Всичко беше като в кошмар, миналото лято. ''Любовта на моят живот'' ми пречупи сърцето на хиляди парченца. Вече не мога да обичам...
Започнах да уча медицина на ранна възраст, имах капацитет и успях да вляза в една от най-добрите университети.
Пристигнах в моята квартира и първото нещо, което забелязах беше, че имам съквартирант, под името на Кай Фредерик. Не ме интересуваше изобщо, просто да бъде тих...
Мина малко време и ми стана скучно, излязох на терасата и почнах да чопля семки, които мятах долу, мислейки че няма никой или нищо долу.
Непознат:
- Какво е станало тук!! Скъпата ми кола! Ще намеря този, който го е направил това!!Аз бавно се показах от терасата и се скрих но май той ме видя.
Непознат:
- Покажи се! Знам, че ти си направил това, слез долу да се разберем!Анаел:
- Добре! Дай ми една минута.Още бях по белю, но за мой късмет тениската ми стигаше до колената. Бавно слязох по стълбите по вътрешни, които бяха зайчета с моркови в устите и с ушички, които се влачеха по пода.
Отворих предната врата и видях фигура на едно много високо и красиво момче. Беше божествен, но не това беше единственото нещо, което забелязах... Той беше адски ядосан.
Непознат:
- Сутрин е! И първото нещо, което виждам сутрин е как някой е чоплял семки и е използвал колата ми като кошче!Анаел:
- Много се извинявам... Защот-Непознат:
- Не ми се обяснявай! Виж.. не се нуждая от пари, нито пък от извинение. Просто да не те виждам, никога повече!Анаел:
- Добре! Не е нужно да се виждаме. Но знай, че бих направил всичко за да се отплатя.Забелязах как той ме огледа от горе, до долу. Не се почувствах добре, дали щеше да ме убие?? Заради една кола?!?
Непознат:
- Знаеш ли? Всъщност може да направиш нещо за мен..Анаел:
- Всичко! Само ми кажи, какво и ще го направя.
YOU ARE READING
The Heartbreaker. [Bl]
RomanceМечтата на Анаел, беше да завърши медицина, но живота му ще се промени, когато се влюби в един от най опасните криминалисти! В град със мистерии и тайни, които чакат да бъдат разкрити. Анаел: - 17 години - Цвят на очите: Кафеви - Цвят на косата: Ке...