3.Rainy Day And Coffee

1.4K 49 0
                                    

 (edited)

  Ráno bolo pomerne fajn. V posteli som Harolda nenašla a tak som sa zobudila sama do zachmúreného rána.
Obliečky na Haroldovej strane boli nasiakle cudziou - jeho vôňou.

Pomaly som sa postavila a na svoje chodidlá si navliekla biele huňaté ponožky. Ráno som nikoho dole nenašla a pravdepodobne ani nenájdem.

Dala som si zohriať vodu do kánvice a následne bodkovanú šálku zaliala vodou.
V obývačke som sa usadila aj s vanilkovými keksíkmi.
Potichu som sledovala ranné správy a pri tom uchlipkávala z môjho obľúbeného; zeleného čaju.

Zrazu sa na obrazovke zjavila fotka Harolda. Bola to rozmazaná fotka no jeho tvár bolo jasno vidieť.

Harry Styles (21), bol videný tento večer v klube so známou modelkou Kendall Jenner.
Polemizuje sa o tom že dali ich vzťahu druhú šancu. No úspešný riaditeľ firmy si drží svoje tajomstvá a máme podozrenie že tají ďalší vzťah.
To bola pre MTV; Joanne Daniel.

Neveriacky som sledovala obrazovku kde sa premietali fotky Harolda a nejakej lacne oblečenej a hlavne krásnej modelky. Nikdy nebudem mať takéto prednosti. Nie som pekná. Nemyslím si to o sebe ale rešpektujem seba.

Ďalej som to neriešila a pre istotu prepla kanál na nejakú animovanú rozprávku.

*

  Na telo som si navliekla hrubý kabát hnedej farby; chcela som ísť do mesta na Starbucks. Dlho som ho nemala a hlavne som naň dostala strašnú chuť.
A taktiež sa celý deň doma sama nudím, takže to je tá najlepšia možnosť.

Vonku bola obloha čierna, a ja som sa preklínala, že som si ešte nespravila ten vodičský preukaz. S rukami vo vreckách som išla po upravenom chodníku, a mojimi conversami odstraňovala kamene z chodníku.

Zrazu obloha hlasno zahrmela až moje telo poskočilo. O necelých päť minút hromobitia sa z oblohy spustil silný lejak a ja som si v duchu nadávala že som si nedala kabát s kapucňou.

Z vládou mi tiekla voda a dážď mi bušil do hlavy. Zrazu ma niečo silne udrelo so hlavy. Krúpy. Naozaj úžasné!

Zrýchlila som teda chôdzu a modlila sa nech som tam čo najskôr. Zrazu som z diaľky uvidela zelenú tabuľku s logom kaviarne kam mám namierené.

Rozbehla som sa teda a zmoknutá ako kúra som vošla dnu.
Vnútri bolo príjemné teplo a všetko miesto naokolo rozvoniavalo po káve a koláčoch.
Prišla som k pultu kde som si od milého a pekného čašníka objednala perníkové latte spolu s čokoládovým muffinom.

Hnedooký chlapec na mňa žmurkol a následne sa ma spýtal na meno. Keď ho zapísal podal mi papierový kelímok s kávou a muffin. Zaplatila som mu určenú sumu a posadila sa do boxu pri okne.

„Ešte niečo slečna?”
Chlapec mi miestami prišiel otravný, no keďže vyzeral že je v mojom veku a okato so mnou koketuje. „Nie ale ak chcete moje číslo stačí povedať.”

Vlastne ani neviem prečo som to povedala.
Zrazu sa s buchnutím do stolu objavil pri tom našom Styles. Počkať, Styles?

„Chlapček, povedala ti kto je jej snubenec?”
Arogantne sa uškrnol Harry. Pri tom sa posadil a z pliec elegantne zvliekol béžový kabát.
”Oh ja- to som nevedel. Prepáčte.”
Chlapec okamžite rýmáchlo opustí nás stôl. Harry má na tvári úškrn a povýšenecky sa na mňa pozerá. Ako na odpad.

„Prečo si to urobil?! Bol milý!”,osočím sa proti nemu.
„Nie, bol otravný. A ja poznám svoje hodnoty drahá. Keď si raz moja snúbenica, nebudeš sa tu cukríkovať s cudzím parchantom.”
Je tak arogantný!

„Vieš čo? Mám ťa plné zuby a poznám ťa len deň. Maj sa Styles.”
Snažím sa čo najrýchlejšie pobaliť, aby som tu ďalej nemusela byť s pánom hlavne vždy namysleným.

„Nechceš zviesť?”
A to som od neho chcela mať pokoj. On ku mne zo strany dobehol a prehrabol si rukou vlasy, keďže v druhej držal to isté vanilkové latte ako mám ja.

„Styles, pracujú ti zle zmysly, či si postihnutý? Nemám záujem s tebou hovoriť,nie tobôž stráviť s tebou cestu autom v takom tesnom priestore.”
Venovala som mu jeden z mojich opovrhujúcich pohľadov a pridala do chôdze. Ten má však hneď schmatol za lakeť.

„Moja matka ma učila slušným spôsobom, takže okamžite choď do toho auta. Nepotrebujem aby si potom kňučala ako ťa bolí hrdlo, či hlava.”
Prepaloval ma pohľadom.

„Važne? Nevidno.”
Vytrhnem sa mu a vtrhnem von do dažďa.
Opäť ma zadrží, no to má stiahne, že sme na sebe nalepení telo na telo.

„Sasha, okamžite nástup.”
Nakoniec vydýchnem a otvorím dvere od auta. Domov sa mi ísť peši nechcelo, a vôbec neovládam ako fungujú autobusy a ich spoje.
Vyjdeme z pobočky Starbucksu a už míňame známe ulice k nášmu domu. Okno je zahmlené a z rádia vychádzajú tiché piesne.

Pred domom rýchlo popadnem kabelku a vojdem do domu. Premočený kabát povesím cez radiátor a hore v izbe sa rýchlo umyjem a na telo si navlečiem pohodlnú šedú teplákovú súpravu.
Moje krátke vlhké vlasy si zviažem do pony chvosta a dole si z chladničky vezmem bagetu.

V obývačke ma prekvapí otec s Haroldom, ktorý pozerajú americký futbal. Ako som stihla zaregistrovať, hral otcov obľúbený tým - Packers a on ako vždy aktívne fandil a pokrikoval cez celý dom, keď Packers prišli o loptu.

Posadím sa teda k nim a sledujem zápas. Keď získa nepriateľský tým bod, otec si dá dole z hlavy čapicu v tvare syra a buchne ňou do stola. Čo ma prekvapuje je Harry ktorý sa sústredí na hru a prežíva to aspoň z polovice ako ocko.

Večer už len vleziem do postele, a nečakám na to kým príde ten namyslený pajác. Zdá sa mi že večer počujem šuchotanie a cítim tlak postele, no to už spím.

Marry Him »h.s ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora