---
"Aku tak pernah termimpi yang aku dapat jumpa orang macam kau." Jungkook pandang Taehyung di depannya.
"Ah, Jungkookie, bangun ah dari mimpi tu. Aku dah memang ada dengan kau sekarang." Taehyung genggam tangan JK.
"Tapi aku taknak untuk sekarang je, aku nak kau ada dengan aku sampai bila bila.""MESTILAH, TAKKAN AKU NAK TINGGALKAN KAU PULAK!" Jerit Taehyung.
"Manalah tau. Manusia kan berubah ubah. Sedangkan sajat pun boleh jadi perempuan." JK mengeluh.
"Apa kena mengena dengan sajat, nonsense lah. Kau jangan nak samakan aku dengan sajat eh?" Taehyung ketuk kepala JK perlahan.
"Ani. Aku tak cakap pun aku samakan. Aku sanggup ludah jilat balik tau kat lantai ni kalau kau tak percaya aku." Katanya lalu menghentak kaki kiri dia kat lantai..
"Kau buat kau bodoh, kotor babi." Taehyung jeling JK.
"Kau yang tak nak percaya aku. Aku sanggup tau buat apa apa je demi kau."
Bebel JK sorang sorang. Taehyung terus bangun dari duduk dan dekatkan muka dia dengan JK yang tengah membebel.
Cup!
Taehyung cium bibir JK. Terus diam.
"Reti pun diam. Mulut macam bontot ayam." Taehyung duduk balik kat kerusi sambil berpeluk tubuh.
"Tae, tak elok doh buat keje separuh jalan. Nak lagi...." rayu JK sambil muncungkan bibir.
Kaki dia kat bawah meja dah usap usap betis Taehyung. Atas bawah, atas bawah dia usap. Dahla guna kaki!
Sengal punya anak Jeon!
"Kau lupa ke kita kat mana sekarang ni?" Taehyung jeling JK lagi dengan senyum sinis dia.
Pandang JK yang memuncung. Ikutkan hati dia, nak je buat lebih. Kang orang pandang, label diorang ni merenyam pulak kat kedai orang!
"Dah tu, yang tadi kau cium aku kau tak fikir pulak?" Kasar nadanya. Macam marah. Tapi jenis marah marah sayang. Tch.
YOU ARE READING
First Love | Vkook
Short Story¶ hating you was my biggest mistake, I'm still loving you ¶ Short story.