Medyanın bağımlısıyım...
Keyifli okumalar...***
Şimdi ben piç bir herif tarafından kirletildim ve, miniğimizi kaybettikHayat yine bildiğini okuyor...
*****
Bir süre sonra ~~~
burak ile perişan haldeyiz. Çünkü miniğimizi kaybettik, ben psikologlara gidiyorum, burak da aynı şekilde. Arada sinir krizleri de geçiriyorum.
O piç adam tutuklanmıştı. uzun süredir aranıyormuş , hakkında birsürü suçu varmış, ve kaçak olduğu için müebbet yemiş. "Daha beterini yaşar, inş. "
... Burak ile evlenmemiştik .bu perişanlığın içinden çikarsak toparlanıcak ve doğru olanı daha sağlıklı bir şekilde yapıcaktık
(Anladınız işte yea)
Şuan burağın evinde yaşıyorum, yani evli gibi yaşıyoruz, ama daha birşey yok...
***
Bugün sina naza evlenme teklifi edicekti , 5 aydır birlikteler ve uzatmak istemediklerini söylüyorlar
Keşke bizde civcivimle öyle olsak. Ha bu aralar da ben burağa civcivim diyorum.Evlilik teklifi hakkında hiçbir bilgim yok, sadece yanlarında olacağım...
***
Sade bir teklif olucakmış. Yemek yedik, müzik falan çaldı evlilik teklifi oldu vs vs vs, şuan bunlar hakkında süslü hayaller kuracak durumda değildim...Burak bana elini uzattı.
B-bu dansı bana lütfeder misiniz...
Elini tutup ayağa kalktım ve dans etmeye başladık, romantik danstan farklıydı, ona sarılıyordum, huzur doluyırdu içim, ve işte o an, hayatın bir sınav olduğunu ve herzaman mutlu olunmayacağını düşündüm...Sarılmayı bırakıp ellerimi ensesine yerleştirdim...
Ve öyle dans etmeye başladım...Yaklaşık 10 dakika dans ettik,
ama bana o on dakika, bir yılda yaşadıklarımmış gibi geldi...***
Yine normal bir sabaha uyandım.
Sabah kalkmaktan herzaman nefret ediyorum... :/B-aşkım hadi gel kahvaltı yapalım.
G-geliyorum
Üzerime sabahlığımı geçirdim ve aşşağı indim
G-oooo...benim civcivim bana kahvaltı da mı hazırlarmışşş...
Gidip yanağını sıktım.
B-gitti bütün karizma gözde ya!
G-aaa çok ayıp, düzgün konuş bakıyım anne ile bdkdndnxmd
B-peki annecim. :)
G-aferin çocuuma
***
Sıkı bir kahvaltı ettik. Ve şuan koltukta ne olduğunu bilmediğimiz bir film izliyoruz....
B-aşkım, bugün birşeyler mi yapsak?
G-olur. da ne yapcaz ki?
B-lünapark olabilir.
G- aaa! Bayılırım tm gidelim.
B-hadi hazırlanalım o zaman
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIZ -GÖZBUR-
FanfictionBİR GÖZBUR HİKAYESİ... İmkansız bir hikayenin hayran kurgusudur. bu benim ilk kitabım yanlışlarım vs olabilir affola sizi seviyorum... 💙 umarım kitabımı beğenirsiniz...