Aznap este Laurenéknál aludtam. Egész este Nadiaról beszéltünk. Lauren már hajnalba elment. Mikor felkeltem (kicsit kómásan mert későn aludtam el) lebaktattam a lépcsőn és leültem reggelizni. Nagyon nagy csönd volt. Senki sem volt ébren, így hát fülesen zenét hallgattam. Kb. 10 perccel azután hogy benyomtam a zenét hallottam hogy valaki jön le a lépcsőn.
-Jó reggelt. - köszöntem Johnnynak
-Neked is.- dörzsölgette közbe a szemét.
- Hogy bírjátok ti ezt a korán kelést?- nyűglődött Johnny
-Sehogy.- nevettem fel
Amúgy..-kezdtem - várod már?
-Micsodát?
- Hát a sulit.
- Őszintén? Hidegen hagy- nevetett fel miközbe elővette a müzlit.
-Ugyanúgy tanulni kell..-ecsetelte nekem
-Jó ez igaz, de legalább találkozhatsz szünetekben a barátnőddel.
-Nincs baratnőm..
-De hát tegna..-értetlenkedtem mire a szavamba vágott.
- Tegnap szakítottam vele, azért hívtam át.
-Ohh sajnálom
- Ne sajnáld, már amúgy se bírtam.
Ezután következett egy olyan 7-10perc néma csönd amíg mindketten be nem fejeztük a reggelit. Aztán megéreztem hogy büdös a ruhám. Mivel abba aludtam amibe tegnap átjöttem.
-Basszus- fogtam a fejemet
-Mi a baj?
- Nincs nálam váltó ruha.
-Gyere.-indult fel Johhny az emeletre.
Mire én már felértem a kezembe nyomott egy bordó pulcsit.
-Ez megfelel?- kérdezte
- Aha, köszi.Gyorsan átöltöztem, majd mentem is le az ajtóhoz a cipőmért. Mikor leértem láttam hogy Johnny rám vár így még sietősebbre fogtam a tempót.
-Köszi hogy megvártál.- mondtam sietve
- Szivesen, ne kapkodj, nem késünk el sehonnan.
A suliig együtt mentünk, közbe nagyon sokat beszélgettünk. Majd mikor beértünk ketté váltak útjaink, mert ő eggyel fölöttem jár. Mielőtt elköszöntünk egymástól gyorsan levázoltam neki hogy kb. mi hol van.Mivel Lauren nincs itt, és rajta kivűl nincsenek más barátaim így egésznap kapucnival a fejemen ültem és antiszockodtam. Mivel Johnny pulcsija nagy volt így tökéletesen le tudtam húzni a karomon úgy hogy csak az ujjaim látszódjanak.
4. óra közepén kaptam egy üzenetet:
Johnny: hanykor vegzel?
K: neked is szia
J: jo boccs
K: am 2kor vegzek es te?
J: en is , megyunk haza egyutt
K: mehetunk csak lassu lesz a kijaratig eljutnom
J: ha reggel meg tudtalak varni most is megtudlak
K: okes koszi
J:❤️6. óra után elsétáltam a szekrényemhez az épület másik végébe. Mikor visszafele jöttem megláttam Nadiat meg még 3 csajt akik folyamatosan engem bámultak és méregettek. Én mit sem szólva tovább mentem.
Messziről láttam Johnnyt ahogy a falnak támaszkodva telefonozik és rám vár.
Aztán odaértem.
-Mehetünk - mondtam
-Azért mégsem voltál olyan lassú
- Jó na- löktem meg egy picit.
Erre mindketten felnevettünk.Hazafele is jó sokat beszélgettünk, és kezdtem egyre több mindent tudni róla és ő is rólam...
ESTÁS LEYENDO
Amikor megismertelek..💞
FanficKenzie, egy 16 éves lány aki még nem annyira elterjedt énekes de szeretne minél előbb a toplista elején állni, viszont elég félénk így nem mer kibontakozni ellentetben baratnőjével Laurennel aki mindig megmondja az igazat. Kenzie és Lauren már régót...