≠Part 1≠

148 4 1
                                    

"Zorana, srce ustani u 13 imaš meet up"-začula sam zvonki glas svoje majke.

"Idem, evo"- izgovorila sam promuklim jutarnjim glasom.

A nedugo zatim sam čula lajanje i skakanje po krevetu.

"Nee, Lolaa pa sinoć sam promijenila posteljino, jaoo" -rekla sam uzevši Lolu i stavivši je na svoja prsa, uzela sam svoj bijeli iPhone i uradila selfie sa Lolom, spojila u 4 slike i postavila na svoj Instagram.

Ustala sam iz kreveta i uputila sam se u orman (sobu), izvukla sam teksas šorc , bijelu majicu sa natpisom : "follow me" i nike ljubičaste patike na kojima piše moje ime :)

"Zorana, ajde da jedeš"- mama je doviknula, kada sam je čula uzela sam svoju balencijagu prljavo pink boje i krenula u kuhinju.

"A molim te lijepo kad ja doručkujem?" -rekla sam a majka me ošinula pogledom i nastavila gledati Novaka Đokovića, ne shvatam kako joj nije dosadno gledati TENIS? O Bože.

Izašla sam iz kuće i ušla u svoj bijeli BMW. Kada sam stigla pred Deltu ugledala sam gomilu fanova, srce mi je stvarno bilo punoo, izašla sam i stavila svoje italiaindependent naočare.

Nakon nekoliko slika djevojčice su počele govoriti "eno je!!" kada sam se okrenula ugledala sam ___________

____________________________________

Heej, ovo je moja nova priča o mom idolu Zorani Jovanović, samo da vam kažem u priči će se pojavljivati JB, 1D, RM, BARCA, a sa kim će Zorana na kraju " završiti " saznati ćete nešto kasnije haha :) 

Nadam se da ćete čitati priču :)

Kontakt Zorane :

Instagram : zorannah

Blog : Zorannah's Fashion Corner

FB page : Zorannah's Fashion Corner

Work Mail : zorannah.work@gmail.com

Fan Mail : jovanovic.lola@gmail.com

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 19, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

∞ Zorannah ∞Where stories live. Discover now