Κεφαλαιο 14ο

200 32 1
                                    

Γύρισα δίπλα μου και είδα στο πάτωμα πεταμένα ρούχα. Τα ρούχα μου για την ακρίβεια και του... του Yoongi.

Στο μυαλό μου ήρθε μια συνομιλία απο χθες.

"Οχι τόσο γρήγορα μικρή....αυτή τη νύχτα θέλω να την θυμάσαι για δυο λόγους 1ον γιατί θα είναι η πρώτη σου φορά και 2ον γιατί θα σου αρεσει τόσο πολυ που θα με παρακαλάς"

Οχ Χριστέ μου πες μου πως δεν έγινε κάτι χθες το βράδυ. Κοίταξα γρήγορα κάτω απο τα σεντόνια. Φορούσα μονο τα εσώρουχα μου αλλά αιμα δεν υπήρχε πουθενά. Καλό αυτό αλλά απο την αλλη για να καταλήξουμε στα εσώρουχα κάτι έγινε!!

"Δεν έγινε κάτι, μην ανησυχης " άκουσα την βαρια φωνή του και μπορώ να πω πως ηρέμησα.

"Οχι ακόμα" ψιθύρισε αλλά μπόρεσα να τον ακούσω και του χαμογέλασα. Αχ Αρετή συγκεντρώσου ξέχνα κάτι πολυ σημαντικό.

ΕΊΝΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΉΣ ΣΟΥ!!!!!!!

Σωστά αυτο το ξέχασα. Λοιπόν...Ακόμα δεν εχει γίνει και κάτι οπότε όλα οκ. Σηκώθηκε απο το κρεβάτι και μου έφερε τα ρούχα μου απο το πάτωμα. Έβαλα το φόρεμα και σηκώθηκα.

"Παμε κάτω σου εχω ετοιμάσει πρωινό" είπε και μου χαμογέλασε.

"Ναι πάμε" βγήκα πρώτη εξω απο το δωμάτιο και ένιωσα τα μάτια μου καρφωμένα πανω στο σωμα μου. 

Κατεβήκαμε κάτω και το τραπέζι ήταν γεμάτο με φαγητά. Λες να τα έχει βάλει τίποτα για να με ξεφορτωθεί. Γιατι ο Yoongi είμαι σχεδόν 1000% σίγουρη ότι δεν μαγειρεύει.

"Απο εξω είναι"  Μα καλά στο μυαλό μου βρίσκεται;;;

"Ναι..εσυ δεν θα φας;;"

"Οχι αλλά θα κάτσω να σου κάνω παρέα" είπα και κάθισε και αυτός στο τραπέζι απέναντι μου. Με κοιτούσε συνέχεια αλλά εγώ δεν γύρισα να τον κοιτάξω απλά έτρωγα

"Στα μέσα αυτής της βδομάδας θα γράψουμε διαγώνισμα φυσικής" είπε και πήγα να πνιγώ. Σηκώθηκε απο την καρεκλα του αλλα εγω του έκανα νόημα να καθίσει.

"Αυτα δεν τα λέμε έτσι" είπα και ήπια μια γουλιά απο τον χυμό μου.

"Ναι εμ εντάξει μάλλον θα σου γράψω ενα καλο 7 και πιστεύω να είσαι ευχαριστημένος "

"προφανώς και δεν θα είμαι" είπε και έσκυψα το κεφάλι μου.

"Θα προσπαθήσω για κατι καλύτερο"  είπα και συνέχισα να τρώω. 

Σχολική μερα

"Λοιπόν αυριο θα πάμε βόλτα θες δεν θες μαλλον δεν θα εχουμε σχολειο" μου είπε αποφασισμένη η lena και τις  χαμογέλασα

"Καλά" απάντησα και της χαμογέλασα

Μπηκαμε μεσα στην ταξη επειδη ριχε χτυπηση ειδη υο κουδουνι και μπηκε μεσα ο Suga.

"Καλημερα παιδιά"

"Καλημερα " είπαμε  και υποβλήθηκαμε όλοι.

