9.BÖLÜM YAPMAMALIYDIN

21 20 2
                                    

Bu kişi arabada , kar maskesiyle bana bakıyordu . Kalbim benden bağımsız, aklım benden bağımsız , vücudum ayrı benden bağımsız hareket ediyordu . Vücudum zangır zangır titriyordu. Önce küçük bir kahkaha sonra "Derin Lara ya her şeyi anlatma zamanı " dedi ve tekrar bir kahkaha sesi .Arabanın gazına basıp oradan uzaklaştı. Kalbim kontrolünü kaybetmiş gibi atıp duruyordu. Çok korkuyordum. Ne yapacağımı bilmiyordum. Her şeyden çok korkuyordum. Lara ya nasıl her şeyin yalan olduğunu söylerim. Demir ve Doğan sokak için ısrar ederlerse offf sıkıntıdan öleceğim.

Okuldan içeri girdim . Önümde yine Demir ve Doğan belirdi. "Yeter artık söyle şu sokağı."dedi Demir. Oflayarak yürümeye başladım. Tabi bir adım bile atamadan Demir kollarımdan çekti. "Bak eğer sokağı söylemezsen sana yardım edemeyiz ." dedi . "Tamam ama sadece sokağın başından bakacaksınız !" dedim. Doğan ve Demir bu durumdan hoşlandıklarını belli edercesine dudaklarını kıvırdılar.

Okuldan çıkıp yürümeye başladık . Sokağın başına geldiğimizde ikisinin yüzünde anlam veremediğim bir endişe vardı . Ne olduğunu anlamak için "Beyler bu kadar endişeleneceğinizi bilsem sokağa getirmezdim. Size ne oldu birden ?"dedim . İkisi kollarımdan tutup beni geriye doğru ittirdiler. Bu yaptıklarına anlam veremedim . Tam ağzımı açacaktım ki "Sakın tek kelime bile etme!"dedi Demir. Bana bağırması beni korkuttu . Endişe birden kızgınlığa dönüştü . Beni kolumdan tutup geldiğimiz yöne doğru hızla ilerledik . Sinirden nefes alışları duyuluyordu .

Okuldan içeri girdikten beni sınıfa bırakıp motorları ile uzaklaştılar . Ne olduğunu hala anlayamamıştım. Bunun telaşı ile Lara nın bugün okula gelmediğini fark ettim. Hemen onu aradım ama telefonu kapalıydı . Endişelenme ye başlamıştım .


Çıkış zili çaldı ama hala Doğan ve Demir den eser yoktu. Lara ya bakmaya gitsem iyi olur diye geçirdim içimden . Okuldan çıkıp yürümeye başladım . Lara nın evinin önünde durdum kapıyı çaldım. Lara nın Annesi kapıyı açtı ve bana gülümseyerek " Hoşgeldin Derin cim geç içeri hadi "dedi . Bende "Hayır efendim çok sağolun ben Lara ya bakacaktım." dedim. Annesi yani Aysun teyze " Kızım Lara 3 günlüğüne teyzesine gitti . Bugün gitti 3 gün sonra dönecek ."dedi . Bende "İyi günler o zaman Aysun teyze ."dedim . O da iyi günler diledi ve oradan ayrıldım.

Eve doğru yürüyordum. Demir i aramak geçiyordu içimden ama bana kaba davranmasından korkuyordum . Ne yaptıklarını merak ediyordum . Demiri aramaya karar verdim . Birinci çalış ,ikinci çalış ,üçüncü çalış ,dördüncü çalış ,beşinci çalış ve sonunda "Alo Derin ne oldu bir sorun mu var ?" dedi . O an kulaklarıma bir bağırış sesi geldi çok korktum . Ne oluyordu orda ? "Demir arkada kim bağırıyor ne oluyor ne yapıyorsunuz ?"dedim endişeyle. Telefon birden suratıma kapatıldı . Ne oldu böyle ? Bir kez daha aradım ama telefonu kapalıydı. Bunlar ne yapıyordu böyle o bağıran kimdi ? Endişelerim git gide artıyordu. Doğan ı bu sefer aradım . Birinci çalış, ikinci çalış, üçüncü çalış, dördüncü çalış, beşinci çalış ,altıncı çalış, yedinci çalış, sekizinci çalış...


Akşama kadar Demir ve Doğan ı aradım. Aramalarıma hiçbir şekilde cevap vermediler. Buğra tahminen yarım saat önce kapıma gelmişti sinemaya gitme teklifi sunmuştu ama ben istemedim.

Annem aşağıdan yemeye gelmem için çağırıyordu. Merdivenlerden aşağı inmeye başladım . Sofraya oturdum annemin benim için doldurduğu tabağı yemeye başladım. Canım pek istemediğinden birkaç lokmadan sonra bıraktım anneme dönüp "Anne babam nerede beraber gelmediniz mi? "dedim. Annem " Hayır kızım baban nöbete kalacakmış onun için ben erken geldim. " dedi. Bende " Anne ben markete gideceğim. " dedim. Annem birden kaşlarını çatıp "Kızım sabahtan beri evdesin ne diye gitmedin? " dedi. Ben dudaklarını büzerek "Lütfen anne hemen gelirim ."dedim . Annem kafasını sallamakla yetindi. Masadan kalkıp ayakkabılığa doğru yürüdüm. Deri montumu alıp tam çıkacakken annem "Para almadan mı gideceksin ?" dedi . Ayakkabılığın yanındaki kutudan bir miktar para alıp dışarı çıktım.

Çıkar çıkmaz soğuk hava dalgası yüzüme vurdu içimden ' geceler çıkmayalı bayağı soğumuş'diye geçirdim.

Son bir umut Demiri aradım . Birinci çalıştan sonra açıldı . Demir " Derin ne oldu bir şey mi oldu? " dedi. Bende " Neden o sokağa gittiğimiz zaman duygu değişimi yaşadınız ? Sonra aradığım zaman o bağırışlar neydi ?"dedim. Demir "Of Derin işlerim vardı ne oldu ki yani ." dedi . Of demesi kötü hissetmeme sebebiyet vermişti . Karşıda sokak lambasının altında elleri ceplerinde bir adam vardı onu takmayarak yürümeye devam ettim. " Seni kaç kere aradığımın farkında mısın? Her neyse bak o sokakta niye endişe ve kızgınlık duygularını bir arada yaşadınız neler ol-" cümleyi bitiremeden arkadaki ayak sesleri ve ıslık sesi durmamı sağladı. Nutkum tutulmuş gibi. Nefes alamıyordum. Konuşmaya başladı"Yapmamalıydın." dedi . Demir telefonun ucundan bana sesleniyordu ama cevap veremiyordum. Birden beklemediğim bir şey oldu . Beni...

Arkadaşlar kitabımı oylamayı unutmayın. Biliyorum Bölüm geç geldi Kusura bakmayın. Artık her cumartesi yada pazar günleri bölümler gelecek Allah kısmet ederse.

Bakalım ilerki bölümlerde neler olacak?

Demir ve Doğan neden duygu değişimi yaşadı?

Derin i takip eden kim?

Derin e birden ne yaptı?

Arkadaşlar lütfen oylamayı unutmayın yorum bekliyorum. Lütfen kitabımı oylayın.

Kendinize iyi bakın.

DERİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin