Clarke felbukkanása óta napok teltek el és Lexa minden este álomba sírta magát. Egyszerűen gyűlölte magát azért amiért a lány még mindig ilyen hatással van rá,hogy ilyen gyengévé és sebezhetővé teszi.
Clarkeot a felbukkanása óta nem látta,ami különös érzéseket keltett a barna hajú lányban,de sok ideje nem volt ezen töprengeni mert hirtelen Clarke bukkant fel mellette.
-Mi a fenét keresel itt?-kérdezte meglepetten.
-Tudom,hogy utálsz- kezdte Clarke. És igazad is van egy barom vagyok. Nem azt kérem,hogy bocsáss meg csak gyere velem-azzal kinyújtotta a kezét Lexa felé és várt.
A barna hajú lány egyenesen Clarke szemeibe nézett,tudta ha elfogadja a lány bocsánatát ismét őrültem és visszavonhatatlanul beleesik a lányba,de nem tudott a szívének parancsolni,Clarke tengerkék szempárja teljesen megbabonázta.
-Egyetlen órát kapsz Griffin.Ahogy ismét Clarkeal száguldott a motoron leírhatatlan nyugalom árasztotta el. Nem akart többé arra gondolni,hogy amit tesz az vajon helyes e. Életében először nem akart arra gondolni,hogy mi lesz holnap. Egyszerűen csak élvezni akarta a pillanatot.
így mikor megérkeztek a buli helyszínére Lexa hatalmas mosollyal az arcán fordult a szőke hajú lányhoz.
-Te mindig tudod hogy vegyél le a lábamról?
Clarkeot eléggé meglepte Lexa lazasága hisz biztos volt benne,hogy néhány nappal ezelőtt még legszívesebben megfojtotta volna egy kanál vízben.
-És még nem láttál mindent - kacsintott rá Clarke.
A két lány között egész este izott a levegő. Lexa nem tudott és őszintén nem is akart ellenállni Clarkenak. A szőke hajú lánnyal valahogy minden olyan más volt.
-Ez a buli legszebb nőjének szól,neked Lexa.-hallotta meg Clarke hangját a színpadon.Oh,baby do you know what that's worth?
Oh, Heaven is a place on Earth.
They say in Heaven,love comes first
We'll make Heaven a place on Earth
Oh,Heaven is a place on EarthWhen the night falls down,
I wait for you,and to come around
And the world's alive
With the sound of kids on the street outside
When you walk into the room
You pull me close and we start to move
And we're spinnin' with the stars above
And you lift me up
In the wave of loveOh,baby do you know what that's worth?
Oh,Heaven is a place on Earth
They say in Heaven,love comes first
We'll make Heaven a place on Earth
Oh,Heaven is a place on EarthWhen i feel alone,I reach for you and to bring me home
When i'm lost at sea
I hear your voice,and it carries me
In this world we're just beginnig
To understand the miracle of living
Baby,i was afraid before
I'm not afraid anymoreOh,baby do you know what that's worth?
Oh,Heaven is a place on Earth
They say in Heaven ,love come first
We'll make Heaven a place on Earth
Oh,Heaven is a place on EarthMikor a dal véget ért Clarke Lexához lépett magához húzta majd megszólalt.
- Veled akarok lenni,őszintén,tiszta szívemből csak te kellesz. Tudod nem azért mentem el mert nem érdekelsz,épp ellenkezőleg. Belédszerettem és ez megrémísztett,naívan azt gondoltam ha elmegyek majd elfelejtelek,de nem volt olyan nap,hogy ne gondoltam volna rád. Nem akarok többé úgy tenni mintha engem senki nem érdekelne mert te érdekelsz nagyon is.
Éppen ezért Lexa Woods adnál egy esélyt arra,hogy bebizonyítsam érdemes vagyok a szerelmedre?
-Az vagy Clarke-suttogta Lexa könnyes szemekkel.
Majd magához húzta és végre újra megízlelhette a szőke hajú lány puha ajkait.
Abban a csókban benne volt az elmúlt egy év minden fájdalma,szeretete és ki nem mondott szava.Mikor visszaértek Clarke a csókot meg nem szakítva felkapta Lexát majd lerakta az ágyra. Miközben szenvedélyesen csókolóztak Lexa megragadta a szőke hajú lány pólóját majd lehúzta róla.
-Biztos vagy benne?- kérdezte Clarke két csók között.
-Akarlak Clarke-mondta egyenesen a másik lány szemeibe nézve majd levette magáról a pólóját a nadrágját és a melltartóját is.
Clarkenak több se kellett,gyengéd csókokkal halmozta el a lány nyakát,tökéletes melleit majd haladt egyre lejebb. Puszikkal hintette be a hasát,belső combjait,majd levette a bugyiját és minden figyelmeztetés nélkül ujjait használva kezdte feljuttatni a csúcsra. Lexa háta ívesen megfeszült a gyönyörtől,majd halk nyögések kíséretében jutott a csúcsra.
Clarke eközben megbabonázva figyelte.
-Annyira gyönyörű vagy-suttogta Clarke a még mindig levegő után kapkodó Lexának.
Miután a barna hajú lány lenyugodott magához húzta Clarkeot megcsókolta majd egy ravasz mosollyal az arcán a fülébe suttogott.
-Most te jössz.Lexa elbűvölve,levakarhatatlan mosollyal az arcán figyelte a mellette alvó Clarkeot.Úgy érezte végre megtalálta az ő boldogságát,hogy ezúttal semmi nem állhat az útjába.
ESTÁS LEYENDO
Maybe life is more
FanficKét lány,két külön világ. Vajon útjaik keresztezik egymást? Tényleg a szerelem az egyetlen dolog ami igazán számít?