Part 7|388 words

226 26 0
                                    

Русокосото момче бавно стъпи в бара и се огледа.Неприятна миризма на дим от цигарите и наргилетата и от вонята на различния алкохол удариха ноздрите му и го накараха да сбръчка леко нослето си.Въпреки че нямаше желание да идва все пак Тае реши да спази думата си и да дойде.Отиде до малкото барче и взе една от многото чаши пълни с някаква течност.Облегна се на бара и започна да оглежда хората наоколо.След известно време някакво момиче хвана ръката му и го задърпа нагоре към отделението с няколко стаи.По някаква причина Тае не се дърпаше. Онова момиче го набута в някаква стая с още 14 човека вътре.
Русокосият започна да съжелява за по-ранното си решение да не се дърпа.Kook седи срещу русокоското и го гледа.

-П-пуснете ме.-в гласът му се усещаше нотката на страх.

-Не мисля така.Ще играеш на една игра с нас първо.-Yoongi отговори съвсем спокойно гледайки Tae с подла усмивка.

-За кой се помисли?Нямаш никакво право да ме държиш тук.Пусни ме!-тонът му почва да се променя.От страхлив става на гневен.Yoongi иэвади един пистолет и го насочи срещу Tae.

-Аэ съм този,който че те принуди да играеш на таэи игра-хили му се маэно. Jungkook взима пистолета и поглежда Yoongi.

-Остави го.-ментовокоското по поглежда злобно,но си замълчава.

-Добре да започваме играта тогава.-на масата се поставят шест катинара и шест ключа.Всеки минава и тегли.След като вижда че няма измъкване Taehyung минава и тегли катинар и отива в ъгъла след това.

-Всеки,който има ключ минава и се пробва да отключи нечий катинар.След това настъпва забавата.-Kook без да се замисли се насочи към Tae и се пробва да отключи катинарчето му.Успява.

-Честито на Taehyung и Jungkook.Вече сте двойка-Tae гледа неразбиращо и злобно към Yoongi.Сега нека доминанта да седне на някой фотьойл а подчинения да го обкрачи и да седне в него.

-Няма да го направя!Не можеш на ме накараш!-Min отиде до Kim и проговори.

-Ако не правиш онова което ти кажа.Малкото ти братче ще пострада.-думите се забиха в главата на Tae.Не можеше да позволи някой да наранява малкото му братче.Обърна се към Kookie и го бутна на фотьойла и седна в него точно както Yoongie искаше.Със сведена глава е.Страх го е.Не знае какво да очаква.Само знае че ще направи всичко за да защити малкото си братче...

Married by a game[vkook][✔️]Where stories live. Discover now