1fejezet

2.1K 48 18
                                    


Sziasztok.Egy átlagos, 16 éves lany vagyok .Barna szög egyenes haj ,zöld szem ,mindent elmondó tekintet. Kovacs Lia vagyok.Most az életemet mesélem el hogy felfordult egyik időről a másikra.Hogy tette ezt velem Kempf Zozó??Csak olvasd.

Londonban:
Ma repülünk haza Magyarorszagra.Kiskoromba költöztünk ide ,de a szüleimet megint átrakták a munkájuk miatt. Ige sokat dolgoznak és nemsokat tudunk velük lenni.A tesómmal. Ő nagyjából olyan, mint én .Kovács Ramóna. Csak sportosabb.Nemolyan lusta mint én .XXD
Megint visszatérek a rokonaimhoz ,meg úgy az életemhez.Ami itt nincs .
Ezazzz.

A reptéren:
-Lia ,gyere mondani szeretnénk vmit.-mondja anya.
-Hallgatom.-mondtam nyersen.
-Van egy titok amit nemmondtunk el nektek .Van itthon egy veletek egy idős uncsitesótok .Góg Imi!!
-És ezt mikor akartatok elmondani nekünk??-mondtuk Ramival egyszerre.
-Hát ,mi akartunk szólni ,de nemvolt lehetőség .-vakarta apa a tarkóját.
-Vagy csak nemakartátok.-valaszoltam bunkón.

Már a házunkba pakoljuk ki a cuccainkat hogy eltudjuk pakolni őket.Par óra múlva egy hangos duda szót hallok.Megjöttek az ismeretlen rokonaim.Hogy ebből mifog kisülni .Kiváncsi leszek.

Lassan leballagtam a lépcsőn nehogy hasraessek mint szokasomhoz hívően. Gyorsan bemutattak minket egymasnak a szülők .Magukről is mondtak par szót hogy azért nelegyenek maskor ismeretlenek.Rájöttem hogy Imit rendesen elítéltem az elején ,de kellemes csalódas volt.
Tök jófej .Szerethető, és szeret bmx -ni.
-Amúgy nincskedved ma eljönni délutan megnézni a pályát???
Lesz ott még par haverom de szeretik az új csapattagokat.
-Úgyse csinalok itthon semmit addig se unatkozok .-mondtam.
-Rendben ,akkor 5-kor ??
-Megbeszéltük!!😊-mondtam.

Később elindultunk a palya felé. Nagyon fura volt megint itt jarni az utakon ,latni a jatszótereket,a parkokat .Nagyon régen voltam utóljara Gyulan .De ez mar nefog bekövetkezni. Hiszen itt lakok ,és lesznek barataim .Remélem.
Mar a kapun léptünk be amikor meglattam az ismerős fiút..........

Holnap folytatjuk.......❤❤❤



Váratlan Szerelem (Kempf Zozó ff)Where stories live. Discover now