Alt blev sort

1K 30 0
                                    

Cecilies synsvinkel.

Jeg vågnede inde ved Harry. Jeg vendte mig om og så Harry direkte ind i øjnene. "Godmorgen" sagde han med en træt stemme. "Morgen.." Svarede jeg. "Ehm, Harry var det ikk meningen at du skulle sove på sofaen som vi aftalte igår?" Tilføjede jeg. "Det blev bare så kedeligt at sove der... Jeg ville hellere op og ligge ved siden af dig... Rolig, vi har ikk lavet noget" svarede han.

Harry var da en sød ven, men alligevel... Der var noget over ham som var sødt..

Nialls synsvinkel.

Det er idag at vi skal optræde, så jeg vendte mig om for at skulle kysse min pige godmorgen.

Der var bare ingen pige.. Så kom jeg i tanke om at vi jo slog op igår.. Hvorfor gjorde vi overhovedet det?

Jeg gik ned og spiste morgenmad ved vores private bord. Cecilie kom så lidt efter gående ind i restauranten sammen med Harry. De gik ikk hånd i hånd, men bare ved siden af hinanden. "Morgen.." Sagde hun. "Morgen.." Svarede de andre. Jeg svarede ikk, men begyndte faktisk bare at stene ud i luften.

Tanken om at hun ikk var min mere, tanken om at have mistet sit et og alt var forfærdeligt. Jeg ved ikk hvad jeg skal gøre af mig selv mere, det er virkelig hårdt. Jeg skulle aldrig have råbt af hende eller sagt de ord... Hvorfor siger jeg altid sådan nogen ting?.

"Niall? Niall?" Var der en stemme der sagde. Jeg 'vågnede' op fra mine tanker. "Ehm? Hvad?" Spurgte jeg. "Du stenede bare" sagde Liam.

Jeg så en gang over på Cecilie.

"Jeg elsker dig..." Sagde jeg til hende og rejste mig og gik op på mit værelse.

Cecilies synsvinkel.

"Niall, jeg....-" jeg nåede ikk at sige mere inden han allerede var væk.. "Drenge jeg tager hjem før koncerten. Jeg tænkte at jeg ville besøge min farmor, hun bor lidt ude på landet" ... Sagde jeg. "Det er forståeligt.." Alle rejste sig op og krammede mig.

Jeg gik op mod Nialls værelse og ville snakke med ham.. "Niall?" Sagde jeg og bankede på. Der var intet svar.. Så jeg åbnede bare døren og hentede mine ting. Han var nok gået i bad for bruseren var tændt. Jeg kunne hører vandet falde. Jeg lagde en seddel på hans seng og gik ud igen.

Jeg krammede drengene farvel og fik fat i en taxi. Jeg gav ham adressen og så var vi på farten.

Nialls synsvinkel.

Jeg kom ud fra et forfriskende bad og så en seddel på min seng.

"Kære Niall, jeg ville have sagt farvel til dig, men du var i bad. Jeg kommer ikk til koncerten men ser den nok på fjernsynet. Jeg er taget hjem til min farmor som bor ude på landet, det du sagde tidligere idag er sødt, men vi må tænke på om vi virkelig er skabt for hinanden... :( - Cecilie"

Okay om vi er skabt for hinanden.. Selvfølgelig er vi det. Jeg er helt sikker. Jeg fandt noget tøj og tog det på. Også fandt jeg mine fede hvide sneakers. "Niall, vi skal over og øve soundcheck nu" råbte Zayn ude foran min dør. "Jeg kommer" svarede jeg. Jeg tørrede min tåre væk fra mit øje og gik derud. "Klar?" Spurgte Louis. "Mere end noget andet" svarede jeg.

Cecilies synsvinkel.

Jeg ankom til landet og ja.. Her var dødt.. "Hej engel" sagde min farmor. "Hej farmor" svarede jeg og gav hende et kram.

Jeg gik ud i hendes stald for at se om hun stadig havde Lady-Marie. Den hest jeg red på da jeg var teenager.. Altså 13-14. Jeg så hendes navneskilt.. Jeg gik ud på folden og der kom en flot sort hest galopende mod mig. "Lady-Marie!!" Råbte jeg og løb ind på folden. Hun var stadig livlig, og hun kunne stadig huske mig. Jeg stod og nussede hende lidt.. Indtil jeg faktisk uden videre opdagede at jeg sad op på hende. Jeg havde intet hovedtøj eller sadel på.. Kun mig og en fri hest på en højde af 178 cm. Jeg travede og galoperede på hende, glæden var tilbage..

Der kom en bil kørende i det samme jeg red på folden og Lady-Marie blev bange og løb med mig. Jeg faldt af og alt blev sort...

_______________________________________

Undskyld et langt og måske lidt kedeligt kapitel.. Men lovede jer jo et og jeg har haft travlt med ridning selv og en tur i byen med nogen veninder. Næste kapitel udkommer snart❤️ er der noget jeg kan gøre bedre? 💕😳

Live while we're young [1D & 5SOS]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang