Глава 3

1.1K 149 18
                                    

- Донгхюк, сигурен ли си за това? - попита най-добрия му приятел, надниквайки над рамото му.

- Да. Какво толкова може да стане? - засмя се тъмнокосото момче, ровейки из сайта.

- Ами не знам. Да ти пише някой педофил и след като се видите, да те отвлече и никога повече няма да те видя! - изхленчи русокосия.

- Имаш прекалено голямо въображение, Ронджун - изсумтя Хюк, ръчкайки го в ребрата.

- Може би отвличането ти няма да е чак толкова фатално - изпъшка Ронджун.

- Страхотен приятел си, няма що! - сопна се Хюк. - Ти дом нямаш ли си, защо постоянно висиш у нас?!

- У дома е скучно - оправда се той.

- Занимавай се с брат си и ме остави на мира!

- Дойонг е зает. Постоянно учи за изпитите си.

- Той поне иска да има някакво бъдеще - подхвърли тъмнокосия.

- Какво значи това?!

- Нищо. Просто казвам, че е хубаво, че родителите ти имат две деца. Поне едното няма да ги разочарова.

- Отвратителен си, И Донгхюк! 

***

Донгхюк разглеждаше сайта с интерес. Сториха му се странни онези правила, но едва ли беше наложително да се жени за другия човек, с когото започне да си пише. Все пак бе само на осемнадесет години, не планираше скоро да организира сватба. А и свободния живот му харесваше.

Бе скъсал с приятелката си преди два месеца и напоследък умираше от скука. Всъщност истината бе, че му писна от нейната ревност. Беше направо като обсебена и постоянно го притискаше.

Обърна се по гръб на леглото си, попадайки на един акаунт.

lion.lee

Усмихна се дяволито и влезе в профила му.

Защо пък не?


﹏﹏﹏﹏﹏﹏

Тук ще гледам да са кратки глави 😂😂

🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Website for couples Where stories live. Discover now