4. Zar ti se toliko sviđa?

5K 134 3
                                    

"Ali...poslije onog u ponedjeljak...ne bih baš rekla..." pojavio se neki glas u mojoj glavi
"Ma daj šuti, samo smo otplesali, ništa više nije bilo"

Poslije svađe sa samom sobom u glavi, sjele smo u neki kafić. Sjedile smo dobrih sat vremena kada smo došle na idealnu ideju da idemo u klub.

Ušle smo u klub i muzika je bila preglasna. Čak i za mene koja uvijek sluša na max. Sjele smo za šank i naručile piće. Pričale smo i smijale se. Onda su pustili jednu od naših omiljenih pjesama. Samo smo se pogledale i krenule na podij. Plesale smo, a onda su nam se pridružili neki momci. Nisu bili pijani što je bilo iznenađenje. Bio je mrkli mrak, svjetla od reflektora su bila veoma slaba, i još nosim leće tj. Naočale ali su mi bolje leće, nisam ni vidjela s kim plešem. Znam samo da ovaj što je plesao sa mnom, užasno dobro i pleše i miriše...
Kada je pjesma završila, ovaj lik mi se približio baš blizu i samo me pogledao. Ne znam da li me htio poljubiti ili ostaviti taj neki "šmekerski" zadnji utisak.
Poslije toga, otišli su bez riječi.

Kasnije, kada sam došla kući, nisam mogla prestati razmišljati o tim očima...izgubila sam se u njima...
Iako je bio mrak, mogla sam vrlo dobro da ih vidim...otkud su mi poznate?
Tako sam i zaspala, pokušavajući shvatiti otkud ih znam...

(Ponedjeljak)

Danas sam druga smjena što znači da u školu idem tek popodne. Ustala sam u 9h, a škola mi je tek u 13h. Ako Mak danas ne dođe, opet ću sjedit sama.

Za doručak sam uzela pahuljice. Sjela sam na kauč. Tata je već odavno na poslu. A ja sam jela i gledala YouTube čitavo jutro. Adrijan je ustao oko 11h.

A: "Jutro" rekao je trljajuci oči rukama
Ja: "Vidi ko se sjetio ustat"
A: "Ha-Ha" rekao je sarkastično.
Ja: "Kako je moguće da sam ustala prije tebe, još sam sinoć izašla vani i učila do 2h?"
Nije ništa odgovorio.

A: "Kako ti je u školi?" Skrenuo je s teme
Ja: "Dobro"
A: "Ima li momaka?" Rekao je smješkajući se vragolasto
Ja: "Da, da, kako da ne" prevrnula sam očima
A: "Ti...znaš da ja tebe vidim u školi...?"
Ja: "Da..."
A: "I....znaš da se družim s Makovim starijim bratom...?"

Zagrcnula sam se na pahuljicama koje sam još uvijek jela. Skrenula sam pogled sa telefona i pogledala ga. Ne znam zašto se uvijek zagrcnem na njegovo ime....

Adrijan mi se samo odvalio smijat. Pokušala sam bit kul kao da se ništa nije desilo. Naslonila sam se nazad na kauč.

Ja: "P-Paa?"
A: "Paa ništa, samo kažem" namignuo mi je i otišao.
Ok šta je ovo bilo?!?!

Oko 12h sam se počela spremati. Obukla sam ovo

Ja: "Hajde idem jaa!!" Viknula sam da me čujeA: "Ček, ček idem i jaa"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ja: "Hajde idem jaa!!" Viknula sam da me čuje
A: "Ček, ček idem i jaa"

Sačekala sam ga 5 minuta jer...ne znam

Kada smo došli pred školu, Hena on i ja, zagrlio me i poljubio u obraz.
"Pazi kako se ponašaš pred njim" šapnuo mi je. Onda je otišao svojoj grupici prijatelja.

Prve smo ušle u učionicu. Imali smo još 10 minuta do početka časa. S obzirom da mi se još uvijek malo spavalo od sinoć, naslonila sam glavu na ruke i spustila ih na sto.

"Laura" čula sam Henin glas u klupi ispred. Onda sam osjetila da je neko sjeo pored mene. Predpostavljala sam da je ona.

