Bertemu Seseorang

38 2 0
                                    

Selepas habis concert Jungkook ke bilik persalinan.Selepas tukar baju,Jungkook pergi ke arah Rap Mon lalu berkata "Hyung, kookie nak keluar jap." "Ok"balas Rap
Mon ringkas.Jungkook pun melangkah keluar dan menuju ke jedai kopi terdekat."Saya nak cappucino satu tak nak pearl."kata Jungkook kepada penjual itu."Baik."balas penjual itu."Terima kasih.Nah duitnya."kata Jungkook sambil menghulurkan duit yang hendak dibayarnya."Datang lagi."kata penjual itu.
     Tiba-tiba Jungkook terlanggar seorang perempuan yang comel dan baik."Mianhae."kata perempuan itu."Tak apa."balas Jungkook."Adik!Jom balik.Mak dah tunggu kita kat rumah."kata Hyunjin kepada adiknya Melody."Baik abang."balas Melody.
      'Comelnya yeoja tu aku rasa dia yang bagi teddy bear tu kat aku.'omel Jungkook dalam hati.Selepas pulang Jungkook ceritakan hal yang terjadi kepada Taehyung."Betul.Kookie tak tipu." kata Jungkook."Yela yela Hyung percaya."balas Taehyung"Kalau hyung tak percaya kookie tak pelah kookie tak nak kawan dengan hyung."kata Jungkook dengan nada yang merajuk."Kookie tunggu."panggil   Taehyung."Dah la tu nanti dia okay la tu"kata Jin.(Kenapa hyung tak percaya kookie.Kookie selalu percaya hyung.Tapi memang susah nak percaya yang dia tu yang bagi kookie teddy bear tu.Kookie harap nanti hyung akan percayakan kookie.😞😞😞.)Jungkook menulis di dalam diarinya.
        Jungkook melihat jam dinding di dalam biliknya."Sudah pukul 8:00 malam.Mesti mereka sedang makan baik aku keluar."kata Jungkook sendirian.
       Selepas makan Jimin pergi ke bilik Jungkook.[tok tok tok]bunyi ketukan di pintu bilik Jungkook."Masuklah"kata Jungkook.Sebenarnya Jungkook dah agak yang salah satu hyungnya akan ke biliknya.
                        [skip]
 "Baik aku tidur sebelum ada lagi yang masuk dalam bilik aku."kata Jungkook.

                  Bersambung...

HADIAH MISTERIWhere stories live. Discover now