Dark or light..? ~part 3~

16 0 0
                                    

ΤΖΕΙΜΣ

Καθομουν και κοιτουσα την πορτα μπας και εμφανιστει η εμιλυ αλλα τιποτα..ειδα την περεα της να μπενει αλλα οχι εκεινη..πηγα σε αυτες να μαθω που εχει εξαφανιστει..μακαρι να μην ειναι με αυτον τον μαλακα..

''Γεια σας κοριτσια.." χαμογελασα και τις κοιταξα 

''Γεια σου τζειμς..'' ακουσα να λενε ολες μαζι και χαμογελασα...σαν χοροδια ακουγονται..!

''Εμμ..η εμιλυ που ειναι..? Δεν ηρθε μαζι σας..? ''

''Οχι ειναι σπιτι γιατι εχει δυπνο με τους Χέιλ και ειναι τωρα με το μαναρι τον Ντερεκ.. *.* ''

Πεταχτηκε η Βαλερια..!

"Ναι σιγα το μαναριι,..ενας μαλακας και μισος ειναι..!''

"Χαχαχα ζηλευεις...ελα μωρε μια χαρα θα ειναι απλα οχι παρθενα..!! ''

Πεταχτηκε η αλισον και εκει ειναι που τα πηρα!!

''ΤΙ ΕΙΠΕΣ ΓΑΜΩΤΟ ΜΟΥ..? ΑΝ ΣΟΥ ΧΩΣΩ ΚΑΜΙΑ ΘΑΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩΩ..ΗΛΙΘΙΑΑ..!'' ημουν ετοιμος να της χημηξω αλλα πεταχτηκε ο βλακας ο Τζεισον..!

''Ωπα ωπα μεγαλεε κουλαρεε μην σου σπασω τα μουτρα τι φωναζεις ετσι στο κοριτσι..ΜΟΥ ''

''Ποιο κοριτσι σου ρεε ηλιθιεε αφου δεν εχεις καρδια να αγαπησης εσυ..!''

''Εεε για ηρεμαα προσεξε πως μιλας στο αγορι μου...αν και δν ξερω ποτε εγινε αλλα οκ..''

''Ρε βλακα σταματα να τσακονεσε με το πτομα..! Ο αλλος ειναι σπιτι και αν αργησουμε την βαψαμε και εμεις και αυτη!'' Ειπε ο Τζαστιν.

''Οοχ δικιο εχεις ΠΑΜΕ!"

"ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΑΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ! ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΓΚΙΞΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΛΛΗΤΟ ΜΟΥ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΑΠΟ ΕΜΑΣ" Ειπε ο Τζεισον και τοτε η παρεα του Ντερεκ μας εκλεισε την εισοδο.

"Ωπα ωπα παιδια ηρεμιστε" Πεταχτηκε ο Αλεξ

"Οταν σου ελεγα εγω να μην καλεσεις βρικολακες εσυ δεν με ακουγες λουσουτα τωρα" Ειπε ο Ραυαν και τοτε ολοι κοκαλοσαμε η μουσικη σταματησε κ ολοι μας κοιτουσαν περιεργα..

''Εε κοιταξτε οταν λεει βρικολακες εννοει..εεμμ...οτι ετσι λεγομασται η σημορια μας...η παρεα μας..χεχε..'' Ειπε αμηχανα ο Καιλ και κοιταξε νευριασμενος τν Ραυαν..!

''Γαμωτο μουυ και αυτος ο μαλακας ο Ντερεκ τωρα βρηκε να λεπειι'' Φωναξε και ο Νικ..

''Μαγκες εγω λεω να πηγαινουμε αυτο το παρτυ ειναι για τους φλωρους..'' Πηγα να τον χτυπησω αλλα κρατηθηκα..αυτος ο Ταυλερ παντα με εκνευριζε..ο βλακας να πουμε..!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 20, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Dark or light..? ~part 3~Where stories live. Discover now