Media: Aaron Foster
Soundtrack: Jaymes Young - Fragments
Situácia je zlá, zachovajte paniku!
Pamätám si na posledný deň, ktorý som strávil v Meste tajomstiev.
Spomienka naň bola tak čistá a jasná akoby sa to stalo len včera, pritom odvtedy ubehli už dobré dva roky. Zima bola v tom roku mierna. O rok staršie dvojčatá sa na mňa prišli pozrieť, podporiť ma a nadávať na to, že teplota sa pohybuje tesne nad nulou a že zima bude stáť za prd. To mi bolo úplne jedno. Dosiahol som osemnásť rokov, ukončil som tréning, len tak tak urobil testy, držiac sa dokonca na veľmi podobnej úrovni ako tí dvaja, a bol som tu. V Meste tajomstiev. Dovtedy som tu chodieval, aby som strávil čas s Lukasom a Gabrielom a aby som sa opäť raz a neúspešne pokúšal načúvať Zasadanie. Stretávali sme sa so Zberateľmi z rôznych končín sveta, počúvali ich historky a vyvaľovali oči na jazvy, ktoré si niesli z bojov, akých sme sa my nikdy nezúčastnili.
Vtedy sme boli ľahkovážni a naivní. I v deň Obradu som taký bol. V hlave som mal detské ideály a túžil som po tom, aby ma konečne vypustili, aby som mohol loviť monštrá, ktoré mi zabili to, čo mi bolo najbližšie. Mal som len jediný cieľ – zosilnieť natoľko, aby neumierali ľudia, na ktorých mi záležalo, ale tí na druhej strane rovnováhy. Trénoval som pre tento moment. Bol som najlepším z môjho ročníka – aspoň čo sa fyzického tréningu týkalo. Bol som na seba hrdý ako nikdy predtým a s napätím som čakal, kedy dostanem znamenie.
Gabrielovi a Lukasovi som nepovedal, kam poputuje. Chceli to vedieť, ale tak ako mi nepovedali posledný krok Obradu, ja som si toto nechal pre seba. Oni mali svoje na zápästiach – Gabriel na pravom, Lukas na ľavom. Najprv si ho plánovali umiestniť na zadok, no potom i oni uznali, že by to nebolo práve najvhodnejšie.
Obrad dospelosti viedol vždy iba jeden Hlavný Starší a v mojom roku to bol práve Billy. Keď sa nad tým tak teraz zamyslím, určite by mi celú ceremóniu pokazilo, keby tam namiesto neho bola Eileen či Edgar. Stáli sme v jednom rade, všetci oblečení v čiernych nohaviciach a bielych košeliach. Vedľa mňa stála Emma Owensová. Spomínam si na jej blonďavý vrkoč prehodený cez rameno a poznámku o tom, že som najlepší v mužskej kategórii a keby boli kategórie spojené, viedla by ona. Až vtedy som si uvedomil, že som mohol učeniu venovať trochu viac času. Dávno po tom mi došlo, že ľudia na mňa pozerajú sklamane, lebo posledný Zberateľ zo šiestej Rezervácie, a k tomu Knight, takmer ani neprešiel testom.
Keď však ku mne podišiel Billy, na také čosi som nemyslel. Bola to moja chvíľa a na ničom inom nezáležalo. Jason Jared Knight sa stával dospelým Zberateľom tajomstiev a prijímal nové tajomstvá. Čakal som poslednú skúšku. Nejakú otázku alebo skúšku magickým predmetom. Nič také sa ale nedialo. Tak ako tým abecedne predo mnou, aj ja som skončil s jeho rukou na hlave. Zavrel som oči a zhlboka sa nadýchol.
„Ak si hodný, nech sa zjaví znamenie," predniesol ako pri ostatných. Ani som nezapochyboval o tom, že by sa to nemalo podariť. Celý svoj život som makal na tom, aby som šiel v šľapajach Zberateľov, moje úmysly boli čisté z pohľadu našej rasy. Zneistel som iba trochu, lebo som nikomu nepovedal, kam to znamenie chcem a nevedel som, ako to budú vedieť.
Mágia vo mne to očividne vedela. Po chvíli som totižto cítil, ako mojím telom prešla vlna zvláštneho pocitu, akoby ma obmývala voda. Pár sekúnd na tom zacítil chvenie na pokožke na pravom boku a už som vedel, čo sa dialo. Po zjavení znamenia som si bol istý, že konečne ma pustia do sveta robiť to, pre čo som bol stvorený.
ESTÁS LEYENDO
Zberatelia tajomstiev ✔
FantasíaDievča s tajomstvami sa snaží uniknúť z magického sveta späť do reálneho. Tajomstvá ostatných ju nemienia pustiť. Muža so znamením naháňa minulosť. Budúcnosť k nemu tiež nie je zhovievavá. Neočakávaný a nedobrovoľný spojenec so sebou nosí neexisten...