İlk röportajımızı yüksek bir okuyucu sayısına ulaşmış olan OLLİVURA hikayesinin yazarı Ceren ile yapacağız!
X: Merhaba Ceren! Öncelikle bizimle röportaj yapmayı kabul ettiğin için teşekkürler!
Ceren: Asıl ben benimle röportaj yaptığınız için teşekkür ederim! Ben Ceren. Ankara’da yaşıyorum, bu sene lise üçe geçeceğim, yemek yemeyi çok severim. Biraz takıntılıyım ve saçma korkularım var!
X: Hepimizin saçma korkuları var! Peki Ollivura'yı yazmaya başladığında bu kadar okuyucu bekliyor muydun?
Ceren: Hayır, hayır. Kesinlikle hayır. Ben iki üç okuyucuyla bitiririm hikayeyi diye düşünüyordum, çünkü çok saçma geliyordu konusu filan. Böyle bir okunma için tüm okuyucularıma minnettarım!
X: Seni Wattpad'e yazmaya teşvik eden şey ne oldu?
Ceren: Wattpad’i bir arkadaşımdan gördüm, baktım güzel bir site ben de aklımdaki projeleri yazdım. Ama sonra sildim hepsini; geriye Ollivura kaldı.
X: Ollivura'yı ya da Erine'yi mi demeliyim? Gelecek bölümlerde neler bekliyor?
Ceren: Ollivura aslında bir ünvan, başbakan gibi. Bu sorunun cevabını ben de bilmiyorum çünkü hiçbir bölümü önceden düşünerek yazmıyorum, bilgisayarın başına oturduğumda doğaçlama gelişiyor her şey. Ama kısa vadede huzura ulaşmayacak Ollivuramız sanırım.
X: Şu an için planladığın başka çalışmalar var mı peki?
Ceren: Ollivura'nın yanında bir de Müptela diye bir hikayem var, onu sürdürmeyi düşünüyorum biraz daha. Sonrasını zaman gösterecek.
X: Ollivura hikayesinde kendinle eşleştirdiğin bir karakter var mı?
Ceren: Aslında öyle kendimi düşünerek yazdığım bir karakter yok, Ollivura ile uzaktan yakından alakamız bulunmamakta ama Karas'ın davranışlarını benim davranışlarımla daha çok bağdaşıyor sanırım.
X: Anladım. Peki son olarak okuyucularına söylemek istediğin bir şeyler var mı?
Ceren: Buradan hepsine ama hepsine çok teşekkür ediyorum, hepsinin gözlerine sağlık. Hepsini çok seviyorum. Hep dediğim gibi, onlarsız bir hiçim.
X: Pekala. Seninle röportajımız maalesef burada bitiyor. Seninle sohbet etmek çok eğlenceliydi. Kendine iyi bak! Okurların olarak yeni bölümleri bekliyoruz!