"Σε δυο μέρες γράφουμε διαγώνισμα και μου είπαν επίσης να σας πω ότι αύριο δεν θα έχετε σχολείο. Σήμερα Θέλω να προσέχετε στο μάθημα γιατί είναι το τελευταίο" τελείωσε και αρχίσαμε το μάθημα.

"Οπως είπαμε θα έχετε το 1.1 ολο το κεφάλαιο. Μπορείτε να βγείτε." Σηκώθηκα και πηγα να βγω απο την τάξη αλλά με σταμάτησε η φωνή του.

"Kim....στο γραφείο μου" είπε χωρίς να πάρει το μάτια του πανω απο το αποσιολογιο.

"Μαλιστά" είπα και βγήκα εξω περιμενοντας τον να βγει απο την τάξη. Τον είδα να έρχεται μετα από λίγο και αφού κλείδωσε την τάξη  αρχίσαμε να περπατάμε προς το γραφείο του. Μπήκαμε μέσα (ήμουν απο πίσω του )

"Κλείσε την πόρτα" είπε με την βαριά του φωνή και έκανα αυτο που μου είπε

"Πλησιάσε" πρόσταξε και στάθηκα μπροστά απο το γραφείο του.

"Δεν θα κάνουμε μάθημα σήμερα γιατί εχω κάποιες υποχρεώσεις. Και επειδή το βλέπω στα μάτια σου πω θες  κα ουμε μάθημα, μπορώ αύριο βράδυ στις 7:45. Αν μπορείς και θέλεις δεν έχω κανένα πρόβλημα "

"Ναι φυσικά αλλά που θα--"

"Στο σπίτι μου αναγκαστικά εκτός και αν δεν θες" είπε και στο πρόσωπο του ήταν ζωγραφισμένο ενα πονηρό χαμόγελο, Αλλά Μόλις κατάλαβε η εκφράσει του άλλαξε και έγινε η αυστηρή που ήταν και πριν.

"Οχι Θέλω να κάνουμε μάθημα"

"Ωραιά Επειδή είμαι σίγουρος ότι δεν θυμάσαι που είναι το σπίτι θα ερθω να σε πάρω εγώ απο το δικό σου"

Μετά από μια μέρες

Αυτές τις δύο μέρες δεν έγινε κάτι το εκπληκτικό. Σήμερα θα βγώ με την Lena . Η μέρα πέρασε γρήγορα κοίταξα την ώρα και ήταν είδη 4 και μισή οπότε πήγα στην κουζίνα να πιώ νερό και άκουσα το κουδούνι. Έτρεξα και άνοιξα την πόρτα. Έτρεξε και με αγκάλιασε και εγώ φυσικά και ανταπέδωσα την αγκαλιά.

"Πάμε πάνω να σε ετοιμάσω" είπε και πήγαμε πάνω στο δωμάτιο μου

Ανεβήκαμε πάνω και αφού μπήκαμε στο δωματιό μου, μου είπε

"πάνε κάνε ένα ντουζ και εγώ θα σου βρώ ρούχα για να φορέσεις. ΚΑΙ...δεν έχει μα και μου. Είναι ΔΙΑΤΑΓΗ" είπε χαμογελαστά χωρίς να με αφήσει να μιλήσω γιατί ήξερε τις απατήσεις μου. Ξεφίσιξα κι της χαμογέλασα. Μπήκα μέσα στο μπάνιο και έκανα το ντούζ μου και μπορώ να πω, πως χαλάρωσα πολύ. Βγήκα έξω και με κοιτούσε με ένα βλέμμα γεμάτο  χαρά. οχχχχ..... αυτό σημαίνει πως κάτι έγινε.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Γεια σας!!!

Τι κάνετε;;;;

Πως σας φάνηκε αυτό το κεφάλαιο;;;;; Τι λέτε να  έγινε;;;; Πως λέτε α εξελιχθή η βραδιά της Αρετής;;;;

Αυτά για την ώρα.

Γεια σας!!!

Teacher?!Where stories live. Discover now