(niemands pov)
Op school.
Vandaag kwam er een nieuw meisje in de klas erbij. En iedereen was heel erg enthousiast. Van hoe zou ze zijn? Zou ze aardig of gemeen zijn? Etc.
Iedereen zit nieuwgierig in de klas. Behalve Brooke, Chloe , Anna en Noa die zijn druk bezig met aandacht zoeken van H3D. Aan de andere kant van het schoolgebouw.
Dan komt er een meisje binnen.
'jongens luisteren allemaal, dit is een nieuwe klasgenoot Christina.' Zegt de docent
'Hoii.' Zegt christina zacht.
'Wil je wat over jezelf vertellen?' Vraagt de docent.
'Euhmm oke nou ik ben christina, en ik ben vorig jaar naar Nederland verhuist ik kom eigenlijk uit New York.' Zegt ze.
'NEW YORK!' scheeuwt Chloe opeens.
'Uhu.' Zegt Christina.Later als iedereen aan het werk is
Anna en Brooke zitten naast elkaar en Chloe en Noa ook. Omdat er nu iemand alleen zit is er een tafel aan geschoven bij Noa en Chloe en daar zit Christina.
Ondertussen zijn Chloe, Brooke en Anna nog steeds met H3D bezig en Noa is gaan huiswerk maken.
'Wat doen hun?' Vraagt Christina aan Noa.
'Ohww de crush van Chloe zit daar en ze zijn even aandacht aan het zoeken haha.' Antwoordt ze.
'Haha.' Lacht Christina.Na de les.
Iedereen loopt het lokaal uit.
'Zoo dus heb jij een crush ofs?' Vraagt chloe aan Christina.
'Ik heb een vriendje in LA.' Antwoord ze.
'Helemaal in LA!?' Vraagt Brooke.
'Jupp helaas wel maar hij komt dit jaar naar Nederland.' Zegt christina
'Voor altijd?' Vraagt Anna.
'Nee op bezoek bij familie etc hij is half nederlands.' Antwoord Christina.
'Ohwe beter.' Zegt Noa.
En iedereen is beneden want het is pauze.
'Kijk Jayson daar!' Zegt Chloe en ze begint als een spast alle kanten op teslaan.
'Euhmm doet ze dat altijd?' Vraagt Christina.
'Als ze Jayson ziet wel maar dat doen wij soms ook wel haha.' Zegt Noa.Na de schooldag
Iedereen is thuis en gaat leren want er is bijna toetsweek.---------------------------------------------------------
Sorry voor zo'n kort deel.
Ik ga ze met de tijd langer maken maar ik moest nog even kijken hoe alles weer werkt etc😂
Dus ze wordt gewoon wel langer.
Ookal was het heel kort maar ik hoop dat jullie het leuk vonden.
JE LEEST
Why Don't We? {Dutch}
Fanfic(completed✔️) Er komt een nieuw meisje bij Anna, Noa, Brooke en Chloe in de klas. Ze kunnen al snel het goed met elkaar vinden. Het nieuwe meisje blijkt een vriendje tehebben in LA, wanneer ze haar vriendje en zijn vrienden zien vallen ze als een b...