Byl rok 1983,v restauraci Fredbear's Family Dinner. Byly tam dva animatronici Spring-bonnie a Fredbear.Je vybaven pružinovým mechanismem, který umožňuje přitlačit endoskeleton k vnitřním stěnám kostýmu, a slouží tak zároveň jako kostým. Tento mechanismus však nebyl příliš spolehlivý. Ze začátku byly zaměstnancům předloženy instrukce, jak mají postupovat při nasazování a nošení, aby nebyl ohrožen jejich život, ale po několika smrtích zaměstnanců se přestal Springtrap z bezpečnostních důvodů používat jako kostým. Nakonec byl skryt v tajné místnosti. Po mnoha letech zde byl nalezen ve Fazbear's Fright jako součást atrakce a je zde jediným opravdovým animatronikem.Určitě znáte ten příběh s 5 dětmi,které byly uneseny a zabiti Purple Guyem.Jejich těla nebyla nikdy nalezena,protože byly v tělech animatroniků (Freddy Fazbear,Chica,Foxy the Pirate,Bonnie a Golden Freddy).Jednou když si Purple Guy jen tak kráčil po chodbě,šli se mu pomstít 4 Animatronici : Freddy,Bonnie,Foxy a Chica,on všechny zničil a z animatroniků vyletěly 4 duše dětí.Purple guye zahnali do kouta a on tam uviděl kostým Springtrapa.Chtěl se schovat dovnitř,ale když tam vlezl tak pružinový mechanismus selhal a byl jím rozdrcen a usmrcen.Ve hře se vám může objevit obrázek,kde si Springtrap sundává masku a je tam vidětmrtvý Purple Guy.
YOU ARE READING
Springtrap
HorrorTento Animatronic ze hry Fnaf (Five night's at Freddy's 3) má svůj velký příběh,a já vám ho napíšu.Těšte se na poznání minulosti tohoto Tvora.