Ik werd wakker gemaakt om 5 uur in de ochtend op zaterdag door mijn moeder. "Wattehek mam het is 5 uur in de ochtend!" "Sorry lieverd maar ik heb een rechtzaak en ik wil dat je op de jongens past want ze zijn al wakker en ik wil dat ze niks slopen." "Kunnen we niet een keer voor een babysitter gaan kijken ofzo ik wil ook wel eens vrijetijd ik doe extreem mijn best op school waarom word ik hier dan steeds mee opgezadeld." "Omdat je er zo goed in bent lieverd." "Ja ja gebruik dat maar als smoes." Zei ik terwijl ik mijn bed uitkwam. "En naast dat heb ik niet genoeg geld voor een babysitter en houdt geen andere babysitter het vol, en vertrouw ik ook niet." "Hoor je wel wat je zegt mam je zegt dat ze onhandelbaar zijn en dat zijn ze dan niet zowat altijd voor mij?" "Als ik terug kom is het huis als jij babysit tenminste nog heel maar, ik moet nu gaan anders kom ik te laat." Mijn moeder gaf me en kus en ging weg. Ik kleden me snel om en tutte mezelf op en rende naar beneden voordat mijn broertjes Tristan en John weer de hele boel hadden gesloopt, in een poging de cornflakes klaar te maken. Laat ik zeggen, ze houden ervan om er een raar brouwsel van te maken. Gelukkig was alles nog oké toen ik beneden kwam, mijn moeder Loren had ze achter de tv gezet gatver ik haat Spongebob. "Kom jongens we gaan ontbijten...... jongens.....halloooo!" Dat bedoel ik nou Spongebob hypnotiseert ze totaal het kan handig zijn maar op momenten als deze Arggg!!!. Ik deed de tv uit en kreeg wat klachten van de jongens maar na een tijdje gingen ze de de kommen en lepels pakken en pakte ik de melk en cornflakes. Ja, hoor het goed ik heb het in hun hoofd gebrand dat ze hun eigen eten moeten maken en de tafel dekken. Je denkt dat is niet zo'n overwinning maar ze luisteren alleen echt naar mam dus ik vind dit een mega overwinning. We aten onze Cornflakes op en overtuigde hun om zich aan te kleden en niet de hele dag binnen te zitten. Ook al was ik dat zelf ook van plan maar als zij buiten met hun vrienden zijn heb ik rust. Dus waren ze met hun vrienden buiten American Football aan het spelen en na zo'n 2 uur kwamen ze weer binnen terwijl ik beneden aan het sms'en was met Maria mijn BFF. "He hoe ging football, gewonnen?" "Jup we hebben ze hellemaal verpletterd." Toen rende ze naar boven. "Geen rotzooi maken ik kom jullie checken." "Ja ja " Het was zo'n twee uur laten en ik had ze twee keer gecheckt en net toen ik ze weer wou gaan checken kwamen ze schreeuwend van de trap af. "DEZE BH STAAT IN VLAMMEN!!! DEZE BH STAAT IN VLAMMUUUU!!!!!" Ik schrok me rot want daar stonden mijn stomme broertjes met een stok waaraan mijn nieuwe BH stond te branden.
TUM TUM TUM
Dus dit was het eerste hoofdstuk zeg wat je er van vind en ik update mijn andere boeken snel. Ik vond het zo grappig bh in de fik hahahahaha en natuurlijk
COMMENT
VOTE
SHARE
FOLLOW PLZ HIHIHI
-Viola14-
JE LEEST
I Babysit my Boyfriend?
Genç KurguSarafien García heeft een goed leven behalve wanneer haar kleine broertjes van 10 haar het leven zuur maken. Ze moet vaak Babysitten voor haar moeder want ze is een advocaat. Ze is er best goed in geworden vooral als je ziet hoe erg ze zijn. Na een...