygóról Euclid hajójával.
-Uram, ön látta a történéseket?
Kérdezte a droid.
Igen, ott voltam végig, Keter fejében.
Majd egy jól irányzott vágással Darth Vorrah félbe vágtam a droidot és elhagyta a helyszínt. Ez volt Keter első lépése a Sithé válás útján....
KAMU SEDANG MEMBACA
Egy StarWars Történet: Darth LeeVey
Fiksi PenggemarA Yavini csata kirobbanása előtt járunk. Keter Winchester egy Jedi lovag fia, aki bosszút esküszik a renden. Az ő történetét követhetjük végig .