Otvorila sam vrata kupaonice te ugledala ljutog Jamesa,uhvatio me za lakat te izvukao iz kupaonice,krenula sam izaći iz spavaće sobe al' zaustavio me je Jamsov glas.
Samo se usudi izaći. -Povikao je,dohvatajući prvu stvar sa police i bacajući je od zid. Trznula sam se na zvuk slomljene stvari te sam zatvorila vrata spavaće. Okrenula sam se prema Jamesu brisajući suze. Mobitel mi je zavribrirao u ruci krenula sam da se javim,al' me je preduhitrila Jamesova ruka koja je naglo uzela mobitel bacajući ga od zid.
Možda je bilo šta važno. -Zderala sam se,pokušavajući ostati smirena al' nikako mi nije uspjevalo zbog Jamesovog ponašanja,samo njegova blizina činila me je nervoznom. Napravio je zgađenu facu,pokušavajući ne razbiti još stvari u ovoj sobi.
Možda se nešto desilo Har. -Nije mi dao da završim do kraju rečenicu jer je glasno se zderao govoreći mi kako ako još jednom spomenem njegove ime da će mi biti to zadnje. Bio je dosta jači od mene. Mislila sam da mi je prijatelj a on se ovako ponaša,stvarno ne znam koji je njemu?
Možda mu treba pomoć. -Ponovno sam nekako progovorila,došao je do mene,bili smo udaljeni samo nekoliko centimetara mogla sam osjetiti okus alkohola koji se miješao sa okusom bombone koja je imala okus od vanilije.
HARRY. -Glasno sam zderala njegove ime,nije ni trepnuo kad se njegova šaka našla na mom obrazu. Pala sam na pod od silnog udarca. Krenuo je prema meni,al' ja sam se sve više odmicala od njega. Trenutno sam osjećala strah,zbunjenost,razočarenje.. Udarila sam leđima od vrata pokušavajući ustati.
Emily. -Tiho je rekao moje ime,kretajući se prema meni. Suze su nekontrolisano padale niz moje lice,strah koji sam osjećala povećavao se iz minute u minutu.
Da se nisi usudio prići mi. -Tražila sam kvaku od vrata jer me je bilo previše strah se okrenuti. Prošao je rukom kroz kosu te izdahnuo isfrustrirano.
Žao mi je. -Raširila sam oči na njegove riječi. Njemu je žao? Udario mi je,kako je mogao? Prijatelji ne udaraju jedne druge,treba da si pomažu. Samo sam spomenula njegove ime i on me je udario,kreten! Trenutno sam previše ljuta i razočarana da bi mogla bilo što reći ili pokazati. Bilo bi mi trenutno bolje sama da sam u svom stanu plačući ili ispijajući piće nego ovdje.
Tebi je žao? -Dreknula sam i dalje držajući ruku na obrazu sigurno mi je i usnica puknula od velikog udara,obraz mi je crven i sigurno se ocrtala šaka. Upravo si me jebeno udario. -Povikala sam još glasnije.Spusti je pogled prema svojim nogama pokušavajući na mene navući krivicu. Otvorila sam vrata žurno silazeći niz stepenice. Obukla sam štikle te dohvatila jaknu koja je bila obješena kraj vrata. Pogledala sam ga još jednom sa gadljivom facom,te izašla naglo zatvarajući vrata. Ušla sam u dizalo jer sam bila previše pijana i previše ljuta da idem stepenicama. Dizalo se zatvorilo,okrenula sam lice prema ogledalu koje se nalazilo sa moje desne strane. Oči su mi bile crvene i natečene od plakanja,na obrazu se vidno vidjeo otisak šake,usnica mi je bila blago natečena i rasječena,kosa je bila raščupana,glasno sam zajecala na prizor koji sam upravo vidjela. Dizalo se naglo zaustavilo te su se vrata otvorila. Izašla sam iz dizala,pokušavajući normalno hodati u štiklama. Otvorila sam vrata od zgrade,zapuhnuo me je jak vjetar i hladan zrak. Zakopčala sam jaknu te krenula u smjeru prema mom stanu. Koliko god pokušavala da sebi dokažem da sam jaka to uopšte u ovom trenutku nisam bila. Suze su nekontrolisano padale,zamaglile su mi oči te sam pala. Glasno sam zapsovala ustajući sa hladnog poda.
*Probudilo me zvono na vratima,protrljala sam lice,jauknula sam na dodir lijevog obraza. Ustala sam nervozno iz kreveta i oblačeći ogrtač. Sišla sam niz stepenice,otvarajući vrata. Ispred mene stajao je Harry. Njegove zelene oči bile su natečene od previše alkohola ili plakanja,kovrdžava kosa je bila uredeno podignuta,marama koju je stavio čuvala je njegove loknice da padnu na njegovo lice. Tek nakon nekoliko minuta primjetio je moju usnicu i obraz. Krenula sam da zatvorim vrata al' njegova noga je spriječila da ih zatvorim. Odgurno je vrata rukom samo jednim pokretom.
Harry. -Tiho sam rekla njegovo ime. Prbližio mi se i stavi njegovu ruku na moj obraz,tiho sam jauknula na što me je on privukao u svoj zagrljaj. Zajecala sam na njegovim prsima,poljubio me je u tjeme te polagano odmaknuo od sebe.
Ko ti je ovo uradio? -Upitao je skidajući maramu sa glave i prolazeći rukom kroz loknice. Njegove zelene oči sada su postale tamnije,vilica mu se zategnula od ljutnje koju je trenutno imao. Spustila sam glavu prema nogama previše sam bila slaba da bih ga gledala u oči. Krenuo je prema meni al' sam se odmakla nekoliko koraka od njega.
On ti je ovo uradio? -Trgnula sam se na njeg jaki glas koji je bio razočaran i ljut. Digao je ruku na što sam se odmaknula još nekoliko koraka nazad. Emily,neću te povrijediti. -Odgovorio je na moje misli. Trenutno se bojim svakog muškarca i njihovih pokreta. Obrisala sam suze te potrčala u sobu.Suze su nekontrolisano padale koliko god ih pokušavala zaustaviti nisam uspjevala,znam da me Harry nikada ne bi povrijedio al' trenutno nikome ne mogu da vjerujem. James ja za to kriv,kako me je mogao udariti? Bilo nam je super,prijatelji sa povlasticama mrzim te riječi,samo ti donesu bol i ništa više. Stavila sam glavu odnosno lice na jastuk te glasno vrisnula,imala sam osjećaj da će mi to pomoći al' ništa ta bol je i dalje bila tu. Začula sam korake te naglo lupanje vrata.
ZA NASTAVAK 70 READS&20 VOTES&5 KOMENTARA. NASTAVKA NEĆE BITI SVE DOK SE UVJETI NE ISPUNE. ZATO HVALA SVIMA KOJI URADE BILO KOJI DIO OD NAVEDENOG. :-)