Første dag.

19 0 0
                                    

[ Zachary's POV ]

Jeg vågende af mit vækkeurs bipning. Stille og roligt satte jeg mig op i sengen og fjernede dynen fra min krop. Jeg gik ud af sengen og hen til mit tøj skab og åbner det. Kikkende rundt ser jeg en fin hvid T-shirt som jeg så tager ud af skabet og kaster hen på min seng. Jeg tager et par sorte adidas sweatpants og en fin sort, lyn op, trøje og lukker skabet efter mig. Jeg rækker ud after mit tøj og putter det på. Jeg sukker dybt og går ud af mit værelse og ned af trappen til stuen. "Vi ses efter skole!" Råber jeg vinkende til min mor lige som jeg havde puttet mine sko på og gået ud af døren med mit skateboard under armen.

[ Ved skolen ]

Jeg nåede hen til min nye skole til tiden og gik ind af indgangen. Alle pegede mig ud og grinte af mig. Jeg gik hen til det klasse lokale der stod på mit skema og åbnede døren til at se Mikaela siddende ved det bord tættest på døren. Mit hoved blev rød da jeg så hende, "Hvad laver du her Zach?" Mikaela spurgte mig med en stille tone imens jeg sat mig ned ved siden af hende. Jeg hængte min taske på ryggen af stolen og sukkede. "J-Jeg skulle... rykke her til.." Svarede jeg lidt sent. Læren kom ind i klasse lokale og råbte, "Allesammen, ti stille." Hun lød virkelig sur og streng. Jeg tog endnu et kik på mit skema og så at vi havde Englesk, mit yndlings fag, men den her lærer lyder meget anderledes end min gamle.

[ Efter timen ]

Efter timen gik Mikaela op til mig. "Hvorfor lige her?" Mikaela spurgte mig imens jeg rødmede op og kikkede ned i gulvet "M-M-Min mor valgte det..." Jeg stammede 'Hvorfor så tæt?' tænkte jeg til mig selv imens at jeg sank en klump. "Virkelig? Ikke fordi at du.." Hun puttede en hånd på min brystkasse og brugte den anden hånd til at tage min hage og tage mit hoved op så jeg kikkede på hende. Jeg kom ud af hendes greb og stirrede på hende "Vi burde tage til time.." Jeg noterede til Mikaela og vendte ryggen til hende og gik hen til klassen.

Da jeg var nået hen til lokalet gik jeg ind i klassen og satte mig ned på min plads. Jeg tog et kik på skemaet og så vi skulle have Matematik. Det fag jeg hadede mest. Alle undtagen Mikaela var inde i klassen da timen startede. "Hvor er Mikaela?" Spurgte vores lærer. Ingen tog svarede men stirrede kun på mig. Jeg besluttede mig for at svare ham. "Eh... Hun skulle et eller andet.. kan ikke huske det helt." Jeg kikkede ned i bordet som om det var fucker akavet at svare læreren.

[ Efter Skole ]

Da skolen var færdig pakkede jeg mine ting sammen og tog min jakke på og gik ud til indgangen hvor jeg så blev mødt af Mikaela's blik, det der "Hvorfor fuck svarede du mig ikke?!" blik. Jeg gik forbi hende men hun greb fat i min venstre arm. "Du svarede mig ikke." Hun havde en sur tone i stemmen imens jeg prøvede at komme uf af hendes greb. "Behøves jeg?" Jeg vendte mit ansigt imod hende. "Selvfølgelig!" Hun lød endnu mer' sur nu. "Så siger jeg.. Ja! Jeg kan lide dig...?" Jeg vendte ryggen imod hende og bevægede mig hjemad. Uden at vide det havde Mikaela fulgt mig med afstand.

Da jeg endelig nået hjem låste jeg døren til lejligheden op og smed min taske op imod væggen ved døren og tog mit ude tøj af. Altså det vil betyde sko, jakke osv. Jeg lukkede døren bag mig og knappede min skjorte ned og smed den til siden. Lige pludselig ringede det på døren og jeg åbnede. Der stod Mikaela, lige foran mig imens man kunne se min bare overkrop. "Må jeg komme indenfor?" Hun lød ret ligeglad med at jeg stod i helt bar overkrop. "Okay?" Jeg lod hende komme indenfor og lukkede døren bag hende. Jeg gik hen til sofaen og smed mig ned i den, sukkende. "Hvad vil du?" Jeg kikkede op på hende og skiftede lidt imellem hendes øjne og hendes bryster, de var ret flade.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 12, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My Friend [ Dansk ]Where stories live. Discover now