Rozdział Pierwszy : stado Reji

14 1 0
                                    


Niebo stało się w końcu niebieskie a promienie słońca przebijały się zaa horyzontu. Stado jeszcze spało ale nie Reja, która była przywódcznia od dwóch lat odkąd pokonała Anaki i zrzuciła z tronu ją i jej męża Friza. Friz od tego czasu był jedynym samcem w stadzie przez politykę prowadzoną przez Reję która nie zezwalała na to aby jacy kolwiek przebywali w tym stadzie, uważała że nie są oni w nim potrzebni po za tworzeniem nowych pokoleń i w początkowym wychowywaniu szczeniąt.
Reja była dobrze zbudowaną wilczycą o białej sierści, przez lewe oko przechodzila blizna, ta nie była jedyna, posiadała ich znaczenie więcej, równie charakterystyczne jak ta nad okiem, były trzy na nosie oraz ta z widocznymi śladami po szwach na, łapię. Budziła w innych samicach a nawet i samcach ogromny szacunek, wielu wilków się jej obawiało. Oprócz Aanaki która wielokrotnie próbowała odzyskać władzę nad stadem by zachować przy sobie ukochanego męża, gdyż już niedługo będzie musiał odejść ze stada gdyż ich najmłodsza córka osiągnęła stan wystarczającej samodzielności. Friz i Anaki posiadają jeszcze jedną córkę przepiękną Arianę, jednak ona nie stała po stronie matki, od ponad roku stała dzielnie u boku Reji którą nazywała swoją "prawdziwą matką" gardząc faktycznie swoją prawdziwą. Anaki pogodziła się z tym ale w dalszym ciągu ją to bolało. Jej młodsza córka była jeszcze szczeniakiem ale już całkiem sporym, Nela bo tak się nazywała ciągle próbowała się zbliżyć do starszej siostry, ale ta nią gardziła jak całą swoją rodziną.
Wataha składała się jeszcze z pięciu samic - Lisy,  Lei, Armeny, Kuoki i Sienny,  oraz małych szczeniąt  Armeny - syna Fina i córki Xenny. 

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Dec 12, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Potomkowie Białego Kła Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz