♣KONU TANITIMI♣
"Su Ah lütfen bunu senden başkası yapamaz!" Baekhyun, kızı bir yandan omuzlarından tutup sarsarken bir yandan yalvarıyordu.
"Hayır Baekhyun, O'nunla uğraşamam cidden." Baekhyun, kızı sarsmayı bıraktı ve ellerini birleştirip yavlarmaya devam etti.
"Lütfen Su Ah! Kral ile uğraşabilecek tek kişi sensin! Bunu tek başıma yapamıyorum! İkimiz birleşerek kral ile baş edip yardımcı olabiliriz!" Su Ah, Baekhyun'un eğilen kafasını kaldırdı.
"Ne zamandan beri kadınlar bu görevlerde kullanılıyor?"
"Hiç kullanılmadı... Ama sen farklısın Su Ah bunu yapabilecek tek kişisin! Lütfen benle beraber krala yardım et!" Su Ah başka seçeneği yokmuş düşüncesine kapıldı. Kral herkes tarafından bilinen çocuksu bir kişiliği olan biriydi ve O'nunla başetmek cidden zordu.
"Peki... Tamam. Sana yardımcı olurum Baekhyun."
♣KARAKTER TANITIMI♣
Kim Joonmyeon namı diğer Suho: Water ülkesinin kralıdır. Çocuksu bir kişiliği vardır ama konusunu ülkesinin iyiliği olunca çok olgun davranır. Çalışanlarını hep deli etmiştir. Bu yüzden işi bırakan krala zarar veren çok olmuştur. Baekhyun onun en son yardımcısıdır ve Baekhyun'da dayanamayacağına kanaat getirince yakın bir dosta başvurur.
Kim Su Ah: HalkTan bir kişidir. Sarayla tek bağlantısı Baekhyun'dur. Joonmyeon'un kral olduğundan beri nefret ederdir. Çocuksu davranışları onu sinir etmektedir. Baekhyun'un teklifi ile ikisi birleşip kralı olgun davranışlar sergilemesini sağlayacaklardır.
Byun Baekhyun: Babasının mesleğini almıştır: Kral yardımcılığı. Bir kaç ay Kral sınırlarını zorlasada dayanmıştır ama en sonki davranışından sonra tek başına bu işi halledemeyeceğine karar verip Su Ah ile anlaşmıştır.
Kim Minseok: Kral'ın karar almasında yardımcı olur. Bir nevi fikir yardımcısıdır. Kral'ın her seferinde yanında bulunur ve destek çıkar. Kral'ın çocuksu davranışlarını kafaya çok takmaz.
Park Chanyeol: Kral'ın soytarısıdır(Yanlış anlaşılmasın günümüzün komedyeni gibi düşünün.) Kral ile en iyi anlaşanlardan birisidir. Kısaca kralın en yakın dostudur.
Do Kyungsoo: Kral'ın karar almasında önemli etken sağlayan başka bir yardımcıdır. Minseok gibi kralla her sefere gider ve destek çıkar. Minseok ile tek farkları kralın çocuksu davranışlarını sevmemektedir.
Kim Jongin: Ordunun başıdır. Genel olarak halk ondan korkar çünkü etrafa soğuk bir elektrik yaymaktadır. Gerçekte soğuk değildir. Konu ülkesi olunca canını feda etmeye hazırdır.
Oh Sehun: Ordunun ikinci başıdır(Jongin'in yardımcısıdır) Halk tarafından sevilir ve saygı duyulur. Kızlar arasında baya ünlüdür. Konu ülkesi olunca her şeyi yapmaya hazırdır.
Wu Yifan: Kral'ın seferleri arasında keşfedilmiş bir elmasdır. Kral, sanat yeteneğine hayran kalıp O'na sarayının dizaynını yaptırmıştır. Water ülkesinde hala bir çok yerin dizaynını yapmaktadır.
Kim Jongdae: Kral'ın önüne gelen yemeklerin tadına bakar. (Zehirlimi değil mi gibisinden) Sesinin güzelliğinden dolayı bazen kral yemek yerken O'na şarkı söylettirir.
Lu Han: Kral'ın abisidir. Bebek yüzlü olmasından hep kralın kardeşi sayılır. Normalde tahta kendisi geçecektir ama kardeşini geçittirmiştir. Kral gibi bir sorumluluğu alamayacağını düşünmüştür. Seferlere kral ile birlikte gider ve savaşır.
Zhang Yixing: Kral'ın yemekleri ile ilgilenir ve kral mutfağında çalışanları denetleyip eksikleri söyleyerek eğitir.
Huang Tao: Sarayın kılıç ustasıdır. Kral'ın her kılıcını kendisi tasarlamıştır. Silah deposuylada kendisi ilgilenmektedir. Sarayda en çok güvenilen kişiler arasındadır.
Evet yeni bir fic yeni karakterler. Şimdi bu fic de eski zamanları düşünmenizi istiyorum. Seçimlerin olmadığı ülkeleri kral ve kraliçenin yönettiği zamanları. Evet ficin zaman dilimi bu zamanlar.
Şimdi bu fic aklıma nasıl geldiğini düşünürsek... Biraz garip geldi. Amerikan dolarlarının resmine bakıyordum... Neden bakıyordum derseniz merakımdan -.- Sonra bu amerikan dolarının birinde biri üzerine Suho'nun fotoğrafını koymuş. (paranın üzerine) İki dakika şöyle durdum ve aklıma bu kurgu geldi. Cidden çok şans eseri olan bir şey yani asdfgh Başta aslında başkan olacaktı ama şimdi millet çocuksu birini neden başkan seçsin düşüncesine kapıldım ve kral yaptım asdfgh
Umarım fici seversiniz, eğlenceli olur diye düşünüyorum ♥ Düşüncelerinizi bekliyorum. Kendinize iyi bakın ~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mad King
FanfictionKral ile tek başedebilecek kişi Kim Su Ah'dı. Mad King. Zgezge♥Yuki♥ Dünyasından Tüm hakları saklıdır ©