Κεφαλαίο 12

405 30 3
                                    

Ζ: Πρέπει να μιλήσουμε.

J: Τίποτα δεν θέλω να μου πεις!βΦΥΓΕ!

Ζ: Άκουσε με γαμωτο!

J:βΤι να μου πεις!; Ηθελα απλά να μάθω τι έχεις! Δεν μου έλεγες! Και με έσπρωξες στον τοίχο! Σαν τότε! Κοίτα τώρα! Με έκανες να κλαίω! ΠΑΛΙ!

Ζ: ΘΈΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ!

J: ΤΙ ΘΕΣ ΠΙΑ!

Ζ: ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΟΥ ΠΗΓΑ!

J: ΔΕΝ ΘΈΛΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΏ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΆ ΣΟΥ!!

Ζ: Εγώ θα σου πω θες δε θες. Γιατί είμαι άντρας και δεν φοβάμαι. Λοιπόν. (Με πήρε αγκαλιά ενώ συνέχιζα να κλαίω) Πήγα... Στην Sam.

J: Και τι έκανες;

Z: Είδα την κόρη της.

J: Από ποιον;

Ζ: Έχει μια κόρη και ο πατέρας του παιδιού είμαι εγώ. (λιποθύμησα)

Είχε λιποθυμήσει και είχα φρικάρει. Της έδινα ελαφρά χαστούκια στα μάγουλα για να συνέλθει μέχρι που θυμήθηκα τα αρώματα. Τόσες ταινίες έχω δει. Όταν λιποθυμήσει κάποιος τον βάζεις να μυρίσει άρωμα ή του σηκώνεις τα πόδια προς τα πάνω.

J: Τι μου είπες πριν;

Ζ: Το παιδί που έχει η Sam είναι δικό μου.

J: Και μου το λες τώρα ρε!;

Ζ: Τώρα το έμαθα!

J: Χριστε μου... (Έκλαιγα με λυγμούς)

Ζ: Σταμάτα να κλαις.. Έγινε όταν την βίασα στα 15.. Το παιδι όμως μοιάζει σε εκείνη.

J: Δεν με νοιάζει σε ποιον μοιάζει! Με νοιάζει πού εμείς είμαστε παντρεμένοι και δεν έχουμε παιδί ενώ το παιδί που έκανες με αυτή-

Ζ: Ήρθε κατά λάθος στον κόσμο.

J: Είναι παράνομο. Δεν έχουμε εμείς παιδιά και θέλω ένα.

Ζ: Εσύ δεν θες να το κάνουμε!

J: Εξωσωματική.

Ζ: Εγώ δεν κάνω εξωσωματική. Εγώ προσφέρομαι για τον φυσιολογική διαδικασία. Και μην ανησυχείς. Θα κάνουμε ένα παιδάκι. Αλλά να ξέρεις με εσένα θα μείνω.

J: Γι'αυτό είχε φύγει απτό σχολείο;

Ζ: Γι'αυτό.

J: Σήμερα το έμαθες;

Ζ: Ναι μιας και μου θύμησες την Sam. Θα με συγχωρέσεις; Σε αγαπώ πολύ.

J: Πως μπορώ να πω όχι σε σένα; (τον φίλησα) Κι εγώ σ'αγαπώ..

Ζ: Θα πάμε πουθενά το βράδυ;

J: Σινεμά!

Ζ: Ναι τέλεια ιδέα! Τι ταινία να δούμε; Παίζει τίποτα καλό;

J: Είναι της ZelenaTml το "Like the movie stars" είναι τέλειο. *γκρίζα (έμμεση διαφήμιση), όποιος θέλει να πάει να το διαβάσει*

Ζ: Ποιος παίζει;

J: Δεν θα σου πω. Είναι τέλεια ταινία.

Ζ: Καλά τότε.

J: Πάω να κάνω μπάνιο.

Ζ: Εντάξει.

Στο μπάνιο.

Έβγαζα τα ρούχα μου και μετά τα εσώρουχα μου.;Γέμισα την μπανιέρα με χλιαρό νερό και αφρόλουτρο. Μπήκα μέσα και άρχιζα να πλενομαι. Άνοιξε η πόρτα και είδα τον Zayn.

Z: Θα σε πείραζε άμα έκανα μπάνιο μαζί σου; Με αφήνεις;

J: Έλα!

Έβγαλε τα ρούχα του γρήγορα και ήρθε απέναντι από μένα. Μου έπιανε τις πατούσες. Αλλά ερχόταν προς το μέρος μου χαμογελώντας και από πάνω μου. Με φίλησε αρπαχτά και τρυφερά. Με αγκάλιασε και εγώ τον έπιασα απ'τον σβέρκο του. Μες στην μπανιέρα. Κάποια στιγμή ένιωσα το όργανο του να ακουμπάει στην περιοχή μου. Τρόμαξα. Έκλαιγα. Με πήρε αγκαλιά και μου σκούπιζε τα δάκρυα.

Ζ: Συγνώμη δεν το έκανα επίτηδες. Σηκώθηκε και σε ακούμπησε κατά λάθος. Χίλια συγνώμη δεν το ήθελα.

J: Zayn σε παρακαλώ φύγε... Θέλω να μείνω μονη. Φεύγεις σε παρακαλώ;

Ζ: Σου είπα συγγνώμη!

J: Zayn! (συνέχισα να κλαίω)

Ζ: Καλά...

J: Σε ευχαριστώ..

Αχ Παναγία μου τι ήταν αυτό που έζησα. Στην πραγματικότητα είμαι έτοιμη για να ξαπλώσω μαζί του αλλά ψάχνω την ρομαντική βραδιά η οποία δεν ξέρω ποια θα είναι. Μήπως η αποψινή; Μετά το σινεμά; Θα δείξει. Απλά είναι βρόμικο μυαλό ο Zayn και δεν ξέρω πως θα μου φερθεί. Είναι πολύ τρυφερός μαζί μου αλλά τι θα γίνει τότε; Θα του ζητήσω να είναι τρυφερός μαζί μου; Μου έχει πει πως δεν θα με πονέσει. Κάπως έτσι. Λοιπόν, όπως μου ερθει το βράδυ.

comment/vote/follow Back - Bye.

Loads of love,

xoxoxo :)

Another World | Z.M GR Место, где живут истории. Откройте их для себя