Bab 51

75 11 1
                                    

Jung Eunji Pov

2 minggu berlalu..

Hari ini,hari terakhir aku bersama APink,BTS dan..Jungkook.

Aku harap semuanya baik²..

Disekolah..

Jam menunjukkan pukul 9:30 a.m,aku masih belum keluar dari kelas. Rasa lapar..aku abaikan kerana bagi aku..semuanya tiada rasa apa-apa bagi aku. Sekarang aku ibaratkan tidak berperasaan.

Aku mula mengorakkan langkah ke padang kerana bagi aku ia menenangkan aku.

Dipadang..

Hati aku sakit sangat.. Kuatkah aku??

Air mata ku mula gugur saat mengingat kenangan bersama mereka yg aku sayang..

"Cinta pertama tak bermaksud cinta selamanya,Eunji."

"Kau suka aku,ekh?"

"Saranghae"

"Chagi ni makan comotlah"

"Kadang² cinta pertama ni ajar kita untuk memahami cinta je.. Tak lebih pun. Cuma kebanyakkan yeoja percaya pada cinta pertama"


Setiap kata² dua insan yg rapat ngan aku mula bermain difikiran aku.. Aku sakit sangat²..bila ingat semua tu..

Air mata aku makin deras meluncur dipipi ku. Aku kesat air mata itu.

Kenapa baru sekarang aku rasa sakit?

Kenapa?!

Betul kata V sunbae..aku rak kuat tapi aku berlagak macam aku kuat.

Mata aku berpaling kepada pasangan yg sedang bercium.

Mereka berdua sangat² aku kenal..

Jung Eunji: Jungkook..

Hanya satu perkataan sahaja yg mampu keluar dari mulut aku. Air mata kekecewaan mula mengalir..

Perlahan-lahan langkah aku menghampiri mereka..

Jung Eunji: Jungkook.

Jungkook memandang aku tetapi reaksinya seakan² dia tidak buat salah.

Jeon Jungkook: awak nak apa?*senyum*

Kata-katanya cukup manis tetapi bagi aku ianya sudah tawar untuk dimaniskan semula.

Jung Eunji: Yoona..

Yoona: ouh,Eunji?

Yoona pun memeluk lengan Jungkook membuatkan hati aku makin sakit!!

Yoona: so inilah..yeochin dare oppa tu?

Jeon Jungkook: nae.

Jung Eunji: dare?

Jeon Jungkook: yelah,kau fikir aku ni hamak sangat nak couple ngan kau?! No lah! Balik eumah nanti,cermin diri kau kat depan cermin,arra,chagi? *senyum*

Apa kurangnya aku??

Betapa sakitnya aku..!!

Jeon Jungkook: macam ni je lah..kita putus je. Lagipun malas aku layan yeoja macam kau ni!!!!

Pak!!

Iya,aku tampar muka dia.

Jung Eunji: sakit? LAGI SAKIT HATI AKU!! PERTAHANKAN SEORANG NAMJA YG TAK KENANG BUDI MACAM KAU!!!

Aku pun beredar dari situ. Dia masih lagi kaku diposisi aku tampar tadi.

Bersambung..

It Is Secret.. [V,Eunji,Jungkook]Where stories live. Discover now