-Ένα δυο πράγματα ακόμη και μετά μπορείς να φύγεις.
Ο Μάρτιν Σκοτ έτριψε κουρασμένα τα μάτια του. Τώρα έδειχνε πιο χλωμός, πιο καταπονημένος.
-Πιστεύεις πως υπάρχει κάποιος που ήθελε τη Σαμάνθα νεκρή;
Η έκπληξή του άλλου άνδρα δεν κρυβόταν με τίποτα.
-όχι βέβαια, τι είναι αυτά που λες; Η μήπως εννοείς την Κρίστι; Γιατί αν σου περνάει κάτι τέτοιο από το νου είσαι σε λάθος μονοπάτι.
-Βρίσκεις; εγώ δεν ονομάτισα κανέναν ωστόσο, σου έκανα μια απλή ερώτηση. Γι'αυτό ηρέμησε σε παρακαλώ και σκέψου καλά πριν μου απαντήσεις.
Ο Μάρτιν σΚοτ έγνεψε μαλακωμένος και ακούμπησε για μια στιγμή το πρόσωπο ανάμεσα στα χέρια του.
-Η σαμάνθα δεν είχε εχθρούς, αυτό είναι παραπάνω από βέβαιο. Όσο για την αδερφή της μπορεί να μην έχει και τον καλύτερο χαρακτήρα στον κόσμο, και ποιος τον έχει άλλωστε, αλλά δεν είναι ικανή για φόνο. Δεν τη μισούσε τη σαμάνθα, έχεις το λόγο μου γι'αυτό. Δεν ταίριαζαν εντάξει, και ήθελε να της πάρει αυτά που αγαπούσε αλλά ως εκεί. Αύριο που θα της μιλήσεις θα ακούσεις την ιστορία και από τη δική της πλευρά και θα δεις πως έχουν τα πράγματα. Τον τελευταίο καιρό προσπαθούσαν μάλιστα να γεφυρώσουν το χάσμα που τις χώριζε, ή τουλάχιστον εγώ αυτό ξέρω. Η Κρίστι δεν είναι ικανή για φόνο, με τίποτα.
-σύμφωνοι. Τότε μήπως... ο άνδρας που...
-Μην το λες αυτό, μη μου τον αναφέρεις. Δεν τον ξέρω αλλά γιατί να θέλει το κακό της; Προφανώς του άρεσε και... όχι όχι, δε θέλω να μιλήσω γι'αυτόν.
-Πολύ καλά, μπορώ να το καταλάβω αυτό. Μια τελευταία ερώτηση τότε πριν τελειώσουμε. Κάτι ανέφερες για την αγαπημένη της καθηγήτρια πιο πριν. Μπορείς σε παρακαλώ να το επαναλάβεις;
Ο μάρτιν σΚοτ τον κοίταξε για λίγο μπερδεμένος αλλά έπειτα έγνεψε καταλαβαίνοντας τι τον είχε ρωτήσει.
-Η γυναίκα αυτή λέγεται Τζέιν Κάρλσον και είναι ζωγράφος. Έχει πάνω κάτω την ηλικία της Ρόουζ. Τη Σαμάνθα την κέρδισε αμέσως. Ένας θεός ξέρει πόσες φορές μου μίλησε γι'αυτήν μέσα στους τελευταίους μήνες. Επαινούσε τόσο το έργο της το οποίο το έβρισκε ασύγκριτο, όσο και την εμφάνισή της καθώς και την προσωπικότητά της. Ήταν έλεγε εντελώς μοναδική κι απόλυτα χαρισματική. Αν την άκουγε η ρόουζ θα ζήλευε, είμαι σίγουρος. Τώρα τελευταία δούλευε πυρετωδώς πάνω σε μια εργασία που τους είχε αναθέσει αυτή η τζέιν Κάρλσον και ήθελε να την εντυπωσιάσει και να κερδίσει...
YOU ARE READING
Το χρώμα του θανάτου
Mystery / ThrillerΜια φοιτήτρια ζωγραφικής χάνει τη ζωή της απροσδόκητα. Τέχνη, εμμονήδολοφονίες... Και έρωτες στο χθες και το σήμερα... με φόντο τη ζωγραφική και την τρέλα...