Sikeresen kihúztam Martint. Vajon mennyi volt ennek az esélye? De most már az is érdekel, hogy ő kit húzott ki.
- Kit húztál? - néztem rá kíváncsian, de ő csak játékosan megrázta a fejét.
- Nana, azért meglepetés a meglepetés - kacsintott, majd rövidesen elkezdődött az óra.
Óra közben összenéztünk Emmával, amiből rögtön tudtuk, hogy kettőnk közt ez nem lesz titok. Bár elrontanánk, ha valamelyikőnk a másiknak kell ajándékot vennie.
Így hátkajaszünetben ez is volt az első dolgunk egymással.
- Nos, kiszerepelt a kihúzott fecniden? - kérdeztem tőle, majd belekortyoltam a forró teámba.
- Hát, izé öhm... James - mondta halkan, mire megilletődve nyitottam tágra a szemeim.
- Komolyan? Hát ez nagyszerű! Ugyanis én meg Martint, mekkora egybeesés - ámultam.
- Az oszt igen! - lepődött meg ő is.
A meleg kamillatea mellé, még palacsinta is szerepelt a menülapon. Nem hagyhattuk ki, hogy ne együnk azt is, így egész szünetben az ebédlőszékeit nyomtuk és falatoztunk.
Épp egy kis juharszirupot öntöttem a kajámra, mikor még egy szőke hajú lány csatlakozott hozzánk.
- Sziasztok csajszik - mosolygott önelégülten - Ugye mink nagyon jó barinők vagyunk. És tudom, hogy a legjobb barátnőtöknek elmondjátok, hogy kit húztatok ki. Ugye?- kortyolgatott ő is a forró italba.
- Pamela, nem éppen vagyunk a legjobb barátnők, és nem mondunk semmit. Inkább csinálj úgy mint a festék és kopj le! - válaszolt neki unottan Emma.
- Na, ne csináljátok már... Hiszen, mindig kedves voltam veletek! - somolygott tovább reménykedve, hogy bevesszük a kegyes hazugságait.
- Persze! Azért beszéltetek ki minket a hátunk mögött, szomorú voltál mert Emmának nem tört el az ujja és mérges vagy, hogy Martin velem jött össze. Aha, értjük. Persze, hogy jó barátok vagyunk. Na tűnés! - mondtam már én is felháborodva.
Az előttünk ülő lány csakugyan hamar elveszítette a műmosolyát az arcáról, és a haját hátracsapva távozott.
Végre újra kettesben. Megesküdtünk, hogy a titok kettőnk között marad, hogy kit húztunk. Végül megegyeztünk, hogy a suli után előkészítjük a fiúk ajándékát. Ne az utolsó pillanatban keljen.
Amint véget ért a gimi, egyből kimentünk a porcukor tájba és elindultunk haza. De előbb beugrottunk a boltba, hogy egy kisebb ajándékot is ajándékozzunk. A hosszas termék végignézése után sikerült dűlőre jutnunk. Én Martinnak egy cuki bögrét ajándékozok, Emma Jamesnek pedig egy cuki macit, meg persze elmaradhatatlan a csoki. Meg is vettük a tárgyakat, meglepően pont akciósak voltak. Ahogy kiléptünk a boltból, szerencsénkre pont szembe jöttek velünk szembe a fiúk.
- Oh, sziasztok lányok, vásároltatok? - kérdezte Martin.
- Öhm... Igen, shoppingoltunk! - válaszoltam, kissé feszülten.
- Tényleg? Megnézhessük, hogy mit vettetek? - kérdezte izgatottan James, és a szatyrok felé kezdtek haladni, de mi hátráltunk.
- Megnézhetnétek, de rohanunk. Majd még ütközünk, pá! - köszönt el Emma és már olajra is léptünk.
- Sziasztok - hallottuk még utoljára az elköszönésüket, majd eltűntek a hallótérségünkből.
Emmához igyekeztünk, hogy segítsek neki megírni a vallomását. Elmondása szerint nekem már van ilyenben tapasztalatom. Bár mivel, a karácsonyivásárra együtt megyünk, így gondoltuk az lesz a legjobb, hogyha ott kettesben maradnak és ott vall Emma. Végtére is, ne levélben történjen.
YOU ARE READING
A szenvedély viharában [ÁTÍRÁS ALATT]
RomanceBlanca Lohan egy átlagos tinilány, ki általános után maga elé helyezi az Altalor gimnáziumot. Célja a kitűnői iskolaeredmény, valamint mindig a szépre és a jóra törekszik. Ám nem egy tündérmesében él... Az iskola kezdetével olyan dolgok történnek ve...