Ja: "Znaš li da se Adrijan druži sa Makovim bratom?" Rekla sam još uvijek sa glavom na stolu.
H: "S-Stvarno?" Rekla je
Ja: "Daa..., jutros mi je to rekao. Prvo me pitao kako mi je u školi, onda me pitao ima li momaka. Ja ono....stvarno?! Ja?! S momkom?! HAHAHAH" digla sam glavu i ugledala Henu koja je još uvijek sjedila ispred mene. Pogledala sam pored sebe i imala sam šta vidjeti. Pored mene je sjedio Mak. Znala sam da sam se zacrvenila, sto posto.
Krenula sam nešto reći ali me zvono prekinulo. Prvi čas nismo progovorili ni riječ, ali sam sve vrijeme mogla osjetiti njegov pogled na meni.

Zvonilo je za kraj časa i prva sam izašla iz učionice. Čekala sam Henu ispred, što nikad ne radim. Na sljedećem času, ne znam šta mi je bilo, ali nisam ga mogla pogledati. Osjećala sam se...osramoceno...
Sad vjerovatno misli da ja tako inače stalno pričam o njemu...ko mi je on? Niko!!

M: "Nisam znao da si tip za klubove"
Ja: "Kako misl-"
M: "Dobar izbor za pjesmu u svakom slučaju." Nasmijao se
Krenula sam odgovoriti ali me opet prekinuo.
M: "Samo sljedeći put nemoj oblačiti nešto onako, previše je izazovno. Svi su te gledali, to ne želim." Pažnju je vratio na nastavnila.
M: "Kad smk već kod toga večeras je trening, nadam se da nisi zaboravila." Rekao je ovaj put ne gledajući u mene.

Fakkk, ponedjeljak je....trening....ughh
A da jednistavno ne dođem? Reći ću da sam bolesna ili nešto...

(...)

Dan je prošao dobro. Kući sam došla u pola 7. Legla sam na kauč i razmišljala. Ne mogu da vjerujem da plesala s njim!! Bio je mrkli mrak! Eto odakle su mi bile poznate one oči!! I dodir...i miris...i sve...
U glavi mi se vrtilo ono: "Napravimo ih ljubomornim" i ono za outfit koji sam obukla sinoć...šta je mislio pod tim? Mislim...znam šta je mislio...otprilike ali...
Ma sve mi je ovo nekako...čudno...

Dok sam utonula u misli, nisam ni primjetila da je Adrijan došao.

"HAHAHAHAH" čula sam ga kako umire od smijeha. Digla sam glavu koja je prethodno bila ispod jastuka.
Ja: "Šta je smiješno??"
A: "Ti HAHAH" pokušao je doći do daha.
Ja: "Ja? Zašto ja?"
A: "Hjooj sekice pa zar ti se toliko sviđa?"
Ja: "Ma o čemu ti?"
A: "O Maku"
Ja: "HAAHAHAHA" sad sam se ja počela smijati
"HAHAHAHA Ja? Mak? HAHAHA" rekla sam držeci se za stomak.
A: "Da, ti. Da znaš da je pričao bratu o tebi." imao je hladan pogled, a ja sam se prestala smijati.
Ja: "Bratu? O meni?"
A: "Mhm" kimnuo je glavom.

Fak...ma laže 100%

Ja: "Znaš da ti ne vjerujem...a ček šta mu je rekao? Ne zanima me, iskreno, glup je, ali-"
A: "E to ti neću reć"
Ja: "A dajjj Adrijanee"
A: "No, no. To trebaš sama skontat..."
Ja: "E baš ti hvala..." prekrstila sam ruke. Slučajno sam pogledala u sat. Trznula sam se kada sam vidjela da je pola 8.

Ouu shit, rekla sam da neću na trening alu sad je prekasno da treneru javim da sam "bolesna".

Brzo sam se spremila. Napunila sam flašu s vodom.

A: "Žuriš da ga vidiš?"
Ja: "De ne seri" bacila sam flašu na njega i krenula se obuvati.
Ja: "Čekaj...treba mi ta flaša"
Uzela sam torbu, telefon, slušalice i izašla. Kada sam došla tamo, shvatila sam da je onaj sat u kuhinji bio skroz netačan i tek je 19h...
Super...šta da radim punih sat vremena. Sjela sam na klupu i stavila slušalice u uši. Listala sam kroz aplikacije i krenula sam listati kroz muziku da promijenim pjesmu. Odjednom mi je neku uzeo mobitel iz ruke..

------------------------------------

Evo ga nastavak! Nadam se da vam se sviđa. Šta mislite šta će se dalje desiti? Ko joj je uzeo mobitel? 💜

Sjajne smeđe oči [ZAVRŠENA✔]Where stories live. Discover now