P.O.V. Willemijn
'Nee' fluistert Niall die naar mijn pols kijkt. 'Nee!' schreeuwt hij en hij rent weg. Ik krijg tranen in mijn ogen. 'Kom, dan laat ik je je kamer zien. Hij heeft gewoon tijd nodig. En om tien uur verwacht ik je op mijn kantoor.' zegt Evi. Ik kijk haar aan. 'Waarom maken jullie mijn leven zo tot een hel?! Waarom zit ik in dit kutziekenhuis! Ik ben niet ziek in mijn hoofd! Ik ben het niet!' roep ik, ren naar mijn tas en wil wegrennen. Dan word ik aan mijn schouder getrokken vlak voordat ik de deur uit ben. Het is Niall. 'Verlaat me niet. Je zit hier niet zonder reden, dat weet je dondersgoed. Je blijft hier bij mij. Ik zorg voor je.' zegt hij. Hij kijkt me met zijn felblauwe ogen streng aan. 'S-sorry, ik hoor hier niet' zeg ik. 'Waarom begon je ermee?' vraagt hij. 'Jij en ik. Mijn kamer. Zometeen.' zeg ik en loop met hem mee naar de kamers. 'Jij slaapt hier, want Sanne slaapt aan de andere kant van me.' zegt hij. Ik knik. 'Kijk, je pasje wordt waarschijnlijk zo gebracht, dan leggen ze dat allemaal wel uit, maar nu kan je je kamer niet in, dus kom maar mee naar mijn kamer.' zegt hij. Ik sleep mijn spullen mee in zijn kamer. Een kamer waar ik gisteren nog was. Waarvan ik gedacht had nooit in te hoeven slapen. Niall gaat op het bed zitten. 'Waarom?' vraagt hij en hij kijkt me hoopvol aan. 'Weet je Nialler, het is zo erg om een broer te hebben die bijna nooit thuis is, en als je er dan achter komt dat hij zich snijdt en naar een kliniek moet, en je op school ook nog eens gepest wordt, valt de druppel' zeg ik en kijk weg. Ik schaam me kapot voor mijn gezicht. 'Kijk me aan' zegt hij. Voorzichtig draai ik mijn hoofd om en kijk recht in zijn oceaanblauwe ogen.
Sorry, maar willemijn heeft dit hele stuk geschreven. Echt heel erg bedankt. Maar ik moet mn ipad nu een week lang om 8 uur beneden aan de lader leggen en dan mag ik er niet meer op :(. En op mn mobiel schrijven is kut. Lees morgen even de a/n voor informatie van t updaten ga de dagen en tijden weer veranderen. Srry :(. Maarja moet nu gaan.
Xx brechje. En bedankt willemijn <3
JE LEEST
clinic (Niall Horan fanfic)(on hold)
FanficWaarschuwing: in dit boek komen zelfbeschadiging en zelfmoordneigingen voor! Evi Smith, 20 jaar, werkt bij een kliniek. Ze is de hoofd - begeleider, psycholoog, begeleidster hoe je het maar wil noemen. Ze hebben net te horen gekregen welke nieuwe pa...