"מה לעזאזל קרה עכשיו?" אַש לוחש.
אני מושך בכתפיי. "אין לי מושג אבל הממזר הזה מת בצעקות כך שלא ממש אכפת לי," אני נוהם.
"מספיק הוגן," הוא ממלמל עם אנחה עמוקה. "איך אתה?"
אני מוצא את עצמי בוהה בקרקע עד שהיא הופכת למטושטת. "אני לא יודע," אני מודה.
הוא לוקח את ידי ומשלב את אצבעותינו, משעין את ראשו על כתפי. "בכנות אני חושב שזה דבר טוב," הוא ממלמל.
לפתע קיין הולך לעברנו, הבעת פניו בלתי ניתנת לקריאה. "תודה לך," הוא אומר עם חיוך קטן.
אני מקמט את מצחי. "על מה?"
"על כך שהגנת על הכבוד של המיועדת שלי, מה שהוא אמר היה-"
"מגעיל," אני נוהם. "אני יודע שגם אתה היית עושה משהו אבל פשוט התפרצתי. אני מתכוון אתה עשית את אותו הדבר בשביל אַש ובשבילי אתמול."
"כן," הוא נאנח. הוא נראה כאילו הוא עומד להגיד משהו אבל אז הוא מסתובב וחוזר אל המיועדת שלו. סיירה מדברת עם אימי, שתיהן עם חיוכים שבורים על שפתיהן.
גופו של פיטר עדיין שוכב בשקט על האדמה מאחוריהן. פניו לא ניתנים לזיהוי ומלאי דם וחזו פתוח לרווחה. איבריו נמצאים בזוויות מוזרות, חלקם הפוכים לחלוטין. עיניו בוהות בשמיים המחשיכים, אטומות וחסרות חיים.
"הגיע לו מוות נורא יותר," אַש נוהם.
"הרבה יותר נורא," אני נאנח.
"ג'קסון," אני שומע את אימי אומרת. היא נראית הרבה יותר רגועה מלפני כמה רגעים אך עיניה עדיין בוערות. "הלוחמים יביאו את גופותיהם בבוקר. טקס הפרידה יהיה מחר, אתם צריכים ללכת לישון," היא ממלמלת.
אני מהנהן בראשי באיטיות. "כן, אני חושב שזה רעיון טוב."
אבל אני לא מתחיל לזוז עד שאַש לוחץ בכוח את ידי. אני בקושי מרגיש את רגליי כשאני עוקב אחריו לחדר שלנו.
עיניי פוגשות מיד את האש הבוהקת באח. הלהבה בוהקת כל כך שאני חייב לפזול. "זה מוזר," אני לוחש לעצמי בזמן שאני מזיז את מפרק כף ידי כדי לדכא את הלהבות. "אני עומד להתנקות במהירות."
אַש מהמהן בראשו וזז לעבר ארון הבגדים כשאני הולך לחדר המקלחת. עיניי ננעלות על המים השחורים בבריכה ואני מקמט את מצחי. "או שלא?" אני ממלמל. "אַש יש לך מושג מה לעזאזל זה אמור להיות?"
הוא מכניס את ראשו לחדר המקלחת. "אה, אני חושב שזה אולי אה - לא אני לא יודע," הוא מושך בכתפיו לבסוף.
"בסדר אז," אני ממלמל והולך לארון הבגדים במקום. אני מתפשט ולובש בוקסר נקיים.
אַש יושב על הספה, בוהה בחלון בזמן שאני חוזר לחדר המקלחת כדי לצחצח את שיניי. המים מהכיור צבועים בשחור גם כן אבל חוץ מזה הכל נראה נורמלי.
YOU ARE READING
יעוד המלכה • Mate To The Queen
Fantasíaספר שני ל "יעוד הדרקון • Mate To The Dragon." מיה, ג'קסון וקיין: שלושה ילדים הנולדו למשני הצורה החזקים ביותר בעולם. זה ידוע שאחד מהם דרקון, אחד איש זאב ואחד בן תערובת. נאמר שהילדים יותר חזקים משני הוריהם - בעזרת החינוך הנכון, כמובן. לייזה ודריוס י...