Evet Gençler. Şimdi size nasıl fenomen olduğumu anlatmak istiyorum çok kısa bir şekilde.
Üniversite ye gelene kadar Sosyal medyayla pek alakam yoktu. İlk önce bir facebook hesabımı vardı ama çok sıkıcı bir site olmaya başladı. Twitter hesabı açtım @SemihVaroll hesabını. İlk başta herkes gibi ne işe yaradığını anlamayıp kapattım. Daha sonra tekrar açtım.
Güzel, komik tivitler falan paylaştım ilk başta. Sonra yeni bir slogan buldum ve BİO ' ma " Takip edeni takip ederim " yazdım. Bunu yazdıktan sonra zaten takipçi yağıyordu resmen. Fenomen olmak için fenomen bir arkadaş bulmanız şart. Benim twitter den ilk arkadaşım Talha bana çok destek oldu. Şu anda bile en yakınım diyebilirim.
Takipçiler artmaya başladığında Tag açmaya karar verdim. Yani böyle bir teklif geldi çevremden. Bende açtım tabiki. Her tag açtıkça hem ben fenomen oldum hemde taga katılanları kazandırdım. Sonra Bu hesabımı askıya alındı ve fake hesaplarım ortaya çıktı. Tekrar bir hesap açtım bunun da adı @Himesovski yedek hesabım ise @ReelSemih
Facebook hesabımı tanıttım ve orada da kazandırdım. Ve instragram. Beni orada takip edenler bile kazanıyor. @semihvarolunuz bu da Instragram hesabım.
Şimdi sadece Türkiye değil Dünya da da TT rekortmeni oldum. Televizyon programlarına katıldım ve röportajlar yaptım.
Şimdi ise buradayım. Wattpad hesabımda bir takipçim tarafından açıldı. Sonradan bu hesap bana devredildi. Burada da kazandırmak amacım. Hem zaten yazılar falan yazmayı bende seviyorum. Arada yazacağım. Hep takipte kalınız. Aşağıdaki hesapları takip etmenizi öneririm.
Twitter da Talha Başaran : @Sebekovski
Wattpad'da bana hesap açan takipçim : HagridSacli
Talha başaran sayesinde bugüne geldim ve HagridSacli sayesinde bu siteye üye oldum.
Sizde kazanmak istiyorsanız Twitter, Facebook, Instragram, Snapchat ve burada beni takip edin.