Fogadás J330ngukkal.

11 1 0
                                    

Leültem játszani, egy csapatos játékkal, és a játék kiosztotta ki-kivel lesz. Kiírta a gépem, hogy kikkel leszek. Csak átfuttattam a szememet a névsoron, mikor ezen a néven meg akadt a szemem..... J330nguk.

-Pfft.... Mi ez a név?....-

Elindult a játék, az összes csapattársamat megölték kivéve azt a J330nguk nevű kölköt. Ekkor a játék mindakettőnknek jelezte, hogy VS-eznünk kell.

-Oh HELL NAH!-

1 perc felkészülési időnk maradt, mikor a gépem jelezte, hogy kaptam egy üzenetet. Láttam, hogy az a kölök volt. Ez állt az üzenetben;

J330nguk: Figyi, ha én nyerek, akkor találkoznunk kell.

Kate102: Oké, de ha én nyerek, akkor nem írhatsz rám többet 😜.

~J330nguk nézőpontja~

Milyen naív vagy Kate. 😈 Mindig én nyerek......

Elindult a játék, harcoltunk egymással. Mindakettőnknek 50 élete maradt, de nekem szerencsére volt olyan ütési kombinációm, ami 50 százalék életről, 0-ra leviszi.

-Viszlát gamer Kate, üdv valós Kate 😈....- 

Ekkor bevetettem a kombinációs ütésemet, és kidőlt Kate Gamer figurája. 

Ekkor ráírtam Katera.

J330nguk: Na Kate, ki nyert?

Kate: Te.... 😒

J330nguk: Találkozunk nem sokára..... 😈....

~Kate nézőpontja~

Kikapcsoltam a gépemet, majd kimentem a házból, le a tengerpartra.

Leültem a homokba, és hallgattam a sirályok, és a tenger hangját. Éppen elaludtam volna, mikor valaki befogta a szemeimet puha tenyereivel. Felsikoltottam, majd felálltam, és láttam egy nagyon cuki kis nyuszi fiút.

Kate: Szia.... Te ki vagy....??

????: J330nguk??

Kate: Nem...... Ez nem lehet igaz......

????: Ó dehogy nem!

Kate: Hogy hívnak???

Jungkook: Jungkook.

Kate: Oké..... Kookie 😏😂....

Jungkook: Hogy mit mondtál?? Gyere vissza!!!

Elkezdtem szaladni Kookie elől.

Ő tényleg olyan gyorsan fut mint egy nyúl. Sikeresen elkapott, és bele estünk a homokba. Elkezdtünk nevetgélni, mikor Kookie segített felállni, majd menyasszony pózba felvett, és berakott a kocsijába.

Kicsit kezdtem pánikolni. Felvett, majd bevitt a szobájába, majd bezárta az ajtót. A fiókjához ment, majd kivett kettő "bilincset" meg egy szemfedőt.
Rám rakta ezeket a dolgokat, majd levette a ruháimat.......

INNENTŐL TE ELKÉPZELHETED HOGY MITÖRTÉNT!

Levette a "bilincset" és a szemkötőt és mellém feküdt az ágyra.

Nagy, és mély sóhajok lepték el a szobát.

Kate: Ehz nhagyon jóh vholt....

Jungkook: Thudom... Dhe vhiszont-

Kate: Szheretnél?....

Jungkook: Igen... ☺

Jungkook betakart a takaróval, majd elaludtunk.

~3 évvel később~

Jungkookkal van kettő Iker gyermekünk, egy kislány és egy kisfiú.
Jaehee és Jingkok.

Már 3 évesek, és ovisok ☺

Jaeheenek lett már 3 évesen "szerelme" akit úgy hívnak, hogy Jumin. Jungkooknak a haverjának a fia.

15 évvel később Jaehee és Jumin egy párt alkottak. Jingkok meg Jushoval alkotott egy párt, és már egy gyermekük is van. 😊

#Köszönöm szépen, hogy elolvastátok ezt a részt is! Remélem tetszett ez a könyv, ha szeretnétek folytatást, várom a kommenteket, hogy mi legyen a folytatás! Szaisztooook Boldog Karácsonyt!!!#

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 09, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Bet with J330nguk (One-shot)Where stories live. Discover now