Sabah oldu. Ben Jimin'i uyandırmamak için sessice hastaneye gittim. Stajer olarak orada bulunduğum odama bu hastanenin doktorlarından birisi aynı zamanda benim esk sevgilim olan geldi. Onla eşcinsel olduğumu farketmeden yıllar önce ailemin zoruyla çıkmıştık. Sonra doktor olmaya karar verdim,ve aynı hastanede çalışmaya başladık. Ayrılmamız ben aileme ayrı eve çıkıcağım dediğim zaman oldu. Aynı anda ona ayrılmak istediğimi söyledim ve şu an buraya gelmesinin sebebini anladım bana:
- Demek benden ayrılma sebebin buydu Jungkook.
JK- Neyden bahsediyorsun?
- Bir erkek sevgilin varmış demek.
JK- Seni ne ilgilendirir ADI
- Açıkcası senin öyle olduğunu hiç tahmin etmezdim ama bana olan ilgisizliğinden anlamalıydım.
JK- Sana olan ilgisizliğim seni sevmediğim içindi çünkü ailem zorlamıştı.
- Ama beni hiç düşünmedin şimdi onu da düşünemessin.
JK- Yeter artık git burdan!
- Onunla bir çocuğunuzun olması için tedaviye başladığını biliyorum. Üstelik uygulanan tedaviye yanıt veriyormuşsun. Sevgilinin bundan haberi var mı acaba ? Oda ister mi tedaviye başlamak,belkide senin icin herşey yolunda gitmez.
JK- Sakın Jimin'e birşey söyleme
-Sen o kadarını düşünme biliyorsun sters senin için iyi değil.
Dedi ve gitti. Ne yapacağımı bilmiyorum. Sanırım artık Jimin'e gerçeği söyleyeceğim.Akşam oldu ve ben artık evin önüne geldim. Ona nasıl söylerim bilmiyorum ama yapmam lazım zaten ona sormadan böyle birşey yapmam kabul edilemez.
Kapıyı çaldım.
TIK TIK TIK ...
-Jungkook hoşgeldin seni çok özledim.
-Jimin seninle konuşmam lazım.
İçeriye girdik ve ben onu koltuğa oturttum.
-Rahat ol tamam mı ?
-Jungkook artık söyler misin ?
- Birtanem biliyorsun evlenmeye karar verdik ve evleneceğiz de ama ben artık yanlız olmamamız gerektiğini düşünüyorum.
- Yani!
- O yüzden ben senin ve benim bir çocuğumuz olabilmesi için hocamdan bana tedavi uygulamasını söyledim eğer olumlu giderse sana da söyliycektim ve eğer sende istersen sana da uygulayacaktık.
- Peki başladın mı ?
- Evet .
- Sonuçlar nasıl?
- Tedaviye olumlu yanıt veriyorum.
- Jungkook ne diyeceğimi bilmiyorum hem sinirliyim hem de mutluyum.
- Devam edelim mi birlikte Jimin?
- Edelim Jungkok dedi ve beni öpmeye başladı.
Merhaba arkadaşlar, yazarınız uzun bir aradan sonra tekrar geldi.
Şu sıralar çok fazla sorunum var ve gerçekten hiç yazamadım denedim ama olmadı artık sizleri çok özlediğimi fark ettim ve yazdım.
Çok kafa yoramasam da istediğiniz bölümü attim umarım beğenmişsinizdir. Bir sonraki bölüm smuttttt olcakkk beklediğinizi düşündüm ve direk yazmaya karar verdim neyse lafı daha fazla uzatmicam kitap baya smut olcak sanırım zaten benim yazma sebebim buydu o yüzden sorgulamayin dhjdjsns yeni bölümü bu kadar uzun süre bekletmicem. Yakında geliyor.
Hikayemi oylarsanız ve yorum yaparsanız çok mutlu oluyorum . Sizleri seviyorum kendinize çok iyi bakın. 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IS LOVE A MURDER? JIKOOK SMUT (günlük)
ФанфикSizce aşık olmak cinayet midir ?Jikook SMUT (günlük)