Chapter 3 2/2

28.2K 652 16
                                    

"Bože, proč jsi tak zatraceně otravnej?!" zakřičela jsem na Harryho jakmile jsme vyšli tak odsud ven.

"Do prdele, potřebovala jsi to! Viděl jsem ti v obličeji jak se strašně nudíš a jak potřebuješ moje prsty uvnitř tebe." Zasmál se a měl pravdu.

Harry odemkl jeho auto, když otevřel dveře od řidiče.

"Sedneš si dovnitř nebo co?" koukl se na mě, když si sedl dovnitř. Ignorovala jsem jeho otázku a šla pomalu k němu.

"Allie? Baby, co-" umlčela jsem ho, když jsem ho pomalu začala líbat na tváři, když se moje ruce přesouvaly pomalu níž, aby jsem mu rozepla zipo od kalhot. Zatlčila jsem svýma rtama proti jeho a začala sát jeho spodní ret.

Zasténal mi do pusy, když jsem mu vjela do boxerek a pomalu jsem mu ho hladila. Sedla jsem si na něj předtím, než jsem celou jeho délku vytáhla ven.

"Co chceš, abych udělala Harry?" zeptala jsem se ho a usmála se na něj.

"Potřebuju ho mít v tvý puse baby, Kurva- vykuř mi ho,, tvrdě" převážně stěnal

Udělala jsem co mi řekl. Hladila jsem ho dál, akorát rychleji a tvrději předtím, než jsem ho vzala do pusy a začala sát, pomalu a náruživě. Koukla jsem se na něj nahoru skrz moje řasy a viděla jsem, že z toho šílí.

Užívala jsem si to. Miluju ho mít v puse.

Harry popadl mojí hlavu a vlasy si chytl do pěsti, když zasténal jeho chraplavým hlasem, což mě pobídlo, abych ho začala sát trochu víc a tvrději.

"Kurv- oh kurva!" Doprdele.. pokračuj, bože- ano!"

Vyndala jsem ho z pusy a začala sát jednu z jeho koulí, která byla předtím v mé ruce, přešla jsem na druhou předtím, než jsem se vrátila k jeho špičce.

"Proboha! Allie, já- bože, ano" sjížděla jsem po jeho celé délce užívající si jak naplňuje celý můj krk, když po něm pomalu sjíždim dolu.

Mohla jsem cítit, že je už blízko. Zatlačil mi hlavu tvději proti jeho péru. Cítila jsem, jak mi slina pomalu vytéká z mého rohu úst. (WTF?:'D)

Zasénal, když mi do pusy přirazil tvrději. Polykala jsem, do té doby, než jsem ho nevyndala z pusy a nesedla jsem si na jeho klín.

"Sakra, co to se mnou děláš?" zamumlal s rty přitisklými na můj krk, přičemž jsem jsem se zasmála.

 Omotala jsem mu ruce paže kolem krku a začala jsem se pomalu a jemně hýbat bokama o jeho nahé přirození. Líbala jsem ho na krku směrem dolu, zaklonill hlavu zpět do sedačky a drtil mi zadek svýma rukama.

Začala jsem se pohybovat rychleji a více. Zpřísnila jsem líbání na krku a pak ho do něj kousla. Moje kalhotky byly zatraceně mokré. Já jsem byla tak zatraceně vlhká.

"Kurvaa" Harry vydechl a já jsem se usmála, přičemž jsem ho jemně políbila na rty. Jeho ruce se pohybovaly po mých stehnech, když se pomalu plížily pod sukní až pod moje promočené kalhotky.

Zkusil mě svými prsty, kterýma mi pomalu a jemně tlačil oproti mému vchodu do té doby, než jsem měla dost a nahlas zakňučela.

"Co se děje, baby?"

"Přestaň to dělat" vyštěkla jsem na něho

"Dělat co?" ušklíbl se na mě.

"Kurva tvoje prsty! Potřebuji je.. znovu. Prostě mě vyprsti. Prosím" zakňučela jsem. Bylo to asi půl hodiny, co mě vyprstil, ale já jsem ho potřebovala cítit znovu.

Besides Sex (CZ překlad)Kde žijí příběhy. Začni objevovat