Uszanowanko 👋
Czy ktoś nas wzywał?...
- Tak, wszystko w porządku - zapewnił Jungkook.
Osoba po drugiej stronie słuchawki uśmiechnęła się słabo, choć wampir nie mógł tego przecież zobaczyć.
- Martwię się o ciebie, Kook.
- Naprawdę wszystko dobrze, Hobi. Tae już zasnął, chyba zbyt zmęczył się dogryzaniem mi. A ze mną... - wampir przerwał, wzdychając i pocierając otwartą dłonią o zmęczoną twarz - ...dobrze. Tylko, że Taehyung tak bardzo przypomina mi o-
- Hej, Jungkook, spokojnie - powiedział miękko Hoseok, gdy wyczuł, że głos młodszego zaczyna drżeć. - Pomyśl lepiej o czymś przyjemnym. Naprawdę, mam dość robienia za twoje prywatne ramię do wypłakiwania.
Zaśmiali się krótko i nieco niezręcznie.
- Nie wiem co robić. Z jednej strony wiem, że powinienem się od niego odsunąć, zanim to zabrnie za daleko, ale... Cholera, on mi się podoba.
Hoseok zacisnął szczękę na te słowa.
- Nie jest dla ciebie - burknął. - Pamiętaj, że to się źle skończy.
- Wiem - westchnął Jeon, zaraz zmieniając temat, za co Hoseok był mu wdzięczny. - A jak sprawy w klanie?
- Nie dzwoniłeś do Mina?
- Nie odbiera.
- Pewnie znów migdali się w kącie ze swoim chłopaczkiem - stwierdził kąśliwie Jung i skrzywił się.
Jungkook zaś uśmiechnął się złośliwie, a cały jego zły humor wyparował.
- Czyżbyś był zazdrosny?
- No coś ty - prychnął wampir. - Niby o co?
- No nie wiem... - Jungkook udał, że się zastanawia. - Może o fakt, że mają siebie? Powiedz, kiedy ostatnio z kimś byłeś?
- Mógłbym cię spytać o to samo - sarknął Hoseok, choć obaj znali odpowiedź na to pytanie. - W każdym razie, u nas dobrze. Nic się nie dzieje, tak właściwie.
- Okej, przekaż Yoongiemu, żeby jutro do mnie zadzwonił.
Z tymi słowami Jungkook rozłączył się i przystanął. Jak zwykle podczas rozmów telefonicznych wędrował w kółko. Tym razem za zamkniętymi drzwiami łazienki, nie chcąc przez przypadek obudzić Taehyunga.
Spojrzał w lustro. Jego skóra była bledsza niż zazwyczaj, usta sinawe, a pod oczami widniały fioletowe sińce. Zdecydowanie potrzebował choć pięciu godzin snu i pół litra schłodzonej zero minus, by móc się zregenerować.
Ostatnio źle sypiał, zbyt zajęty pilnowaniem Taehyunga, sprawą Hyori i kontrolowaniem swych odległych przedsiębiorstw, które były jego źródłami dochodu. Dochodu, z którego rodzina Ahn tak często korzystała, przysparzając mu kolejnych problemów.
CZYTASZ
Sweet Desire | taekook
Hayran KurguTaehyung ratuje życie pewnemu młodocianemu wampirowi, a Jungkook jest mu winny przysługę. collab with @nuppeppo ♡ ❁ vampire au, slowburn, top!jk, angst/fluff, comedy, drama, pobocznie yoonmin, top!myg 2018/2019