Karol Pov.
Mă trezesc dimineața...Mă ridic deși asi mai sta zile întregi în pat...Dar na n-ai ce sa faci..
Ca în fiecare dimineață îmi fac micul de jun...Astăzi cereale..Dar ca în fiecare dimineață mă bate mama la cap sa mănânc repede ca sa nu întârzii la ȘCOALĂ!(Locul pe care îl urăsc cel mai mult)
La scoasă
Cum sunt eu mereu neatenta ca de obicei îmi scap telefonul..Dar cineva mi-l ridica...
Va urma...
Glumeam!😅😅Ma-ti crezut?
Cineva mi-l ridica....
K: Bună, mulțumesc
?:Nu ai pentru ce! Cum te numești?
K: Mă numesc Karol! Tu?
R:Ruggero! Mă numesc Ruggero!
K:Nu te-am mai văzut prin școală...Ești nou?
R:Da, am venit ieri și nu am niciun prieten..În mintea lui Rugge (Vai...Nu pot sa cred! Este atât de frumoasă! Și ochii aia verzi...WOW)
Pentru ochii aia verzi...😅
Pov.Karol
Sincer este foarte frumos! Cum de nu l-a observat nici o fată..
K: Pot eu sa îți fiu prietena! Dacă vrei Îți arat liceul..
R:Sigur, mulțumesc, ești drăguță
K: *Spune el și mă rusinez*multumescDupă școală...
Insfarsit am ajuns acasă..Mă gândesc doar la băiatul ăla de azi...Îmi place...Stai, Karol?! Nu, de abea l-ai cunoscut! Nu poți sa îl placi! Cineva îmi întrerupe gândurile intrând în camera, era mama...
M: Bună Karol...Trebuie să îți spun ceva...
K:Ce anume?
M: Pai....Ne mutam de aici...
K:Cee??? Mama aici am prieteni!!!
M:Știu Karol, dar e o chestiune de servicii! Și....Plecam săptămâna viitoare...
K:Stai ce?! Săptămână viitoare? Cum le voi spune prietenilor mei??
M:Karol te rog înțelege! Nici eu nu ași pleca! Aici am copilărit! Dar este o chestiune de servicii
K:Bine...*încep sa plang*
M:Uite, te las sa îți faci bagajulBine, ok, după cum ați văzut tocmai voi pleca din Mexic...Serios?! Off! Urăsc ziua asta!
După o săptămână
Karol.pov
Sunt la aeroportul din Argentina...Mă plimb puțin pe aici...Dar mă ciocnesc de cineva, e un băiat, mi se pare foarte cunoscut...Mă uit mai bine la el și era Ruggero!
K:Bună Ruggero, ce faci aici?
R: Pai mă voi muta aici dar tu? Tu ce cauți aici?
K: Pai, lafel mă mut..
R: Super deci vom sta în același oraș?
K:Ă, se pare ca da
R:Super nu?
K:Ba da, mă bucur foarte mult!😃
R: Bine, mai vorbim! Pa!☺
K: Pa!😄
CITEȘTI
Te iubesc (Ruggarol)
RomanceDoi oameni care se iubesc... Oare vor fii împreună? O adevărată poveste de dragoste!