Şuan nemi yapıyorum,İstanbul uçağına binmek için hazırlanıyorum.Arkamı dönüp barış abime bakarak el salladım,barış abim bana gülümseyip " Hadi hayatına koş polen yıllarca görmediğin babanı bekletme"diye bağırdı.
Barış abime tebessüm edip kafa sallayıp uçağın merdivenlerini çıkmaya başladım.offf ben uçağa ilk defa biniyorum napcam şimdi korkuyorumda.ben böyle uçağın ortasında beklerken kafasında şapka gibi birşey olan bir karış etek giymiş kadın yanıma geldi.
"Hanfendi yerinize geçermisiniz şimdi uçağımız kalkışa geçicek,ayakta durmanız sizin için tehlikeli lütfen yerinize geçin".dedi.
"Tamamda ben nerde oturacağımı bilmiyorum"dedim anlamamış bir şekilde kadına bakarak . kadın elimdeki kağıda bakıp "Hemen şurda ki koltuk lütfen buyrun"diyerek bir gencin yanındaki koltuğu gösterdi.yalnız böyle dediğime bakmayın çocukta balon gibi kas var.bende gülümseyip kafamı sallayarak koltuğa doğru ilerledim.
O zaman bu yakışıklı çocuk bu taraftaysa bende cam kenarındayım.dedim kendi kendime . Çocuk kafasını telefondan kaldırıp bana bakarak " Hayret ne kadar akıllısın, ben bile bilmiyodum bunu".Çocuğun ne dediğini bilmiyodum çünkü bana çok benziyodu.hani abi kardeşler olurya aynı onun gibi....sonra ne dediğini duyunca sinirlendim ve laf sokmak için hazırlandım....
"Ne diyosun sen be ne kadar akıllısın falan,ilk uçak binişim heralde dimi,hem sanane benim akıllı olup olamamamdan sanamı kaldı,hayır yani sen orda oturunca bende cam kenarındayım dimi dedim,hem sen ilk bir kendine bak balon gibi kaslar,rampa gibi saçlar,Dövmeler falan,Ayy bir bakıyım,dudaklarında dolgun botoksmu yaptırdın. kesin Botoks yaptırdın sen, kesin zengin bebesi olanlardansın sen dimi onlar böyle kendini beğenmiş oluyo,yüzündede sivilce falan yok kesin güzellik merkezine gittin sen".....diyip konuşmayı bıraktım karşımdaki genç bana ağzı açık bir şekilde bakıyodu .
"Sen kim oluyosunda bana zengin bebesi diyosun" dedi karşımdaki genç bana dişlerini sıkarak bakarak.
"Allah allah değilmis-"aramızdaki tartışmayı bölen şu gıcık cırtlak seslerden biri olmuştu.
"Hanfendi ben size yerinize geçin demedimmi,lütfen şimdi uçağımız kalkıyor"diyerek geçmem için kenara çekildi.
"peki tamam geçicem ama ben bu odunun yanında oturmam" karşımdaki genç bana çatı kaşlarıyla bakarak kısa etekli kadına dönüp"bende bu boş konuşanın yanında oturmam"...
"allah allah dolu yapta görelim o zaman"
"allahım sen bana sabır ver"diyerek başını yukarıya kaldırıp gözlerini kapattı bizim odun. yanımdaki kadın koluma dokunarak
"Hanfendi malesef boş bir koltuğumuz yok Güvenliğiniz için koltuğa oturumusunuz rica ediyorum.
"Peki tamam otururum dayanıcaz artık buna napalım"derken bir yandanda koltuğa oturuyodum.yanımdaki genç bana dönerek...
"sana son birşey söyliyimmi"
"söyle bakalım ne diyceksin,ama boş yapma"
"Allah sana bir çene vermiş" eliyle beni göstererek "gerisinide koyvermiş"....
Selammm umarım oylarınızı vermeyi unutmazsınız....
oylarınızı vermeyi unutmayın sizi seviyorumm 😙 😘 😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAR KÜRESİ
ChickLit"Sen benim Babammısın","Malesef evet babanmışım " dedi.bana sinirli bir ifadeyle bakarak "acaba param için benimle oyunmu oynuyosun" dedi . Asıl hikayemiz 7.bölümden sonra başlıyor lütfen sıkılmayın.... KİTABIMA ŞANS VERİRMİSİN😊😊😊