Hoofdstuk 18

1.4K 88 199
                                    

A/N: Dit hoofdstuk draag ik op aan @Maraa__x omdat ze cool is EN HELE GRAPPIGE COMMENTS HEEFT EN HEEL AARDIG VOOR MIJ IS YAY dusssuh ja volg @Maraa__x ofzo doe alles wat je met d'r wilt zolang je d'r maar niet verkracht thank you.

Goed begin van het hoofdstuk Noa...

-------------------------

!!!!!!A/N: DIT HOOFDSTUK IS WEER DRIE WEKEN TERUG DUS NET NADAT BRITT EN NIALL DIE RUZIE HADDEN GEHAD!!!!!!

|| Britt ||

Niet te geloven. Mijn eigen vriendje laat mij een kant kiezen. Wat denkt hij wel niet? Dat hij de koning is of zo?

Ik sla de deur van Luke's kamer weer open en plof op z'n bed neer. Ashton, Michael en Calum zijn er gelukkig ook nog.

"En?" Vraagt Ashton.

Iedereen kijkt me verwachtings vol aan. Ik voel dat m'n ogen vol met tranen schieten. Niet huilen Britt, je huilt niet als er andere mensen in de buurt zijn.

"Hij werd boos." Zeg ik zacht.

"Waarom?" Vraagt Luke.

"Ja weet ik veel. Hij vroeg schreeuwend of ik aan jouw kant of aan zijn kant sta. En toen ben ik weggelopen." Zeg ik als ik naar Luke kijk.

"Het komt wel goed Britt." Zegt Calum als hij opstaat en naar de koelkast loopt.

"Drinken helpt altijd." Zegt hij als hij een flesje cola naar me gooit. (Het is coca cola want pepsi is ew.)

Ik neem een paar slokken en denk terug aan alles wat er net is gebeurd. Opeens schiet me iets te binnen.

"Luke, wat zei jij tegen Niall voordat hij je sloeg?"

Luke's ogen worden groot. Hij kijkt om zich heen en friemelt aan het uiteinde van z'n shirt.

"Uh, niks. Hij sloeg me gewoon uit het niets." Zegt hij dan.

"Ik ken Niall goed genoeg om te weten dat hij, ten eerste, alleen mensen slaat als hij echt boos is en, ten tweede, nooit iemand zal slaan zonder reden. Dus, wat zei je tegen hem voordat hij je sloeg?" Zeg ik op dreigende toon.

"Jongens, kunnen jullie even weggaan? Ik wil even met Britt onder vier ogen spreken." Zegt Luke dan.

"Als we nou allemaal 1 oog dicht doen en Ash gewoon allebei z'n ogen dicht doet, zijn er ook vier ogen." Zegt Michael.

"Oh my..." Zeg ik.

Luke geeft zichzelf een facepalm en zucht.

"Michael, ga gewoon weg ja?" Zegt Luke.

De jongens staan op maar Michael blijft zitten. Als hij z'n mond weer open wilt trekken gaat Calum op hem zitten en laat hij een scheet. (Calum mag wel een scheet laten op mij, ik zou er zelfs voor willen betalen ik wil zijn scheet in een potje zodat ik er elke dag aan kan ruiken. O god ik draai door.)

"GODVERDOMME CALUM." Roept Michael als Calum weer is opgestaan.

Calum rent de kamer uit met Michael die schreeuwend achter hem aan komt. Ashton lacht en maakt dit keer een koprol en blijft dan languit op de grond liggen.

"Uh Ash?" Zegt Luke, waarschijnlijk om te checken of hij nog leeft.

"Ja?" Zegt Ashton terwijl hij z'n hoofd naar achter gooit en daardoor z'n hoofd stoot tegen de grond.

Hij wrijft over z'n hoofd terwijl hij nog steeds ligt te liggen. (WAUW.)

"Kun je ook weg gaan?" Zegt Luke door het lachen heen.

Wrong Choice? || n.h & l.hWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu