(Pov Zach)
Ik wordt wakker en zie niemand.
Ik loop naar de deur en zie iedereen staan.
'Wat is hier aan de hand?' Vraag ik.
'Hahah we hadden het over onze slaappartners.' Zegt Noa waardoor Chloe der slaat en der met een hou-je-bek gezicht aankijkt.
'Slaappartners?' Vraagt Daniel.
'Ohww wist je het niet iedereen heeft met iemand geslapen behalve ik.' Zegt Noa.
Ik zie Jack en Daniel naar elkaar kijken.
'Dat meen je niet!' Zeg ik en ik kijk Daniel en Jack aan.
Ze blijven stil.
'Wacht is!! Jullie lagen niet in jullie eigen kamer in wies bed lagen jullie.'
'Hahah dat wil je niet weten.' Zegt Jack.
'Eigenlijk wel.' Zeg ik.
'Jouwe.' Zegt Daniel.
'Ja maar jullie waren niet de enige in zijn bed hahahah.' Zegt Anna opeens.
'Hou toch je mond man jij hebt lekker met Zach liggen slapen hand in hand.' Zegt Chloe daarna.
Ik kijk raar naar Anna.
'Ga jij weer lekker tussen Daniel en Jack liggen ofs.' Reageert Anna en ik zie Daniel en Jack naar Chloe kijken.
'W8 sliep jij bij ons!?' Vraagt Daniel.
Ze knikt en ik zie dat ze zich schaamd.
'Vet!!' Zegt Jack.
'Hoe de hel ben jij bij mij in bed beland?' Vraag ik dan aan Anna.
'Wie zegt dat jij niet bij mij kwam.' Reageert Anna.
Waardoor iedereen moet lachen.
Ik zie dat Jonah en Brooke elkaar zenuwachtig naar elkaar kijken.
'Hebben jullie ook samen geslapen!' Schreeuw ik.
'Nee.' Zeggen ze snel tegelijk.
Maar ik zie dat Jonah liegt.
'Omg wel!' Zeg ik.
Jonah zucht en zegt 'shit.'
'Oke dus iedereen heeft met elkaar geslapen behalve ik!' Zegt Noa.
'Blijkbaar.' Zegt Chloe.
'Oke laten we dit snel vergeten en gaan eten ik heb honger!' Zeg ik en ik ren naar beneden.(Pov Anna)
Ik loop achter Zach aan en opeens rent Jack keihard langs me en springt op de rug van Zach. Ik moet lachen omdat het er raar uitziet.
Dan komt Chloe naast me lopen.
'En heb je al fix met hem?' Vraagt ze.
'Met wie?' Vraag ik.
'Met Zach duhhh.' Reageert ze dan.
'Nee wtf.' Reageer ik 'ik vindt hem niet eens leuk.' Zeg ik daarna.
Opeens kijkt Chloe me aan met een ben-je-sirieus-ik-zag-je-wel-kijken blik en ik zucht.
'Oke ja! Ik vindt hem leuk.' Zeg ik zacht zodat Zach het niet hoort.
'Ahwww wat schattig.' Zegt Chloe en ze springt als een gek op en neer en rent daarna naar Jack en Zach.
'Niets zeggen!' Schreeuw ik nog na en ze knikt.
We gaan met zijn alle aantafel zitten en ik zit naast Zach daarnaast zit Chloe daarnaast Daniel daarnaast Jack en daarnaast Christina tegenover Christina zit Corbyn daarnaast Noa daarnaast Jonah en daarnaast Brooke.
We gaan allemaal eten en ik zie dat Brooke zich ongemakkelijk gaat voelen om naast Jonah tezitten en ik moet lachen.
Na het eten zegt opeens Brooke.
'Ik denk dat we maar weer eens naar ons hotel moeten.'
'Nou het was net zo gezellig.' Zegt Zach en hij kijkt opeens naar mij en ik draai weg. Want ik durf geen oogcontact temaken.
'Ja maar ik denk dat we moeten gaan ' zegt Noa.
'We kunnen jullie wel der heen brengen.' Zegt Daniel.
'Nee we regelen wel een uber.' Zegt Chloe.
We geven iedereen een knuffel en wachten daarna op de uber die net gebeld is.
We staan tewachten buiten en de jongens zitten binnen.(Pov Christina)
Het is doodstil en dan vraag ik opeens 'en wat vinden jullie van de jongens?' Vraag ik.
'Ze zijn aardig.' Zegt de Rest.
'Ik vraag mezelf nog steeds af hoe ik met Daniel en Jack in het bed van Zach ben beland...' zegt Chloe.
'Me2.' Zegt de rest.
'Ik weet alleen dat iedereen heel moe was.'
Zeg ik.
'Ja maar waarom gingen we niet gewoon naar het hotel?' Vraagt Brooke.
'Idk.' Zegt de rest.
'Wss komen we er nooit achter.' Zegt Chloe en dan komt de uber.
We stappen in en rijden naar het hotel.(Pov Jonah)
We kijken met zijn alle hoe de meisje de auto in stappen en dan zegt opeens Daniel.
'Ik snap nog steeds niet hoe ik in een bed ben beland met Chloe en Jack.'
'Ja ik snap ook niet hoe ik in een bed ben beland met jouw kijk dat met Chloe dat snap ik wel want ik ben natuurlijk super slim en daar vallen meisjes op.' Zegt Jack.
Iedereen moet lachen.
'We hebben toch camara's?' Vraag ik dan.
'Omg jaa!' Zegt Zach en we stormen allemaal de trap op naar het kantoor.
JE LEEST
Why Don't We? {Dutch}
Fanfiction(completed✔️) Er komt een nieuw meisje bij Anna, Noa, Brooke en Chloe in de klas. Ze kunnen al snel het goed met elkaar vinden. Het nieuwe meisje blijkt een vriendje tehebben in LA, wanneer ze haar vriendje en zijn vrienden zien vallen ze als een b...