PROLOG

27K 144 1
                                    

4 tahun yang lalu...

Daniel berdiri menghadap tingkap besar dari bangunan 15 tingkat hotel tiga bintang itu.
Sesekali tangan besarnya meraup wajah.

Kreekk.. bunyi katil yang bergerak membuat wajah Daniel dipusing perlahan..

“Kau masih tak tidur Rania?”
Belakang Rania dipandang sayu. Wanita itu duduk menjuntai kaki ditepi katil.

Pandangan Daniel kembali keluar jendela telus yang menampakan kisah manusia di bawah bangunan hotel. Keluhan ingin dilepaskan, namun ditarik kembali.

“Kau taknak tidur dengan aku?”

Sekali lagi Daniel menoleh wajahnya. Kali ni lebih pantas. Rania yang masih membelakanginya terus dipandang.

Jeda...

“Aku sedar siapa aku, aku bukan perempuan yang suci. Harga diri aku dah lama hilang.. sebab tu tiada siapa yang berani dekat dengan aku, lebih-lebih lagi jika diorang tahu kisah aku.”

“Nia..”
Kaki panjang Daniel diderap mendekati Rania dan berdiri dihadapan wanita seusia dengannya itu.

Kedua bahu Rania digengam, wajah wanita itu terus tunduk.
“Aku tak pernah fikir apa-apa pada kau Nia.. Kau jangan cakap macam tu.”

Perlahan Rania mengangkat wajahnya. Tubuh Daniel yang tunduk memandangnya dipandang mendung..
“Habis tu kenapa kau nak jauh dari aku?”

“Aku bukan nak jauh dari kau. Aku..”

“Tidur dengan aku Nil..”
Laju Rania memangkah ayat Daniel.

Lelaki itu kaku, mata tajamnya  merenung Rania yang masih mendongak memandangnya.
Liur kelat ditelan rakus oleh Daniel.

“Nil...”

Cup..
Pantas Daniel merangkul bibir lembut Rania hingga mematikan ayat wanita itu.

Rania kedu, matanya membesar memandang bibir nipis Daniel yang sudah mendarat pada kuntum bibirnya.
Debaran jantung mula laju.

Ingin diterus atau tidak?

Bibir Rania masih terkatup, liur ditelan pantas.

Daniel pula semakin pantas meragut bibir Rania atas dan bawah membuatkan wanita itu lemas dengan nafsunya sendiri

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Daniel pula semakin pantas meragut bibir Rania atas dan bawah membuatkan wanita itu lemas dengan nafsunya sendiri. Perlahan kelopak bibir dibuka sebelum Daniel makin rakus membelah seluruh mulut Rania dengan lidahnya.

Desahkan  makin kuat apabila Daniel merasakan urat sarafnya makin menegang.
Rania agak kaku  tertapi tetap juga membiarkan watak si lelaki memainkan peranan memonopoli seluruh pusat tubuhnya. Dia tunduk akan nafsu. Dia tunduk akan ajak syaitan. Dia akur untuk terus menempah tiket ke neraka.

Siapa yang perlu dipersalahkan? Sedang Rania sendiri pasti, dirinya tiada harga lagi. Bukan sebab Daniel tapi kerana kisah silamnya.

Jam menganjak ke ke subuh. Namun Daniel dan Rania masih mendesah menghabiskan sisa titik nafsu yang kian kemuncak.

Saat semuanya terlerai, Daniel melempar badan ke tepi tubuh Rania. Dada berombak kencang. Pertama kali dia merasa hebat di ranjang, pertama kali dia puas dan tewas kerana wanita.
Air liur cuba diteguk, namun terasa kering. Mulut Daniel masih terbuka mencari oksigen yang tak sekata.

Kreeekkk... katil bersaiz ‘king’ sekali lagi bergegar perlahan apabila Rania memaling tubuh seraya mengiring membelakangi Daniel. Sungguh dia malu.

Adakah Rania ingin menangis?
Ah! Cukup 3 tahun yang lalu dia menangis dengan tegarnya. Namun tiada siapa yang mendengar..

Lebih kurang 10 minit mereka berdua diam tanpa bersuara, Daniel akhirnya mendudukan tubuh dan menyandar belakangnya ke kepala katil.
Keluhan dilepas panjang sebelum matanya memandang belakang Rania.

“Maafkan aku Rania..”
Tapak tangan meraup wajah, sedang hati Daniel ingin menyumpah dengan tindakannya sediri..
Sungguh dia rindu dengan Rania, dan sesungguhnya dia mendambarkan tubuh wanita itu sejak dulu lagi. Namun bukan dengan cara bergini.

Ah! Nafsu memang membuta mata dan mentulikan telinga!

Kreekk.. sekali lagi katil bergegar apabila Rania turun dan mendirikan tubuhnya disisi katil.

Daniel turut mengangkat wajah.
“Nia..”

“Kau tak perlu cakap apa-apa lagi.”
Rania memangkah kata-kata Daniel sebelum mengutip kesemua bajunya yang tertanggal dan berterabur di katil serta di lantai.

Daniel turut bangun, boxer berwarna hitam yang tersadai dibucu katil dirampas dan disauk ketubuh.
Kaki kemudian melangkah menuju ke Rania yang sedang menyarung mini skirt ke badanya.
Lengan wanita itu diraih.

“Kau tak pernah tidur dengan sesiapa sebelum ni kan?”

Rania menepis tangan Daniel sebelum kembali memakai blouse ke tubuh.

“Nia.. cakap, ini pertama kali kau tidur dengan lelaki kan?”
Sekali lagi Daniel cuba merampas lengan Rania, namun wanita itu pantas mengelak.

“Takde beza, pertama kali atau tak, kau pun tahu apa yang berlaku pada aku Nil.. aku pernah di...”

“Nia!”
Kedua buku lima Daniel diramas kesisi tubuh. Dia tak mahu Rania meneruskan ayatnya.

“Tak sama Nia.. apa yang kita lakukan tadi lain. Kau.. aku..”
Halkum Daniel memutar kebawah sekali lagi meneguk liur untuk mencari ayat yang sesuai.

“Sama je Nil.. aku tak salah kan kau.. dan kau pun tak perlu mintak maaf kat aku..”

Rambut yang sedikit kusut dikuak Daniel kebelakang, sekali lagi bibirnya melepas keluh.
“Nia.. aku akan bertanggungjawab pada kau.”

“Tak perlu Nil! Aku yang ajak kau untuk bersetubuh dengan aku. Aku yang sepatutnya malu dengan diri aku sendiri.”

“Nia..”
Kedua gengaman Daniel diangkat dan diletak kebahu Rania, namun wanita itu mengelak lembut dan menjarakan tubuhnya.

“Terima kasih Nil sebab sudi sentuh aku.”
Rania membetulkan tas tangan yang tersangkut dibahunya.. rambut panjang yang melepasi pinggang dihurai dengan jari supaya lebih terurus. Perlahan kaki nya melangkah ke pintu namun terhenti kaku saat belakangnya dipeluk erat oleh lelaki yang baru menjamah tubuhnya sebentar tadi.

“Aku akan sentiasa ada untuk kau Nia, kau boleh gunakan aku bila-bila pun kau nak..”

”

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


MELANCHOLIA (18+) (Love in the dark)Where stories live. Discover now