Jimin
Nálam alszol akkor?Jungkook
Ma vagy holnap?Jimin
Felőlem mindkét nap
jöhetsz 😉Jungkook
Pill, beszélek anyávalLezártam a telefonom kijelzőjét és az ágyam végébe dobtam. Fogalmam sincs, hogy miként fogom beadni anyának, hogy konkrétan az egész hétvégét másnál készülök tölteni, de ahogy haladtam a konyha felé, éreztem, hogy hasam görcsbe rándul. Tudtam, hogy nagy valószínűséggel meg fogja engedni, csak nem akarok neki ismét hazudni, hogy esetleg Jihyunnál vagy Seungminnél alszok. Amint beértem a konyhába és meg szerettem volna szólalni, olyan volt, mintha elvitte volna a cica a nyelvem, egyszerűen képtelen voltam megszólalni. Csak tátogtam, mint valami hal és anya először észre sem vette, hogy nagyjából öt perce csak állok és lélegzek.
- Jézusom, Jungkook, a szívbajt hozod rám. Még is mióta vagy itt? - kapott színpadiasan a szívéhez, én pedig nem tehetek róla, de felkuncogtam.
- Bocsi, nem direkt volt - vakartam meg zavartan a tarkóm. - Mizu?
- Mit szeretnél? - sandított rám, mire lesütöttem szemeimet. Utáltam, hogy ennyire ismer.
- Háát - sóhajtottam fel és beharaptam alsó ajkaimat. - Tudod...
- Na, mondd, essünk túl rajta. Ismét buliba készülsz menni helyes Jiminnel, igazam van? - tette le a konyhapultra a fakanalat, majd teljesen szembe fordult velem.
Már az első alkalomkor elkönyvelte helyes Jiminnek, amikor képet mutatottam róla és mindig mosolyt tudott csalni ezzel a kijelentéssel az arcomra. Bólintottam egyet, mire anya egy hatalmas sóhajjal díjazott.
- Holnap?
- Hát a buli szombaton lesz, csak nem lehetne, hogy Jiminnél alszok ma és holnap is? - hadartam el a lehető leggyorsabban és félve vártam a reakcióját.
Kellett neki pár másodperc - lehet voltak azok percek is -, mire leesett, hogy mit is daráltam le neki az előbb. Szemöldökei összeszaladtak és szólásra nyitotta a száját, de utána szinte azonnal be is zárta azt. Csípőre tette kezeit és arcomat kezdte tanulmányozni, én pedig teljesen zavarba jöttem, mert tudtam, hogy pillanatokon belül kitörhet.
- Együtt vagytok? - kérdezte meg a lehető leghatározottabban, bennem meg még a vér is megállt.
Megráztam a fejem, hiszen szerintem még egy nemet sem tudtam volna kinyögni. Sajnos túl jól ismer engem, az is lehet, hogy már most leesett neki, hogy hazudok. Persze, hogy el szeretném neki majd mondani, hogy együtt vagyok Jiminnel, de csak hétfőn jöttünk össze, szóval még egy hetesek sem vagyunk. Vajon mostantól minden hetet és hónapot nyilván fogok tartani?
- Csak barátok vagyunk, anya - szólaltam meg végül, mert nagyon nem akarta abbahagyni a bámulásomat. - Csak ugye, amikor beteg voltam, akkor belenézett az egyik animébe, amit elkezdtem és megtetszett neki, ezért arra gondoltunk, hogy mivel holnap úgy is együtt buliznánk, így ma este meg tudnánk nézni az elmaradt részeket. - mosolyodtam el halványan, hiszen még magamat is megleptem azzal, hogy milyen hamar reagáltam és találtam ki, valami teljesen hülyeséget.
- Van jogsija? - kérdezte, mire bólintottam. - És hol lesz az a buli?
- Jimin egyik haverjánál.
DU LIEST GERADE
who are you? ~ jikook | ✔
Fanfiction" - És... Jól csókol? - Tessék? - pislogtam nagyokat és éreztem, hogy arcom vörös színre változik - Jól csókol Jimin? - kérdezte Jihyun mosolyogva, mert gondolom észrevette, hogy mennyire zavarba jöttem. - Hát... igen - sütöttem le a szemeimet és ny...