Nakon veoma naporne utakmice koja se, naravno, završila našom pobedom, došla sam kući tj. u svoju vilu. Istuširala sam se, uključila muziku na velike zvučnike i oblačila se, šminkala i usput igrala, sve dok nisam čula kucanje na vrata terase.
Anja: "Spremna?" . "Rodjena sam sprena" - rekla sam te zajedno sa njom, preskočila terasu, i krenula u svoj BMW. Kada smo krenule auto-putem, naravno punom brzinom, Anja mi je počela neku jako dosadnu priču o izlasku prošle subote i kako planira ove subote svi zajedno da idemo. Ja nešto lično nikad nisam volela žurke, više sam volela ludo brze vožnje, misije, sav taj adrenalin me je jednostavno činio potpunom.
Anja: "Halo, zemlja zove Unu!". -pogledala sam je
"Gde si odlutala?".
"Ma samo razmišljam o ovoj misiji."-rekla sam nadajući se da neće krenuti da me smara o tome kako je ne slušam i krenuti da mi prepričava sve ispočetka.
Na svu sreću stigle smo pred klub "De grande" u kojoj moramo da saznamo ko švercuje drogu.
Ušle smo unutra, užasno se osetilo na alkohol, dim i znoj ljudi koji su pomerali svoje telo u ritmu muzike.
Anja je krenula da igra sa nekim tipovima dok sam ja sela za šank.Nije prošlo ni 10 minuta dok mi Anja nije prišla i gurnula u džep nečiji telefon. Bravo Anja!
Otključala sam telefon vrlo brzo te krenula da skidam podatke sa telefona.
Posle jedno 15 minuta, telefon sam spustila na pod i gurnula ga u masu ljudi, te izašla napolje.
Odmah nakon mene je došla Anja, te smo ušle u auto i krenule.
"Ovo je bilo prelako" - rekla je te rukom skinula znoj sa čela.
"I jako dosadno"- odgovorila sam joj te stisnula gas.
"Nikad mi neće biti jasna ta tvoja 'bitch face' čak i posle misije" -rekla je
"Ja misije shvatam jako ozbiljno" - rekla sam i pustila muziku najače, prekidajući svaku daljnju konverzaciju.
"Znaš, nećeš time promeniti mišljenje svog oca" -rekla je, nakon što je stišala muziku.
"Neće, ali me psihički priprema za sranje koje je on napravio. Osećam u kostima da će se sve promeniti veoma brzo" - govorila sam dok sam skretala naglo levo. Mogla sam da čujem Anjin kratki osmeh. I ona je ludača kao i ja. Ne boji se smrti, valjda smo navikle.
"Znaš, Natalija je 'sekač' zbog velikih štikli i hiljadu noževa koje nosi, Katarina je 'iks' (x) zbog toga što nikad ne promaši, ja sam 'liz' zbog toga što borilačkim veštinama paralizujem ljude, ali ti, ti si psihopata, 'djavo za volanom'.
| I tako je nastao moj nadimak Devil (djavo).
U mafiji svako ima nadimak, kako se nipošto ne bismo zvali imenom tokom misije, moramo da se dokažemo u čemu smo najbolji i po tome dobijemo nadimak.|
Volela sam tu agresivnu stranu mene, činila me je sigurnom, kao da nemam nijednu manu.Došle smo kod mene kući, gde je Anja odlučila da prespava kod mene, odnela sam svom 'exsta ćaletu' informacije sa telefona u kancelariju i rekao mi kako sutra idem da tetoviram moj znak (znak za naziv devil) . Klimnula sam glavom te užurbano izašla iz njenove kancelarije. Mrzela sam tu sobu.
Anja i ja smo gledale neke filmove, slušale muziku i tek oko 5 ujutru smo legle da spavamo, pitajući se kako ćemo ustati u 7 ujutru.
Mišljenje?💜
CZYTASZ
Kiss from a gun
AkcjaBilo je sve magicno. Kao iz nekakve bajke. Dani su bili vruci i dugi, a noci zvezdane i carobne. Druzili smo se, opijali, isli na zurkle ili ukratko receno, pokusavali da budemo normalni tinejdzeri. Moji najbolji prijatelji i ja celog zivota smo se...